• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (наплічник медичний для поліцейського з домедичного забезпечення відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 396 від 20.05.2016р., у редакції наказу МВС № 391 від 06.06.2024 р.; аптечка медична індивідуальна поліцейського відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 396 від 20.05.2016р., у редакції наказу МВС № 391 від 06.06.2024 р.); аптечка медична індивідуальна поліцейського (підрозділу особливого призначення) згідно Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 396 від 20.05.2016р. (у редакції наказу МВС № 513 від 18.06.2018 р.); санітарні ноші)

Торги не відбулися

44 940 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 449 403.00 UAH
Період уточнення: 04.04.2025 15:58 - 12.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо терміну придатності

Номер: 4ad0f9b36c2c4091b521dc3942d06a5e
Дата опублікування: 08.04.2025 16:54
Опис: Шановний Замовник! Тендерною документацією передбачено, що залишковий термін придатності товару (наплічник медичний для поліцейського з домедичного забезпечення, ноші волокуші для евакуації, медична спинна дошка (ноші)) повинен становити на момент поставки не менше 60% від загального терміну придатності. Учасники, які пропонують фармацевтичні засоби іноземного виробництва, у складі своєї пропозиції зобов’язані надати сертифікати якості та висновки про якість ввезеного лікарського засобу на товар, який вже знаходиться на території України, пройшов весь необхідний контроль та термін придатності якого становить не менше 60% від загального терміну придатності визначеного виробником (термін придатності, який вказано у сертифікаті якості та у висновку про якість ввезеного лікарського засобу на товар має бути не менше 60% від загального терміну придатності визначеного виробником). Також, тендерною документацією встановлено вимогу, що залишковий термін придатності товару (аптечка медична індивідуальна поліцейського) повинен становити на момент поставки не менше 80% від загального терміну придатності. Учасники, які пропонують фармацевтичні засоби іноземного виробництва, у складі своєї пропозиції зобов’язані надати сертифікати якості та висновки про якість ввезеного лікарського засобу на товар, який вже знаходиться на території України, пройшов весь необхідний контроль та термін придатності якого становить не менше 80% від загального терміну придатності визначеного виробником (термін придатності, який вказано у сертифікаті якості та у висновку про якість ввезеного лікарського засобу на товар має бути не менше 80% від загального терміну придатності визначеного виробником). Проте, звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації не вказано про залишковий термін придатності на аптечку медичну індивідуальну поліцейського (підрозділу особливого призначення). На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації і встановити однаковий термін придатності для всіх товарів та встановити його конкретним строком від дати виготовлення.
Відповідь: Шановний Учаснику, будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 10.04.2025 16:06
Відповідь надана

Щодо додатку 2 ТД

Номер: 2a09dd9f462e47079b11ec6b306088ad
Дата опублікування: 08.04.2025 16:53
Опис: У Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що Аптечка медична індивідуальна поліцейського відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 396 від 20.05.2016р., у редакції наказу МВС № 391 від 06.06.2024р.) – 2 000 шт., має бути укомплектована: переліком вкладень – 1 шт.; рекомендаціями щодо застосування вкладень – 1 шт.; ламінованою карткою постраждалого встановленого зразка- 1 шт. Однак, відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 396 від 20.05.2016р., у редакції наказу МВС № 391 від 06.06.2024р. аптечка медична індивідуальна поліцейського має бути укомплектована тільки первинною медичною карткою (картка постраждалого). З метою приведення тендерної документації у відповідність до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 396 від 20.05.2016р., у редакції наказу МВС № 391 від 06.06.2024р. просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 10.04.2025 16:06
Відповідь надана

