• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр)

Закупівля товарів, робіт та послуг оборонного призначення , інших товарів, робіт та послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони

Завершена

14 698 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 492.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2025 15:30 - 10.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо технічних та дискримінацінийх питань

Номер: a830039ca8ff4c7b8928e8dea028a5da
Дата опублікування: 09.04.2025 19:58
Опис: Ми, як потенційні учасники, які планують взяти участь у даній закупівлі, уважно вивчили тендерну документацію та додатки до неї, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У зв’язку з цим у нас виникло кілька питань як загального характеру (зокрема, щодо наявності дискримінаційних вимог), так і технічного. Питання, що відносяться до технічного характеру: 1. У п. 5 Додатку № 1 до оголошення про закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код 021:2015 44210000-5 "Конструкції та їх частини"Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр» Вами передбачено, що «Постачальник виконує влаштування основи під встановлення споруди із застосуванням одного з наступних типів фундаменту: — гвинтові палі (геошурупи), конфігурація, кількість, діаметр, крок і кут нахилу лопатей, товщина стінки ствола та лопатей визначаються індивідуально відповідно до фізико-механічних характеристик ґрунтів, корозійної активності та згідно з інженерним розрахунком; — комбінована стрічково-залізобетонна (гідроізольована) основа у поєднанні з гвинтовими палями (геошурупами), при цьому конфігурація, габаритні розміри, глибина закладання, армування, марка бетону, точки обпирання стрічки, а також характеристики гвинтових паль визначаються індивідуально за результатами вишукувань та згідно з розрахунком; — стовпчаста залізобетонна (гідроізольована) основа, конфігурація, габаритні розміри, армування, марка бетону, кількість, точки обпирання, крок та глибина встановлення опор визначаються індивідуально відповідно до результатів інженерно-геологічних досліджень і розрахунку; — залізобетонна гідроізольована та утеплена плита з анкерними закладними елементами, конфігурація, габаритні розміри, товщина, армування, марка бетону та глибина закладання у ґрунт визначаються індивідуально відповідно до результатів вишукувань і згідно з розрахунком.» Цим же пунктом передбачено необхідність виконання Постачальником «необхідних геологічних та геодезичних досліджень». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII проведення геологічних та геодезичних досліджень відноситься до послуг (п. 21 ч. 1 ст. 1 вказаного Закону), а для вирішення питання яким саме має бути фундамент – потрібно розробити проєкт, розроблення якого відноситься до робіт (п. 27 ч. 1 ст. 1 вказаного Закону). Просимо обґрунтувати визначення Вами предмета закупівлі як товар та покладення на Постачальника обов’язків щодо виконання додаткових робіт та надання додаткових послуг. 2. Положення п. 5.1. Додатку № 1 до оголошення про закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код 021:2015 44210000-5 "Конструкції та їх частини" Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр» «Каркас має бути суцільно зварений, без використання болтових з'єднань» суперечить п. 1 цього ж Додатку щодо виду модульної споруди «Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: Навчальний центр» Просимо пояснити таку невідповідність технічних характеристик. 3. У Додатку № 1 до оголошення про закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код 021:2015 44210000-5 "Конструкції та їх частини "Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр» незрозумілими є розміри блок-контейнера (внутрішні чи зовнішні розміри), немає розмірів профілю: каркасу, лагів, несучих опорних кутів. Просимо зазначити необхідні розміри. 4. У Додатку № 1 до оголошення про закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код 021:2015 44210000-5 "Конструкції та їх частини"Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр» немає проєктного рішення по зовнішньому відведенню дощової води. 5. Додатково, просимо пояснити згідно яких технічних умов буде відбувається підключення до наявної точки електропостачання та її технічні характеристики. Чи потребує погодження електропостачальною організацією проєкт внутрішніх електричних мереж від наявної точки електропостачання до збірно-розбірної комплексної споруди? 