• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Первинне мобільне укриття, код ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини

Завершена

4 742 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 713.60 UAH
Період уточнення: 02.04.2025 23:45 - 07.04.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 848516139b464b278855f1b1667b764a
Дата опублікування: 04.04.2025 18:00
Опис: Шановний Замовнику! Установлення в ТД вимоги до учасника процедури закупівлі щодо необхідності підтвердження замовником відвідування (огляду) учасником процедури закупівлі будівельного майданчика (об’єкта будівництва), навіть якщо можливість такого відвідування передбачено ТД, є дискримінаційною вимогою та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом про публічні закупівлі. Отже, замовник не може встановлювати такі вимоги в ТД та приймати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в разі, якщо учасник процедури закупівлі не відвідав чи не оглянув майданчик (об’єкт будівництва). Просимо, надати обґрунтування включення вимоги щодо відвідування об’єкту.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Абзацом 2 п.54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). В Вашому запитанні відсутнє запитання стосовно тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Одночасно повідомляє, що зазначене запитання мабуть прийшло до нашого тендера з інших закупівель, бо за даною процедурою здійснюється закупівля товару і відповідно відсутній будівельний майданчик (об’єкт будівництва). Також в тендерній документації на дану закупівлю не передбачено, «відвідування (огляду) учасником процедури закупівлі будівельного майданчика (об’єкта будівництва)». Також, в запитанні вказано, що «…..дискримінаційною вимогою та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом про публічні закупівлі». Однак, не вказано які на думку авторам саме принципи порушені Замовником. Одночасно повідомляємо, що в Україні діє презумпція невинуватості, яка закріплена в ст. 62 Конституції України, якою передбачено, що особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду, ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину, обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь. Крім того, ст.68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Дотримуйтесь будь ласка Конституції України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Вищезазначене ґрунтується на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18. Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є – забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі». Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Ще однє рішення цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ. Відхилення тендерної пропозиції здійснюється Замовником відповідно до вимог п.44 Особливостей. Як вже було вказано вище, територією Циркунівської громади проходить N лінія оборони, наявні N пости, N об’єкти, N споруди, N режим території. Тобто, вимога щодо огляду потенційним учасником тендеру земельних ділянок була встановлена, щоб потенційний Учасник міг з’ясувати чи проїде нашими дорогами його техніка та чи зможуть працювати його працівники в зоні досяжності ствольної артилерії та під БПЛА. Щоб потім не вийшло так, що тендер Учасник виграв та відмовився його виконувати через те що його техніка нашими дорогами не проїде, або те що територія періодично знаходиться під обстрілами.
Дата відповіді: 07.04.2025 21:48
Відповідь надана

Клас захисту

Номер: 872ef94ebed3448e9c629650fcdf0e75
Дата опублікування: 04.04.2025 18:00
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Якому класу захисту має відповідати Первинне мобільне укриття?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Абазом 2 п.54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). В Вашому запитанні відсутнє запитання стосовно тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 07.04.2025 10:49
Відповідь надана

Щодо відвідування об'єкта

Номер: dbd7de289ca6402eb81435af017ce506
Дата опублікування: 04.04.2025 17:59
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен: Відвідати та оглянути земельні ділянки, де передбачається монтаж та встановлення товару, згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту, а також отримання іншої необхідної інформації та документів Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою; Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9-30 до 13-30, при собі мати відповідного листа на ім’я Циркунівської сільської ради із зазначенням особи - відвідувача та паспорт відвідувача. Після обстеження підписати в Замовника Довідку про огляд об’єкту за формою, що додається нижче та надати копію Довідки про огляд у складі тендерної пропозиції. Огляд об’єкту учасником перед подачею пропозицій є обов’язковим. Просимо надати контакти уповноваженого представника Замовника, для здійснення виїзду та проведення обстеження об’єкту і підписання довідки про огляд.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Абзацом 2 п.54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). В Вашому запитанні відсутнє запитання стосовно тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Одночасно повідомляємо, що на сторінці даної закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-02-014176-a вказано контактний номер телефону.
Дата відповіді: 07.04.2025 14:23
Відповідь надана

Відповідність укриття

Номер: 35129bb799904e6d8b7a3f1b16eb50a1
Дата опублікування: 04.04.2025 17:58
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Якому нормативу чи стандарту має відповідати Первинне мобільне укриття? ДСТУ 9195:2022 або ДСТУ Б В.2.6-2:2009 чи ДБН В.2.2-5:2023?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Абзацом 2 п.54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). В Вашому запитанні відсутнє запитання стосовно тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 07.04.2025 10:49
Відповідь надана

