-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Напівбрикети торф’яні для побутових потреб (за кодом ДК 021:2015-09110000-3 - Тверде паливо)
Завершена
104 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 521.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 521.30 UAH
Період уточнення:
07.04.2025 18:50 - 13.04.2025 00:00
Відповідь надана
РСТ УРСР 1297-82
Номер:
ba378ce8466e4385abbed286d54a250e
Дата опублікування:
11.04.2025 12:16
Опис:
Доброго дня! У тендерній документації Ви зазначаєте:
10. Відповідно до положень пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови» - Прийомку напівбрикетів у виробника виконує інспекція «Укрінспаливо» партіями по ГОСТ 13674-78.
Однак згідно РСТ УРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" (мовою оригіналу):
"2. ПРАВИЛА ПРИЕМКИ. 2.1. Приемку полубрикетов у изготовителя производит инспекция "Укриисторфудобрение" партиями по ГОСТ 13674—78. На каждую партию продукции выдается паспорт. 2.2. Потребитель имеет право производить контрольную проверку соответствия качества партии поступивших полубрикетов совместно с инспекцией "Укринсторфудобрение" в соответствии с ГОСТ 13674—78 и ГОСТ 5396—77".
Тобто РСТ УРСР 1297-82 не передбачає, що прийомку напівбрикетів у виробника виконує інспекція «Укрінспаливо»! АМКУ неодноразово це підтверджував! Можете ознайомитися з рішенням АМКУ №2998-р/пк-пз від 26.02.2025 щодо даного питання! Вимагаємо прибрати незаконну і дискримінаційну вимогу!
Відповідь:
Доброго дня Учасник, згідно змін до РСТ УРСР 1297-82 цитую: "пункт 2.1 и 2.2. Заменить слово "Укринсторфудобрение" на "Укринстоп"" що українською інспекція "Укрінспаливо".
Дата відповіді:
12.04.2025 11:29
Відповідь надана
Неякісний товар
Номер:
61793b40f54746b6b5c4223a4e40fdc3
Дата опублікування:
09.04.2025 14:45
Опис:
Шановний Замовнику,
Згідно з пунктом 6 Технічних характеристик Тендерної документації, Учасник повинен поставити товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника. При цьому передбачено, що у разі поставки товару неналежної якості Учасник має здійснити його заміну протягом шести днів з моменту отримання відповідного повідомлення.
У зв’язку з цим просимо уточнити, яким саме чином Замовник планує визначати факт неналежної якості товару — візуально чи органолептично (на смак чи запах) чи все ж таки на підставі документального підтвердження або лабораторного аналізу?
Оскільки відсутність чітко визначеної процедури перевірки створює ризики суб’єктивної оцінки та неоднозначного трактування поняття «неналежна якість».
Відповідь:
Добрий день Учасник, Пунктом 2.2. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови» передбачено, що Споживач має право проводити контрольну перевірку відповідності якості партії напівбрикетів які надійшли, разом із інспекцією «Укрінспаливо» ( УКРАЇНСЬКА ІНСПЕКЦІЯ ПО КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ТОРФЯНОЇ ПРОДУКЦІЇ І ПАЛИВНИХ БРИКЕТІВ "УКРІНСПАЛИВО" ( УКРІНСПАЛИВО))
Дата відповіді:
11.04.2025 09:04
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
ab437cec68b54a75bfca7b9b03344b37
Дата опублікування:
09.04.2025 14:33
Опис:
Шановний Замовнику,
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, що містить проєкт договору, розділ 8 містить положення, які є дискримінаційними та ставлять Постачальника у нерівне становище по відношенню до Замовника, що суперечить принципам рівного ставлення до учасників, передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі».
Так, пункти 8.4–8.7 передбачають відповідальність Постачальника у вигляді пені та штрафів за різні порушення умов договору. При цьому у відповідних положеннях міри відповідальності зазначені як пропуски (____%), що фактично надає Замовнику можливість заповнити їх після визначення переможця процедури закупівлі. Це створює ризики маніпуляцій і можливого вибіркового підходу до учасників, оскільки остаточний зміст договірних зобов’язань не є відомим на момент подання пропозицій.
Крім того, у пункті 8.4 передбачено право Замовника в односторонньому порядку відмовитися від приймання товару у разі прострочення поставки, без будь-яких наслідків для себе, в той час як на Постачальника покладається пеня та штрафи. Такий підхід є одностороннім і порушує принцип балансу прав та обов’язків сторін.
Зазначене суперечить частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що замовники повинні дотримуватися принципів добросовісної конкуренції, відкритості, недискримінації учасників і рівного ставлення до них.
Таким чином, положення розділу 8 проєкту договору у чинній редакції є порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі та повинні бути змінені з метою забезпечення рівних умов участі в процедурі для всіх учасників.
Відповідь:
Добрий день Учасник, за Вашим зверненням будунь внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
11.04.2025 09:07
Відповідь надана
Механічна міцність
Номер:
f53b0925dd724e0fbc555b0661cb4787
Дата опублікування:
09.04.2025 14:25
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до Тендерної документації зокрема Технічного завдання встановлена наступна вимога: механічна міцність - не менше 93%
Така умова є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне. Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Так, на Напівбрикет торф’яний поширює свою дію РСТ УРСР 1297-82.
Відповідно до п.1.4. Вказаного документа: Напівбрикети торф'яні повинні відповідати вимогам, вказаним в таблиці. Згідно з даною таблицею показник "механічна міцність" відсутній, проте є показник "Механічна міцність при випробуванні в барабані (залишок кусків розміром більше 25 мм)".