6. Просимо пояснити вимоги п. 6 Додатку № 1 до оголошення про закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код 021:2015 44210000-5 "Конструкції та їх частини "Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр», а саме як розраховано технічні вимоги до кондиціонування: залежно від площі чи кількості людей у приміщенні. Продуктивність заявленої кількості вентиляційного обладнання в розрахунку на одну особу не відповідає вимогам діючих в Україні державних будівельних норм. Питання до відносять до застосування Замовником дискримінаційних вимог: 1. Відповідно п.п. 1. п. 9 Додатку 3 до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка, складена в довільній формі і скріплена підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів*. Довідка повинна містити наступну інформацію про аналогічний за предметом закупівлі договір: дату укладання договору; номер договору; предмет договору; рік виконання (2024-2025рр); найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались поставка товару за таким договором, із зазначенням коду ЄДРПОУ контрагента, його адреси, та контактних телефонів контрагента. Хочемо звернути Вашу увагу, що встановлення вищенаведеної вимоги щодо періоду виконання аналогічного договору є неприпустима, так як має усі ознаки дискримінації! За таких умов участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають договір, який виконувалися саме в 2024-2025 роках, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання, у тому числі нас. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині. Для нагального прикладу з практики судів можете ознайомитись за посиланням - https://goszakupka.com.ua/blog/najrozpovsyudzhenishi-pomilki-zamovnikiv-pid-chas-vstanovlennya-kvalifikacijnogo-kriteriyu-shodo-nayavnosti-analogichnogo-dogovoru . Вимоги замовників щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за певний період будуть визнані дискримінаційними, якщо вони необґрунтовано обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників. Антимонопольний комітет України (АМКУ) неодноразово розглядав такі випадки та надавав відповідні рішення. (Зверніть увагу ) https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/analohichni-dohovory-mezha-dyskryminatsijnosti/?utm_source=chatgpt.com 2. Відповідно до п. 17.2. додатку 1 до Оголошення про закупівлю Вами встановлено вимогу про те, що учасник повинен оглянути місце, де буде встановлюватися модульна будівля, до кінцевого строку періоду уточнень. В подальшому із поданням в складі своєї пропозиції учасник повинен надати «Акт огляду місця встановлення модульної будівлі», підписаний представником Замовника та уповноваженою особою Учасника. Звертаємо Вашу увагу, що за таких умов взяти участь у спрощеній закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть здійснити огляд об'єктів замовника та надати довідку за результатами обстеження об'єкта, що є дискримінацією щодо інших суб'єктів господарювання, у тому числі нашої компанії. Отже, Ваші дії як замовника в частині встановлення в оголошенні вимог, які порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, просимо надати повну та обґрунтовану відповідь на всі порушені питання щодо доцільності та правомірності встановлення відповідних вимог у вашому оголошені, відповідно до положень чинного законодавства.
Відповідь: Питання, що відносяться до технічного характеру: Відповідь на питання 1: Щодо предмета закупівлі Предмет закупівлі визначено відповідно до ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини», оскільки закупівля передбачає постачання готової збірно-розбірної комплексної споруди спеціального призначення з усіма складовими елементами, в тому числі конструктивними, опорними, інженерними тощо. У Додатку №1 до оголошення передбачено, що фундаментні рішення та супутні геологічні і геодезичні дослідження є невід’ємною частиною постачання об’єкта як єдиного комплексу, а отже не кваліфікуються як окремі послуги чи роботи, а входять до предмета закупівлі у межах постачання об'єкта. Відповідно до частини 2 статті 628 Цивільного кодексу України, договори можуть бути змішаними, тобто такими, що містять елементи різних видів договорів (поставка, послуги, роботи). Отже, умови, за яких постачальник забезпечує не лише постачання, а й виконання монтажу, супровідних робіт та досліджень — є законними та не порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідь на питання 2: Щодо зазначеного Вами можливого протиріччя між пунктом 1 та пунктом 5.1 Додатку №1 до оголошення про закупівлю, повідомляємо наступне. У пункті 1 Додатку №1 зазначено, що предметом закупівлі є «Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр», що означає тип модульної споруди, яка складається з окремих заводських блок-контейнерів, що транспортуються у зібраному вигляді, а вже на місці встановлення монтуються в єдиний архітектурний комплекс. У пункті 5.1 того ж Додатку визначено, що силовий каркас кожного окремого модуля повинен бути виконаний як суцільнозварена конструкція з металевого гнутого профілю товщиною не менше 3 мм, без використання болтових з’єднань. Таке формулювання жодним чином не суперечить характеристиці споруди як "збірно-розбірної", оскільки: Збірно-розбірною є сама будівля в цілому, яка складається з окремих модулів (блок-контейнерів).