• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

30232110-8 Лазерні принтери

Завершена

655 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 275.00 UAH
Період уточнення: 04.04.2025 09:30 - 10.04.2025 09:35
Відповідь надана

схеми в закупівлях

Номер: ac3f4f3ff3144cb6ba87e3098af1aa3c
Дата опублікування: 05.04.2025 16:22
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання та проявлений до закупівлі інтерес. Повідомляємо Вас, щодо надання "авторизаційних листів" по даній закупівлі: 1) ми не вимагаємо надання власне «авторизаційних листів», тобто листів про надання повноважень на участь певному учаснику; 2) у тендерній документації відсутні будь-які посилання на виробника, тобто потенційні учасники закупівлі вправі пропонувати товари різних виробників з еквівалентними або кращими технічними характеристиками; 3) учасники можуть надавати документ(и), виданий виробником(ами) або представником(ками) виробника, що також вказує на відсутність обмежень з приводу конкретного суб'єкта господарювання, який має можливість видавати такого роду листи. Надання документу(ів), виданого(их) виробником(ами) або офіційним представником(ами) виробника, із зазначенням номеру закупівлі, в якому має міститись: 1) інформація щодо підтвердження стандартних гарантійних зобов’язань на товари (із вказанням їх найменування та кількості), які пропонує до постачання Учасник за даною закупівлею; Також, Учасник має надати довідку в довільної формі про наявність авторизованого сервісного центру виробника обладнання в м. Києві, або його офіційного дистриб’ютора в Україні, з вказанням адреси та контактного телефону, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування запропонованих Учасником до постачання, за даною закупівлею товарів, не являється жодним обмеженням чи дискримінацією, а лише підтверджує можливість Замовника/гарантує йому право в подальшому належним чином користуватись гарантійними зобов'язаннями щодо товару, який буде придбано за даною закупівлею. Зважаючи на викладене, у нашій закупівлі відсутні дискримінаційні вимоги. Товар, який пропонуватиме Учасник має перебувати на території України законно, офіційно перетнути митну територію країни. Замовник, при використанні закупленого Товару, не повинен мати проблем з його обслуговуванням та отриманням гарантійного сервісу у разі виникнення таких випадків. Даним також хочу наголосити, що в Україні не діє прецедентне право, а кожен конкретний випадок розглядається окремо, у зв'язку з чим Ваші твердження щодо відсутності поваги до рішень АМКУ абсолютно не є коректними, а тендерна документація за даною закупівлею цілком відповідає вимогам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 07.04.2025 14:09
Відповідь надана

листи від офісу кенон

Номер: 6698ed65f986452e8a32c8284a87de34
Дата опублікування: 05.04.2025 16:21
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі. Щодо Вашого звернення повідомляємо таке. Учасник, який визнаний у встановленому законі порядку Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема інформацію про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару. Тобто документи, що посвідчують законне перебування товару на території України Учасник (Переможець) зобов’язаний надати під час укладання Договору. Звертаємо Вашу увагу на те, що в Україні не діє прецедентне право, а кожен конкретний випадок розглядається окремо, у зв'язку з чим Ваші твердження щодо відсутності поваги до рішень АМКУ абсолютно не є коректними, а тендерна документація за даною закупівлею цілком відповідає вимогам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 07.04.2025 15:01