-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт двосхилого даху будівлі №15 "Гараж" 2 Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області за адресою: вул. Спортивна,44, м.Дрогобич, Львівської області
Торги відмінено
1 164 634.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 823.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 823.17 UAH
Період уточнення:
04.04.2025 10:09 - 16.04.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
d15bc62646c1483682b709348d48f4e7
Дата опублікування:
10.04.2025 10:34
Опис:
Замовнику, в п.13 Додатку №1 до Тендерної документації ви вимагаєте: Для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:1.3.1. Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 4.
Аналогічним вважається договір (повністю виконаний) на реконструкцію/капітальний ремонт дахів/покрівель з ПРОФНАСТИЛУ.
Доводимо до вашого відома, що законодавчо дозволено замовнику встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може встановити перелік інформації, що зазначається в довідці. До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, можуть належати: аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору. А, отже, обмеження кола учасників закупівлі конкретизацією вимоги про аналогічний досвід саме в роботах по накриттю даху тільки ПРОФНАСТИЛОМ вважається дискримінаційним, про що свідчить практика АМКУ та ДАСУ.
Ми як потенційний учасник закупівлі не маємо виконаної угоди де покриття даху було з профнастилу, проте ми маємо досвід по виконанню робіт де дах покритий металочерепицею чи м’якою покрівлею. Ми хочемо прийняти участь у вашій закупівлі, але очевидно, що ця вимога є дискримінаційною та не є такою, що спрямована на відбір підрядників потенційно спроможних виконати замовлення, не є обґрунтованою та немає логічного пояснення.
Вимагаємо привести дану вимогу до норм законодавства. В разі не внесення змін до тендерної документації нами 14.04.2025 року буде подана скарга до АМКУ.
Відповідь:
Замовником внесено відповідні зміни до додатку 1 до тендерної документації
Дата відповіді:
10.04.2025 12:07
Відповідь надана
Снігозатримувачі
Номер:
3a81a75e1df6458eaab1ff0a6246c8c7
Дата опублікування:
07.04.2025 20:20
Опис:
Шановний Замовнику, снігозатримувачі, вказані в завданні в кількості 2500 шт. підходять для даху, що виконується з металочерепиці. Проте, виходячи з завдання, дах має бути виконаний з металопрофілю, до якого такої кількості снігозатримувачів не потрібно і не буде можливості їх встановити технічно. Просимо пояснити завищену кількість снігозатримувачів.
Відповідь:
Технічне завдання сформовано згідно вимог абзацу 3 пункту 5.1. розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, - для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. Зокрема, кількість снігозатримувачів також є частиною проектно-кошторисної документації, що затверджена експертним звітом. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно умов проекту договору про закупівлю робіт (додаток №3 до тендерної документації) розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) проміжними платежами в міру виконання робіт за види (етапи, комплекси тощо) по мірі надходження коштів Замовнику з державного бюджету. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням ВИКОНАНИХ обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру. Тобто, за умови встановлення меншої кількості снігозатримувачів чи їх невстановлення, такі відомості будуть відображені у актах виконаних робіт (ф. КБ-2в) по ФАКТУ ВИКОНАННЯ
Дата відповіді:
08.04.2025 14:20
Відповідь надана
Очікувана вартість
Номер:
7ba8207307a944f18aa9eb14156083db
Дата опублікування:
06.04.2025 21:24
Опис:
Шановний Замовнику, в процесі формування тендерної пропозиції по об’єкту: “Капітальний ремонт двосхилого даху будівлі №15 "Гараж" 2 Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області за адресою: вул. Спортивна,44, м. Дрогобич, Львівської області” (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-002101-a) у нас виникли питання по очікуваній вартості предмету закупівлі.
21 червня 2024 року Вами був оголошений тендер на закупівлю по об’єкту «Капітальний ремонт двосхилого даху будівлі № 15 “Гараж” 2 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій за адресою: вул. Спортивна, 44, м. Дрогобич, Львівської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-21-006589-a), відповідно до якого очікувана вартість закупівлі становила 3099789,80 (три мільйони дев’яносто дев’ять тисяч сімсот вісімдесят дев’ять гривень 80 коп.) Відтак перед оголошенням тендеру була проведена експертиза кошторисної частини проєкту вищезазначеної закупівлі.