Таким чином, конструктивна вимога щодо суцільнозвареного каркасу без болтових з'єднань стосується внутрішньої структури кожного модуля, а не способу збирання всієї споруди. Це технічно обґрунтована умова, яка: • Не суперечить вимогам до "збірно-розбірної споруди", • Не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, які володіють відповідними виробничими потужностями, • Направлена на забезпечення надійності, довговічності та безпеки експлуатації споруди, що особливо важливо для об’єктів спеціального призначення. Відповідь на питання 3: Щодо вказаних розмірів та технічних характеристик елементів Згідно з п. 5.1 Додатку №1 до оголошення про закупівлю, зовнішні габарити одного модульного блок-контейнера становлять: • довжина — 6530 мм, • ширина — 2436 мм, • зовнішня висота — до 2800 мм, • внутрішня висота — не менше 2400 мм. Таким чином, уточнюємо, що зазначені габарити є зовнішніми, що витікає з контексту, однак прямо не акцентовано у тексті. Щодо конструктивних елементів, Замовником визначено наступні основні технічні параметри: • Каркас — виготовляється з металевого гнутого спеціального профілю, товщина металу не менше 3 мм; • Лаги — виконані з гнутого металевого профілю, товщина металу не менше 2 мм; • Опорні кути (стійки) — також виготовляються з металевого профілю, товщина металу не менше 3 мм. Усі вищезазначені дані наведені в технічному описі до предмета закупівлі, за винятком прямого уточнення щодо того, що габарити є зовнішніми. Зазначаємо, що Замовник не є виробником блок-контейнерів, а закуповує готовий виріб відповідно до класифікатора ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини». Тому в тендерній документації визначаються базові технічні параметри, необхідні для належної експлуатації споруди. Надання повного переліку геометричних розмірів усіх деталей конструкції (профілі, балки, стійки, елементи кріплення тощо) не є обов’язковим, оскільки це входить до компетенції виробника та технічного проєктування Постачальника. Відповідь на питання 4: Щодо відведення дощової води У п. 5.1 Додатку №1 передбачено внутрішнє відведення дощової води з покрівлі, яке здійснюється через приховану систему ринв, розташованих у чотирьох кутах кожного модуля, з підключенням водостічних труб діаметром 50 мм. Зовнішнє відведення води не є предметом проєктування в межах цієї закупівлі. Така система є внутрішньою частиною конструкції, повністю інтегрованою на виробництві. Відповідь на питання 5: Щодо підключення до наявної точки електропостачання та погодження проєкту з електропостачальною організацією У пункті 17.2 Додатку №1 до оголошення про закупівлю чітко зазначено, що Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції: • Схеми прокладання інженерних мереж, у тому числі електропостачання; • Інструкцію з монтажу на предмет закупівлі – блок-контейнер заводського виконання та збірно-розбірну споруду в цілому. На підставі зазначених документів Замовник забезпечить наявну точку підключення до електропостачання, яка відповідатиме технічним характеристикам, вказаним Учасником у своїй документації. Таким чином, Учасник має можливість вказати параметри, які необхідні для належного підключення споруди, з урахуванням комплектації її інженерними системами. Щодо питання погодження проєкту внутрішніх електричних мереж з електропостачальною організацією повідомляємо, що: • Внутрішня система електропостачання в межах модулів та їх з’єднання є частиною комплектації об’єкта постачання та проектується/встановлюється виробником або постачальником відповідно до чинних технічних норм; • Погодження з електропостачальною організацією не є обов’язковим, оскільки не передбачається нове приєднання до зовнішніх мереж або зміна навантаження, що потребувала б отримання технічних умов від оператора системи розподілу. Таким чином: • Умови підключення до електромережі визначаються на підставі наданих Учасником характеристик; • Технічна