• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бульдозери (43210000-8 - Машини для земляних робіт)

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)

Завершена

23 727 924.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 118 639.62 UAH
Період уточнення: 03.04.2025 21:59 - 09.04.2025 00:00
Відповідь надана

щодо дозволу на виконання робіт

Номер: 3516cbd92862450f9e99259d29cb4515
Дата опублікування: 07.04.2025 12:00
Опис: Шановний Замовнику! Як потенційний учасник даної закупівлі, ми звертаємся з проханням внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу, передбачену Додатком 2, щодо надання у складі пропозиції «- скан-копію документа дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки (Дозвіл/Декларація), що надається роботодавцю та/або реєструється за поданням роботодавця уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі Порядок), затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011, а саме на: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Така вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, штучно обмежуючи здорову і справедливу конкуренцію. Потенційні учасники просто фізично не мають можливості отримати даний дозвіл, оскільки строк видачі дозволу становить 10 робочих днів, за умови наявності всіх документів, що значно довше, ніж період подачі пропозицій. Крім цього, вважаємо недоцільним вимагати такий дозвіл у складі тендерної пропозиції на закупівлю саме товару, адже він стосується виконання робіт. А також недоцільно вимагати даний дозвіл у складі тендерної пропозиції, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено такої вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. ЗАМОВНИКУ важливо, щоб ВИКОНАВЕЦЬ мав достатній досвід не тільки у постачанні Товару, але і в його якісному обслуговуванні, достатню кількість кваліфікованого технічного персоналу для оперативного та професійного надання послуг та відповідні дозвольні документи на таку діяльність. Ми прагнемо придбати якісну техніку, яка працюватиме в складних умовах і не виходитиме з ладу. З огляду на вищезазначене, перелік необхідних дозвільних документів у технічній документації залишиться без змін .
Дата відповіді: 07.04.2025 13:13
Відповідь надана

Щодо гарантійного листа

Номер: 64cfa4e12e9e406c9ec0e613e4dbfb02
Дата опублікування: 04.04.2025 09:56
Опис: Замовник! Вами вимагається: "гарантійний лист про можливість виїзду ремонтних команд Учасника (Виконавця) в зону бойових дій на протязі 3-5 днів з моменту отримання заявки від замовника". Надайте розьяснення, кто буде відповідати за безпеку працівників ремонтних бригад в ЗОНІ БОЙОВИХ ДІЙ та нести відповідальність у разі наявності нещасних випадків при ремонті бульдозерів в зоні бойових дії? Вимагаємо внести зміни в вимогу та зазначити: "гарантійний лист про можливість виїзду ремонтних команд Учасника (Виконавця) на місце знаходження техніки на підконтрольній території України (не в зоні бойових дій) на протязі 3-5 днів з моменту отримання заявки від замовника". Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Дане зауваження буде опрацьовано та в разі позитивного рішення буде внесено зміни в технічну документацію.
Дата відповіді: 07.04.2025 13:12
Відповідь надана

Щодо дозвільних документів

Номер: 8c11c2d48f7e4a13862ecb6678fed3bc
Дата опублікування: 04.04.2025 09:49
Опис: Шановний Замовник! Оглошенням передбачено: п 4.6. "Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом" разом з тим в додатку 2 зазначено: "скан-копію документа дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки (Дозвіл/Декларація), що надається роботодавцю та/або реєструється за поданням роботодавця уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі Порядок), затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011, а саме на: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" - ДАНА ВИМОГА СУПЕРЕЧИТЬ п 4.6 Оголошення. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ВИМОГУ з Додатку 2
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Замовнику важливо, щоб Виконавець мав достатній досвід у постачанні Товару, його якісному та своєчасному сервісному обслуговуванні, ремонті, наявності складу (складів) з оригінальними запасними частинами, а також достатню кількість кваліфікованого технічного персоналу для оперативного та якісного надання послуг. Ми прагнемо придбати якісну техніку, яка працюватиме в складних умовах і не виходитиме з ладу. З огляду на вищезазначене, перелік необхідних дозвільних документів у технічній документації залишиться без змін.
Дата відповіді: 07.04.2025 13:11
Відповідь надана

Щодо терміну постачання

Номер: 9ca3f0cd097f4f3992fdde786cf7d5e2
Дата опублікування: 04.04.2025 09:40
Опис: Шановний Замовник. В тендерній документації зазначено: "3.5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється протягом 10 (десяти) днів з моменту отримання заявки від замовника, але не пізніше ніж до 01.09.2025". Даний термін не відповідає інформації, яка зазначена на сайте уповноваженого органу Prozorro, а саме: 01.09.2025.. Враховуючи вищезазначене просимо Вас привести до відповідності тендерну документацію в тому числі і договір та зазначити: "3.5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється до 01.09.2025". Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо Вашого звернення повідомляємо наступне: під час внесення інформації щодо строку поставки товарів у системі Prozorro зазначається саме крайній строк поставки, оскільки функціональні можливості системи Prozorro не дозволяють описувати детально який строк поставки потрібен замовнику. В даному випадку замовнику необхідний саме строк "протягом 10 (десяти) днів з моменту отримання заявки від замовника, але не пізніше ніж до 01.09.2025", у зв’язку з чим детальна інформація про необхідний строк поставки зазначається у документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, в тому числі у проєкті державного контракту (договору) про закупівлю товарів, а у системі Prozorro – лише крайня (найпізніша) можлива дата поставки.
Дата відповіді: 07.04.2025 13:11