Відповідно до Звіту про виконання договору № 278 від 01.08.2024р. про закупівлю UA-2024-06-21-006589-a в 2024 році було виконано робіт на суму 1659204,00 (один мільйон шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті чотири гривні 00 коп.)
Нескладними математичними розрахунками можна визначити залишок невиконаних робіт по об’єкту: 3099789,80-1659204,00 = 1440585,80 (один мільйон чотириста сорок тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 80 коп.)
Очікувана вартість закупівлі UA-2025-04-04-002101-a становить 1164634,00 (один мільйон сто шістдесят чотири тисячі шістсот тридцять чотири гривні 00 коп.).
У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення:
- Що саме вплинуло на зменшення очікуваної вартості закупівлі у порівнянні з первісним проєктом більше, ніж на 275 тисяч гривень?
- Чи відбулось зменшення обсягів робіт, вартості одиничних розцінок, чи було внесено інші зміни до проєктно-кошторисної документації?
- Чи була повторна експертиза проєктно-кошторисної документації у 2025 році перед оголошенням нового тендеру з врахуванням змін стосовно збільшення зарплати у будівництві до 18570,02 грн. з 6 березня 2025 р.? Враховуючи дані зміни згідно з листом ДП "НІРІ" від 06.03.2025 № 19.1-19-98 Про рівень кошторисної заробітної плати сума даної закупівлі мала би збільшитись відносно першої закупівлі, а не зменшитись.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом визначення різниці очікуваної вартості закупівлі UA-2024-06-21-006589-a та вартості виконаних робіт є некоректним. Очікувана вартість закупівлі UA-2024-06-21-006589-a в сумі 3099789,80 грн. була визначена згідно затвердженої проектно-кошторисної документації. Водночас вартість виконаних робіт у сумі 1659204,00 грн. включала в себе витрати підрядника на виконання будівельних робіт, заробітну плату, адміністративні витрати та прибуток, податки та збори, а також вартість матеріальних ресурсів, що відрізнялась від вартості матеріальних ресурсів, врахованій у проектно-кошторисній документації.
Крім того, пунктом 7 Наказу Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року № 26335 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” вказано “Якщо ціни на матеріальні ресурси в інвесторській кошторисній документації є вищими ніж поточні середні ринкові ціни на матеріальні ресурси (з урахуванням їх конкретних технічних та якісних характеристик) у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, у якій розташований об’єкт будівництва, замовник може уточнити (у бік зменшення) розрахунок очікуваної вартості робіт з будівництва, використавши для нього відповідні ціни на матеріальні ресурси на рівні середніх ринкових цін у відповідній адміністративно-територіальній одиниці”.
Замовником здійснено аналіз цін на матеріальні ресурси, отримано комерційні пропозиції та встановлено, що ціни, зокрема на профнастил, вказані у проектно-кошторисній документації є вищими, ніж поточні середньоринкові ціни, що склались на території Львівської області станом на дату оголошення цієї закупівлі.
Водночас, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, шляхом надання запитів про отримання комерційних пропозицій, Замовником отримано цінові пропозиції від виконавців робіт (з урахуванням рівня кошторисної заробітної плати, який встановлено станом на дату оголошення закупівлі, показників для визначення розмiру кошторисного прибутку та адмiнiстративних витрат, середньомiсячної норми тривалості робочого часу).
Враховуючи вищевказане, Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі у сумі 1 164 634,00 грн.
Окремо наголошуємо, - умовами тендерної документації передбачено, що при розрахунку договірної ціни Учасникам необхідно враховувати розмір середньомісячної кошторисної заробітної плати, згідно даних підрядної організації Учасника та підтвердити її розмір шляхом надання розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, врахованої для розрахунку договірної ціни, виконаного згідно даних підрядної організації Учасника.
Крім того, на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів", з метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості на веб-сайті Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області за посиланням: https://lv.dsns.gov.ua/upload/2/3/5/5/0/9/8/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik.pdf.
Обсяги робіт до виконання є незмінними відносно залишків невиконаних обсягів робіт, що закуповувались під час проведення відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором UA-2024-06-21-006589-a та повинні були бути виконані у рамках виконання договору № 278 від 01.08.2024р.
Станом на дату надання відповіді на звернення повторна експертиза проєктно-кошторисної документації не проводилась.
Дата відповіді:
08.04.2025 14:20