документація, яку надає Учасник, є підставою для визначення параметрів підключення; • Погодження з електропостачальною організацією в даному випадку не вимагається. Відповідь на питання 6: Згідно з п. 6 Додатку №1 до оголошення про закупівлю, потужність вентиляційних рекуператорів повітря повинна бути розрахована Постачальником відповідно до площі кожного обслуговуваного приміщення. Відповідно, в описі щодо комплектації (обладнання) по кожному приміщенню Замовником вказана кількість рекуператорів, без зазначення їхньої потужності, оскільки вона залежить від проектного рішення Постачальника. Стосовно кондиціонерів — Замовником зазначено, що кондиціонери передбачаються для забезпечення ефективного обміну повітря. Всі кондиціонери та вентиляційні системи повинні відповідати встановленим нормам та стандартам якості. Постачальник зобов’язується забезпечити повний комплект обладнання та всі необхідні аксесуари для належної експлуатації вентиляційних систем. Тобто, згідно з п. 6, не вказано, що Учасник повинен розраховувати технічні вимоги до кондиціонування залежно від площі чи кількості людей у приміщенні. В описі щодо комплектації (обладнання) по кожному приміщенню Замовником вказана кількість кондиціонерів та їх номер, який вказує на їх потужність відповідно до технічного паспорта. Питання що відносяться до застосування Замовником начебто дискримінаційних вимог: Відповідь на питання 1: Замовник повідомляє, що встановлення кваліфікаційного критерію щодо надання інформації про виконання аналогічного договору є правом Замовника згідно ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» з метою підтвердження спроможності Учасника якісно та вчасно виконати умови договору за результатами закупівлі. Період виконання аналогічного договору, визначений у межах 2024–2025 років, обумовлений особливостями предмета закупівлі, що потребує не лише загального, а саме актуального досвіду виконання подібних за складністю зобов’язань. Крім того, варто враховувати, що в Україні триває воєнний стан, що суттєво впливає на логістичні можливості, доступ до ресурсів та кадрову спроможність виконавців. Саме тому для забезпечення належного, безперервного та своєчасного виконання договору особливо важливо, щоб учасники мали підтверджений досвід виконання аналогічних зобов’язань в умовах воєнного стану з урахуванням ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" у відповідності до якої, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідь на питання 2: Звертаємо увагу, що Замовник є військовою частиною, яка діє в умовах військового стану, у зв’язку з чим існує нагальна потреба в терміновому та безперебійному забезпеченні реалізації закупівлі за предметом: Код ДК 021:2015 – 44210000-5 "Конструкції та їх частини" (Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр). З метою недопущення недобросовісної поведінки учасників під час проведення закупівлі, зокрема — подальших відмов від поданих тендерних пропозицій чи неможливості виконання умов договору через необізнаність щодо фактичних характеристик місця встановлення споруди, а також з урахуванням терміновості закупівлі та неможливості її відтермінування, Замовником передбачено у п. 17.2 Додатку №1 до Оголошення умову про обов’язковість подання Акта огляду місця встановлення модульної будівлі. Акт огляду є підтвердженням того, що Учасник ознайомлений із реальними умовами об'єкта, приймає на себе відповідальність за здійснення доставки, монтажу, влаштування основи та підключення інженерних мереж на конкретній ділянці. Цей документ унеможливлює подальші посилання на невідповідність умов майданчика як підставу для невиконання договору, і таким чином, є запобіжником ризиків з боку як Учасника, так і Замовника. Встановлена вимога застосовується однаково до всіх учасників, не порушує принципів рівного доступу, є обґрунтованою та технічно необхідною. Вона не має ознак дискримінації, а навпаки — забезпечує якість, безперервність та гарантованість виконання договору в умовах воєнного часу.
Дата відповіді: 10.04.2025 10:22
Відповідь надана

забезпечення пропозиції

Номер: 075deb79332f4c359e67b097ce4f53d8
Дата опублікування: 08.04.2025 16:59
Опис: Згідно п.4 Додатку 3 Перелік документів, які подає учасник у складі пропозиції до Оголошення про закупівлю, Замовник вимагає надати документи згідно умов п.11 розділу 1 Оголошення про закупівлю, в якому «Замовником не вимагається надання забезпечення пропозицій». Просимо внести зміни у відповідний додаток або оголошення про закупівлю щодо забезпечення пропозицій.