щодо вимог проєкту договору

Номер: 6dd2d36d61cf40cbaf6e62711bb4a457
Дата опублікування: 08.04.2025 16:53
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 13.1. Проекту договору передбачено, що Постачальник, не пізніше дати укладання Договору, вносить на поточний рахунок Покупця № UA 438201720355109002001092654, відкритий в Державній казначейській службі України, м. Київ, Код банку – 820172, код ЄДРПОУ 40108981, забезпечення його виконання у формі депозиту в розмірі 5 % від ціни Договору. Наголошуємо, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про банки і банківську діяльність» вклад (депозит) - це кошти в готівковій або у безготівковій формі, у валюті України або в іноземній валюті, які розміщені клієнтами на їх іменних рахунках у банку на договірних засадах на визначений строк зберігання або без зазначення такого строку і підлягають виплаті вкладнику відповідно до законодавства України та умов договору. Отже, депозит — це спосіб зберігання грошей у банку, який дозволяє отримувати відсотки від вкладеної суми. Однак, наголошуємо, що розміщення депозитів на казначейських рахунках не передбачене жодним нормативно-правовим актом, не кажучи вже про отримання відсотків від вкладеної суми. В той же час, кошти забезпечення виконання договору у безготівковій формі, у валюті України будуть розміщені не на іменному рахунку, що вже суперечить законодавству України. Останні будуть розміщені на рахунку, який відкритий в ДКСУ. Тому, вважаємо за необхідне внести зміни у п. 13.1. Проекту договору, з метою приведення його до вимог чинного законодавства та викласти останній у наступній редакції: «13.1 Керуючись результатами проведення процедури закупівлі оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу (оголошення № UA -_________________), Постачальник не пізніше дати укладання Договору вносить на поточний рахунок Покупця № UA 438201720355109002001092654, відкритий в Державній казначейській службі України, м. Київ, Код банку – 820172, код ЄДРПОУ 40108981, забезпечення його виконання у формі застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору про закупівлю в розмірі 5 % від ціни Договору, що складає ________ (_________________).».
Відповідь: Шановний Учаснику, будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 10.04.2025 16:06
Відповідь надана

time frames

Номер: 6b21ee5e943248ad93ab6257b0c985ae
Дата опублікування: 04.04.2025 19:51
Опис: You have provided 7 days to work with this tender. But please note that Sec. 34 of CMU 1178 is applicable for SIMPLIFIED procurements. And it is not a demand, but PERMIT. This procurement is not simplified, but EXTREMELY COMPLICATED. So, if you really want to get products, provide a minimum of 15 days, as required by Law 922 (which is, above CMU 1178). =================== Ви надали 7 днів для роботи з цим тендером. Але зверніть увагу, що розд. 34 КМУ 1178 застосовується до СПРОЩЕНИХ закупівель. І це не вимога, а ДОЗВІЛ. Ця закупівля є не спрощеною, а НАДЗВИЧАЙНО СКЛАДНОЮ. Отже, якщо ви справді хочете отримати продукти, надайте мінімум 15 днів, як того вимагає Закон 922 (що є вище КМУ 1178).
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п. 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг. Видом предмета закупівлі є товари, що вказано в Оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, з огляду на це у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Дата відповіді: 07.04.2025 18:06
Відповідь надана

Уточнення предмету закупівлі

Номер: d1b09ef3b6b24f25bb0b058d05530edf
Дата опублікування: 04.04.2025 19:19
Опис: Шановний Замовнику, зазначені Вами товари в специфікації є різними і по суті, і по класифікації, і по складу. В тому числі, деякі з них містять фармацевтичну продукцію. Об'єднання всіх цих товарів в один предмет закупівлі (без розділення на лоти) є неправомірним. Крім того, це не дає можливість приймати участь в закупівлі виробникам або прямим постачальникам (імпортерам, які є безпосередньо офіційними представниками виробників в Україні), які могли б поставити за найкращими цінами тільки один чи два товари з переліку. Це суттєво обмежує конкуренцію і призведе до значного збільшення ціни на товари, оскільки весь перелік зможе поставити лише посередник, а не імпортер чи виробник. Зважаючи на велику суму закупівлі, з метою розширення конкуренції та економії коштів при закупівлі, наполегливо просимо розділити закупівлю на окремі лоти або відмінити цю процедуру та розпочати окремі процедури на кожний з товарів окремо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у своїй діяльності Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабміну від 11.11.2022 р. № 1275 та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, а також Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708. Крім того, повідомляємо, що тендерна документація Замовника також розроблена відповідно до вищевказаних нормативно-правових актів і відповідає вимогам законодавства, жодним чином не обмежуючи конкуренцію та з дотриманням інших принципів здійснення публічних закупівель. Вимоги, які встановлені у тендерній документації є звичайними вимогами, які ставляться до даного предмету закупівлі і жодних дискримінаційних вимог Замовником не встановлено. В той же час повідомляємо, що законодавчі підстави щодо відміни даної процедури закупівлі відсутні.
Дата відповіді: 07.04.2025 18:05