Отже в тендерній документації зазначена вимога, зокрема показник, що не відповідає державному стандарту РСТ УРСР 1297-82.
Така вимога суперечить Законодавству а також обмежує коло потенційних учасників. Тому просимо внести зміни та прибрати вимогу щодо надання сертифікату якості
Відповідь:
Добрий день Учасник, за Вашим зверненням будуть внесені зміни у тендерну документацію. Поняття "сертифікат якості" не зазначено у новій редакції тендерної документації.
Дата відповіді:
11.04.2025 08:52
Відповідь надана
Тех вимоги
Номер:
490b8c71ebb141e0b069c3792fc6f32b
Дата опублікування:
09.04.2025 14:17
Опис:
Зважаючи на те що вимога документального підтвердження відсутня, просимо надати роз’яснення: чи означає це, що учасник може фактично запропонувати будь-що — хоч напівбрикети торф’яні, хоч гній — і це не викликатиме жодних зауважень,
Відповідь:
Добрий день Учасник, у даному випадку проводиться закупівля напівбрикетів торф'яних, за умовами тендерної документації необхідно пропонувати даний товар що відповідає діючим стандартам, у даному випадку РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф'яні. Технічні умови.
Дата відповіді:
11.04.2025 08:48
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
9c05e38432e14cc098c9ef2cd9dc07c8
Дата опублікування:
09.04.2025 14:08
Опис:
Шановний Замовнику,
Відредаговані Вами зміни в частині інформації про технічні характеристики товару не містять жодних вимог щодо підтвердження відповідності зазначеним параметрам.
Просимо уточнити наступне: якщо учасник раніше не здійснював постачання товару - напівбрикет торф’яний та, відповідно, не має на нього жодних підтверджуючих документів, а замість цього надає довідку про відповідність продукції вимогам РСТ УРСР 1297-82, чи буде цього достатньо для підтвердження відповідності технічним характеристикам, зазначеним у документації?
Відповідь:
Добрий день Учаснику, Додаток № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) включає в себе кваліфікаційні критерії та інформацію про спосіб їх підтвердження, а саме Учаснику необхідно надати підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тому якщо учасник раніше не поставляв даний товар, підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у тендерній пропозиції не буде, то тендерна пропозиція буде подана у невідповідності до умов тендерної документації.
Дата відповіді:
10.04.2025 09:10
Відповідь надана
Фінансова звітність
Номер:
c6b19be1ceb246f8a2387a97f24f3b2d
Дата опублікування:
08.04.2025 13:08
Опис:
Шановний Замовнику, в тендерній документації зазначений кваліфікаційний критерій: Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження даного критерію учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність або скорочену фінансову звітність.
Така вимога є дискримінаційною, оскільки такий документ можуть мати тільки юридичні особи. А що ж робити Фізичним особам-підприємцям, для яких законодавством не передбачено складання фінансової звітності? Для фопів документ який підтверджує спроможність є Податкова декларація платника єдиного податку - ФОП.
Відповідь:
Доброго дня Учасник, тендерна документація містить такий кваліфікаційний критерій-Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю і умову для її підтвердження :"На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону." Тобто якщо для Фізичних осіб підприємців дана звітність не передбачена законом, учасник надає лист пояснення , що і зазначено у тендерній документації.
Дата відповіді:
08.04.2025 15:18
Відповідь надана
Вагони
Номер:
c75fce846ef9417f8ebfbb4bdafb7b76
Дата опублікування:
08.04.2025 12:43
Опис:
Доброго дня. Згідно вимог документації: Розвантаження вагонів, навантаження товару на автотранспорт та його зважування здійснюється учасником за власний рахунок та за бажанням замовника – в присутності його представника.
Просимо пояснити, до чого тут вагони? Замовник вважає, що ті 20т товару, які він закупляє, йому потрібно поставляти ВАГОНАМИ???
Відповідь:
Доброго дня Учасник, у тендерній документації мається на увазі перезавантаження з одного транспорту на інший, у даному випадку ми не знаємо де і як відбуватиметься завантаження товару насипом у транспортний засіб для доставки, тому прописані усі можливі варіанти. За Вашим зауваженням будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.04.2025 15:05
Відповідь надана
Дискримінаційні технічні вимоги
Номер:
cfbb1d6b6c2343969aa3e082b4beee5a
Дата опублікування:
08.04.2025 11:19
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до Тендерної документації зокрема Технічного завдання встановлена наступна вимога:
На напівбрикети торф’яні надається дійсний, на момент подання пропозицій, сертифікат якості відповідно до діючого в Україні РСТУРСР 1297-82
Така умова є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Так, на Напівбрикет торф’яний поширює свою дію РСТ УРСР 1297-82 (додається). Відповідно до п.2.1. Вказаного документа: “2.1. Приемку полубрикетов у изготовителя производит инепекция «Укринсторфудобренне» партиями по ГОСТ 13674-78. На каждую партию продукции выдается паспорт”.
Тобто, як можна побачити, єдиний документ, який на сьогодні передбачний РСТ УРСР 1297-82 є саме паспорт якості, але ніяк не сертифікат якості.
Така вимога суперечить Законодавству а також обмежує коло потенційних учасників.
Тому просимо внести зміни та прибрати вимогу щодо надання сертифікату якості
Відповідь:
Добрий день Учаснику, за Вашим зверненням були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
09.04.2025 10:20