Відповідь: Умовами Оголошення про закупівлю забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Просимо керуватись положеннями пункту 11 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, де чітко зазначено, що надання забезпечення тендерної пропозиції не передбачено. Пункт 4 Додатку 3 Оголошення про закупівлю стосується подання супровідних документів у разі, якщо вимагається забезпечення тендерної пропозиції учасника. Висновок. Враховуючи, що відповідно до Оголошення про закупівлю забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, Учасник не зобов’язаний подавати забезпечення тендерної пропозиції та будь-які пов’язані з ним документи.
Дата відповіді: 09.04.2025 11:00
Відповідь надана

щодо фундаментів

Номер: 0a2d9b1fe79945a7a2978f03d63c5337
Дата опублікування: 08.04.2025 16:56
Опис: Згідно п.5 додатку №1 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Код 021:2015 44210000-5 "Конструкції та їх частини" Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр» Постачальник несе відповідальність за підготовку основи, виконання необхідних геологічних та геодезичних досліджень. Після проведення вишукувань Постачальник виконує влаштування основи під встановлення споруди із застосуванням одного з 5 наданих Замовником варіантів типів фундаменту. Враховуючи різний тип фундаменту, його наповнення та матеріалів, котрі будуть використовуватися Учасник позбавлений права для обрахування цінової пропозиції, оскільки вона залежатиме виключно від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлених Замовником. Просимо внести зміни до даного пункту та прописати конкретний тип фундаменту для надання можливості Учасникам вірного прорахунку своєї цінової пропозиції.
Відповідь: Замовник, Військова частина А4815, розглянув звернення Учасника щодо положень п.5 Додатку №1 до оголошення про закупівлю за ДК 021:2015 – 44210000-5 "Конструкції та їх частини" (Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр) та надає наступне роз’яснення: 1. Щодо модульної природи споруди та варіативності фундаментів Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр є модульною будівлею, виготовленою з блок-контейнерів заводського виконання, яка монтується на заздалегідь підготовлену основу. Такий підхід відповідає загальноприйнятій світовій та національній практиці у сфері модульного будівництва. Особливість модульної конструкції полягає в універсальності та можливості адаптації до різних умов місцевості, у тому числі до типу ґрунтів та рельєфу ділянки. Саме тому, у п.5 Додатку №1 передбачено кілька допустимих варіантів типу фундаменту. Це не створює перешкод, а навпаки дає Учаснику гнучкість при виборі оптимального рішення, виходячи з геологічних і геодезичних характеристик конкретної ділянки. 2. Щодо відповідальності Постачальника за вибір типу основи Згідно з п.5 Додатку №1 до оголошення, Постачальник зобов’язаний: • самостійно обрати один із запропонованих типів фундаменту; • виконати відповідні геологічні та геодезичні дослідження (перед або під час монтажу); • влаштувати основу згідно обраного типу фундаменту, забезпечуючи надійну експлуатацію всієї споруди. Таким чином, Учасник має право обрати будь-який із запропонованих типів фундаменту або його еквівалент, що повністю відповідає вимогам технічного завдання. 3. Щодо можливості розрахунку вартості пропозиції Замовником у тендерній документації надана вичерпна інформація, необхідна для формування обґрунтованої цінової пропозиції: • Описані конструктивні елементи споруди; • Визначено діапазон допустимих рішень щодо фундаменту; • Встановлена відповідальність Постачальника за виконання підготовчих робіт. Це дозволяє Учаснику: • оцінити обсяг робіт; • запланувати вибір типу фундаменту; • включити витрати на підготовку основи до загальної вартості пропозиції. Наявність кількох допустимих варіантів фундаменту не позбавляє Учасника можливості здійснити розрахунок, а навпаки — надає свободу вибору оптимального з технічної та економічної точки зору рішення. Висновок: • Збірно-розбірна комплексна споруда: навчальний центр є модульною спорудою, яка допускає використання різних типів фундаменту, виходячи з місцевих умов. • Учасник має право самостійно обрати тип фундаменту із запропонованих варіантів або надати еквівалент. • Технічна документація містить всю необхідну інформацію для формування обґрунтованої цінової пропозиції. • Посилання на конкретні типи або приклади конструкцій у технічному завданні не обмежують конкуренцію, оскільки всі вони передбачають можливість пропонування еквіваленту. • Замовник забезпечує відкритість, добросовісну конкуренцію та рівні умови участі для всіх Учасників закупівлі.
Дата відповіді: 09.04.2025 11:01
Відповідь надана

щодо огляду місця встановлення модульної будівлі

Номер: 242fadfea8414c67b4581de2acef7683
Дата опублікування: 08.04.2025 16:55
Опис: У додатку №1 до оголошення п. 17.2 в абз. 15 міститься вимога про надання Учасником в своїй пропозиції «Акт огляду місця встановлення модульної будівлі» підписаний представником Замовника та уповноваженою особою Учасника. Учасник повинен оглянути місце де буде встановлюватися модульна будівля до кінцевого строку періоду уточнень. Дана вимога викликає ряд питань: - Де саме буде розташовуватися модульна будівля (адреса за якою може прибути уповноважена особа Учасника)? - Яка гарантія, що Замовник прийме та пропустить на об’єкт з обмеженим доступом представника Учасника та погодиться підписати з ним Акт огляду місця встановлення модульної будівлі? - З якою метою має бути здійснений огляд місця встановлення модульної будівлі та яку саме інформацію має містити такий акт? - Підтвердженням чи гарантією чого саме є даний акт? Дана вимога звужує коло Учасників, оскільки залежить лише від рішення Замовника. Просимо виключити даний абзац.
Відповідь: Щодо поставлених питань учасника надаємо такі роз’яснення 1. Місце розташування об’єкта (адреса): Повідомляємо, що місце встановлення модульної будівлі знаходиться на території військової частини, у зв’язку з чим адреса об'єкта не підлягає розголошенню у відкритому доступі з міркувань безпеки. Замовник надає точну адресу об'єкта на вимогу учасника, який бажає здійснити огляд. Контактна особа Замовника забезпечить супровід уповноваженого представника Учасника до місця встановлення, для цього просимо Учасників звертатися до уповноваженої контактної особи Замовника. 2. Щодо гарантій доступу на об’єкт та підписання акту: Жодних перешкод щодо допуску Учасника до огляду немає. Замовник забезпечує допуск на територію встановлення об’єкту уповноваженого представника Учасника за попереднім погодженням дати і часу (за умови дотримання вимог безпеки та попередньої домовленості) та підпише відповідний акт огляду місця встановлення модульної будівлі. Підписання акту є підтвердженням того, що Учасник ознайомлений із місцем встановлення і може реалізувати монтаж згідно з технічними вимогами. 3. Мета огляду та зміст акту: Метою огляду є перевірка можливості встановлення споруди Учасником, зокрема: o стан земельної ділянки; o доступність для техніки; o підготовка основи; o можливість організації робіт. o ознайомлення з умовами монтажу, під’їзними шляхами, наявністю інженерних комунікацій тощо. Акт повинен містити: o дату огляду; o ПІБ та посади представників сторін; o короткий опис ділянки; o підтвердження відсутності/наявності перешкод для встановлення. 4. Призначення акту огляду: Акт є підтвердженням того, що Постачальник ознайомлений із реальними умовами об’єкта, приймає на себе відповідальність за доставку та монтаж на конкретній ділянці та не буде заявляти про неможливість виконання зобов’язань через невідповідність умов. Таким чином, дана вимога не обмежує коло Учасників, а, навпаки, є логічною і необхідною умовою для забезпечення якісного та безпечного виконання договору. Замовник забезпечує всі необхідні умови для проведення такого огляду, у тому числі допуск уповноважених осіб Учасника на територію об’єкта.
Дата відповіді: 09.04.2025 11:02
Відповідь надана

Щодо технічної документації

Номер: a4a2112e511645a9b5a3c996592cba8d
Дата опублікування: 08.04.2025 16:53
Опис: У додатку №1 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Код 021:2015 44210000-5 "Конструкції та їх частини" Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр, а саме пункт 17.2 передбачає надання Учасником в своїй пропозиції документи які можна отримати тільки після виготовлення продукції, а саме: - Інструкція з монтажу на товар, що є предметом закупівлі, а саме блок-контейнер заводського виконання (завірена підписом Учасника (керівника)), а також збірно-розбірна споруда; - Протокол визначення потужності поглинутої дози зовнішнього гамма-випромінювання на товар, що є предметом закупівлі, а саме блок-контейнер заводського виконання (завірена підписом Учасника (керівника)); - Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі, а саме блок-контейнер заводського виконання (завірена підписом Учасника (керівника)); - Протокол концентрації формальдегіду в атмосферному повітрі товару, що є предметом закупівлі, а саме блок-контейнер заводського виконання (завірена підписом Учасника (керівника)); - Протокол вимірювання рівня штучного освітлення товару, що є предметом закупівлі, а саме блок-контейнер заводського виконання (завірена підписом Учасника (керівника)); - Протокол вимірювання опору ізоляції на товар, що є предметом закупівлі, а саме блок-контейнер заводського виконання (завірена підписом Учасника (керівника)); З цього випливає, що Замовник завідомо прописує вимоги під конкретного виробника в якого дана продукція виготовлена та є в наявності, що є дискримінаційними умовами до потенційних учасників торгів. Також в даній документації міститься вимога про надання свідоцтва відповідності виданий органом з оцінки відповідності щодо відповідності будівель модульних вимогам «ТУ У 41.0-41932124-001:2022 «Будівлі мобільні, ДСТУ Б В.2.2-22:2008, п.5.2.1, 5.2.2, 5.2.3, 5.2.4, 5.2.5, ДСТУ Б В.2.6-199:2014, п.5.2 – 5.4, 9.6-9.9, 10.7, 10.9, 12.10-12.12, 12.20, таблиця 12 поз.1.2, 12.21, 12.28, 14.8, 15.8», ДСТУ ISO 668:2015 п.5.2.1 (таблиця 2), 5.3.2.1 (таблиця 3), 5.3.2.2 (таблиця 3)». Сертифікат відповідності містить посилання на конкретні технічні умови. Технічні умови (ТУ) — нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. ТУ є технічним документом, який розробляється за рішенням розробника (виробника) або за вимогою замовника (споживача) продукції. Відповідно в номері ТУ проставляється код ЄДРПОУ розробника (виробника) продукції. Сертифікат відповідності котрий на вимогу Замовника повинен надати Учасник закупівлі повинен бути виданий відповідно до технічних умов ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛАЙФ-БУД», що являється не те що дискримінаційною вимогою відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», а й говорить про корупційні схеми Замовника з даним підприємством. Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести відповідні зміни до оголошення та прибрати всі дискримінаційні вимоги, що звужують коло Учасників до одного та містять корупційні схеми!
Відповідь: Замовник, Військова частина А4815, розглянув звернення Учасника щодо змісту оголошення, а саме положень Додатку №1 до оголошення про закупівлю, пункту 17.2, і повідомляє наступне: 1. Щодо предмета закупівлі та структури вимог Предметом закупівлі є збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр, яка являє собою готову модульну споруду, що складається з блок-контейнерів заводського виконання. Ці блок-контейнери є складовими елементами кінцевого об'єкта і постачаються в готовому вигляді із внутрішнім інженерним наповненням, зокрема: • електромережею; • системами вентиляції, опалення; • оздобленням; • санітарно-технічним обладнанням; • освітленням тощо. Таким чином, Збірно-розбірна комплексна споруда — це не сукупність будівельних матеріалів, а технічно складна модульна конструкція, яка повинна бути готова до монтажу та експлуатації одразу після встановлення. 2. Щодо необхідності надання документів на блок-контейнери як комплектуючі Оголошення не передбачає надання документів на всю споруду в цілому, оскільки вона створюється шляхом поєднання серійно виготовлених блок-контейнерів заводського виготовлення. Натомість, згідно з п.17.2, вимагається надати документацію, яка стосується самих блок-контейнерів заводського виготовлення, а саме: • інструкція з монтажу; • протокол потужності поглинутої дози зовнішнього гамма-випромінювання; • висновок санітарно-епідеміологічної експертизи; • протоколи вимірювання концентрації формальдегіду, освітлення, опору ізоляції. Відповідно до п.4 ч.2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Ці документи мають бути надані на серійно виготовлені елементи, що постачаються у складі предмета закупівлі, і є типовими та необхідними для безпечного введення модульної конструкції в експлуатацію. 3. Щодо зауваження про те, що ці документи можна отримати лише після виготовлення продукції Замовник звертає увагу, що у випадку, коли Учасник є виробником блок-контейнерів або офіційним представником виробника, такий Учасник зобов’язаний мати повний пакет документів на продукцію, яку він реалізує. Документи на серійні модульні вироби (у т.ч. блок-контейнери) виготовляються і тестуються до початку продажу, а не після їх виготовлення під окреме замовлення. В іншому випадку, якщо Учасник не має таких документів, це може свідчити про відсутність реального виробництва або належної сертифікації його продукції, а також відсутності досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки Оголошенням про закупівлю, зокрема, встановлений кваліфікаційний критерій «наявність виконання аналогічних договорів» у відповідності до ст.16 Закону «Про публічні закупівлі». 4. Щодо вимоги надати сертифікат відповідності та посилання на ТУ У зверненні зазначено, що вимога щодо надання сертифіката відповідності з посиланням на Технічні умови «ТУ У 41.0-41932124-001:2022» є дискримінаційною, оскільки ці ТУ належать конкретному підприємству. Згідно вимог ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Замовник повідомляє, що з огляду на те, що при складенні технічного завдання Замовником вичерпний опис характеристик скласти було складно у зв’язку з специфікою предмету закупівлі, з метою визначення очікуваної вартості закупівлі згідно вимог ціноутворення при проведенні державних закупівель, Замовником посилання на вищезазначене ТУ було внесено помилково на підставі інформації, отриманої під час збору комерційних пропозицій від потенційних постачальників. • Це посилання вилучене з Оголошення про закупівлю як таке, що не є обов’язковим і не повинно створювати переваг будь-якому окремому виробнику. Проте, вимога щодо надання власних Технічних Умов (ТУ) Учасника, які повинні відповідати наступним нормативним документам, залишається незмінною: • ДСТУ Б В.2.2-22:2008, • ДСТУ Б В.2.6-199:2014, • ДСТУ ISO 668:2015, • інші положення, передбачені у Додатку №1. Ці нормативи є загальнодоступними, чинними та обов’язковими для всіх виробників модульних споруд на базі блок-контейнерів заводського виготовлення в Україні. Їх дотримання є гарантією безпечності, якості та функціональності об’єкта. ________________________________________ Усі вимоги технічного завдання сформульовані на підставі: • технічної складності предмета закупівлі; • необхідності гарантувати якість та безпеку продукції; • обов’язковості дотримання ДСТУ, технічних норм і стандартів. Замовник є державним органом, що діє в межах Закону України "Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових актів, і забезпечує рівні умови для всіх Учасників, які можуть надати якісну, сертифіковану продукцію. ________________________________________ Висновок: • Збірно-розбірна комплексна споруда спеціального призначення: навчальний центр складається з блок-контейнерів заводського виконання, що є готовими технічними виробами, на які Постачальник зобов’язаний мати відповідну технічну документацію; • Документи, передбачені у п.17.2, стосуються складових споруди, а не споруди в цілому; • Посилання на конкретне ТУ вилучене, натомість вимога щодо надання власного ТУ, що відповідає ДСТУ — залишається чинною; • Вимоги Замовника є технічно обґрунтованими, відкритими та не порушують законодавство про публічні закупівлі; Жодних дискримінаційних або корупційних умов у тендерній документації немає.
Дата відповіді: 09.04.2025 11:05