Термін поставки

Номер: 2effe451e7554976bd30ffa0588940d3
Дата опублікування: 04.04.2025 17:58
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Просимо уточнити інформацію стосовно строків поставки, а саме пп.4.4. п. 4. Розділу 1 ТД визначено що строк поставки (надання послуг, виконання робіт) необхідно здійснити до 01.08.2025 року, а в електронній системі Прозорро визначено період доставки до 1 серп. 2025. Визначте будь-ласка чіткі строки, якими необхідно керуватись Учасникам.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. З нашої точки зору 01.08.2025 та 1 серп. 2025 є тотожними поняттями, якщо з Вашої точки зору це не тотожні поняття тоді слід керуватись абз.2 п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі , затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року №1082Ю, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за №610/34893 яким передбачено , що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Дата відповіді: 06.04.2025 20:19
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 88f16076d33e40858ef6d1c1e13f3aaf
Дата опублікування: 03.04.2025 18:35
Опис: Шановний Замовник! Додаток 1.1. до тендерної документації містить дискримінаційні умови, а саме: відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен: відвідати та оглянути земельні ділянки, де передбачається монтаж та встановлення товару, згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту, а також отримання іншої необхідної інформації та документів Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою; Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9-30 до 13-30, при собі мати відповідного листа на ім’я Циркунівської сільської ради із зазначенням особи - відвідувача та паспорт відвідувача. Після обстеження підписати в Замовника Довідку про огляд об’єкту за формою, що додається нижче та надати копію Довідки про огляд у складі тендерної пропозиції. Огляд об’єкту учасником перед подачею пропозицій є обов’язковим. Зазначена Вимога замовника є безпідставною та необґрунтованою. Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». З незалежних від учасника підстав замовником може бути не підписано зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним щодо таких суб’єктів господарювання. Наводимо рішення Колегії АМКУ № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, оголошення № UA-2021-07-09-000599-c, № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-22-003442-a щодо такої самої вимоги. Просимо виключити цю дискримінаційну умову.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Абзацом 2 п.54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). В Вашому запитанні відсутнє запитання стосовно тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Якщо Ваш текст містить вимогу то відповідно п.54 Особливостей вимоги щодо проведення тендерна розміщуються в окремому віконці з вказанням адресата. Щодо рішень колегії: - по перше: в Україні не прецедентне право, різними колегіями в різні часи з даного питання приймались різні рішення; - по друге: ознайомившись з текстом вищевказаних рішень АМКУ № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021та № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 було встановлено, що в тексті вказано, що Замовник не довів необхідність встановлення зазначеної умовам Документації. Крім того, вказані закупівлі не є аналогічними нашій закупівлі, зазначені рішення приймались в мирний час та не стосувались Замовника який знаходиться на території N – ської лінії оборони. Щодо начебто дискримінаційних вимог. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Вищезазначене ґрунтується на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18. Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є – забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі». Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Ще однє рішення цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ. Слід зазначити, що на теперішній час в України крім Закону України «Про публічні закупівлі», який є загальним законом діє низька спеціальних законів, які відповідно мають перевагу, а саме: Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про національну безпеку України», «Про оборону України», «Про Збройні Сили України», «Про основи національного спротиву», «Про правовий режим воєнного стану» та багато інших. За посиланням https://kharkivoda.gov.ua/news/126805 на ресурсі Харківської обласної військової адміністрації 13 травня 2024 було вказано, що у Міноборони розповіли про лінії оборони Харківщини. На Харківщині збудовані три лінії ешелованої оборони на півночі регіону. Третя лінія оборони – найбільш підготовлений рубіж – знаходиться на відстані від 17 до 35 км. від лінії фронту. Перед цим рубежем є інший рубіж, який обладнує Державна спеціальна служба транспорту та підрозділи командування Сил підтримки ЗСУ. Даний рубіж обладнують на різних ділянках. Тим більш, на Харківщині роботи проводять під постійними обстрілами. Перший рубіж збудований на відстані 1,5-6 км. від лінії фронту. Таким чином, враховуючи, що територією Циркунівської громади проходить N лінія оборони, наявні N пости, N об’єкти, N споруди, N режим території. З метою запобігання проникнення на територію Циркунівської громади, по якій проходить N лінія оборони, яку обладнує Державна спеціальна служба транспорту та підрозділи командування Сил підтримки ЗСУ шпигунів, розвідників, колабарантів, коригувальників, провокаторів, тощо в тендерній документації в Довідці про огляд була встановлена вимога щодо ідентифікації не тільки фізичної особи, (яка буде приїжджати) шляхом надання паспорту, а і суб’єкта господарювання, в якого працює зазначена фізична особа. Так, згідно Довідки про огляд, можливо ідентифікувати суб’єкта господарювання та безпосередньо фізичну особи, яка буде приїжджати на територію громади. Дуже дивним є вислів: «Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». бо ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону». Одночасно, ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» перебачено, що «оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону». Тобто, і розкриття тендерних пропозицій і їх оцінка проводиться автоматично електронною системою закупівель, а не Замовником. Крім того, на теперішній час законодавство з публічних закупівель передбачає наявність в тендерній документації окремого додатку в якому вказано Перелік документів, що повинен надати Учасник. Одночасно, тим же закупівельним законодавством передбачено, що не надання документів не передбачених цим Переліком не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, законодавство з публічних закупівель зобов’язує Замовника в разі виявлення не відповідностей в тендерній пропозиції (крім невідповідностей що стосуються технічної спеціфікації) опублікувати Учаснику повідомлення щодо усунення виявлених не відповідностей. Щодо наступного вислову стосовного того, що «з незалежних від учасника підстав замовником може бути не підписано зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним щодо таких суб’єктів господарювання» повідомляємо наступне, що ст.68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Одночасно повідомляємо, що в Україні діє презумпція невинуватості, яка закріплена в ст. 62 Конституції України, якою передбачено, що особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду, ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину, обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь. Дотримуйтесь будь ласка Конституції України.
Дата відповіді: 06.04.2025 21:39
Відповідь надана

проєкт договору

Номер: 748acc26212a4baabb19d225a8d25a54
Дата опублікування: 03.04.2025 18:25
Опис: Шановний Замовнику, пункт 9.1 проекту договору зазначає, що Договір набуває чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками і діє до «31» грудня 2025 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного розрахунку між Сторонами. Поясніть, у разі не використання переможцем (стороною по договору) печатки, то як застосовується цей пункт договору щодо строку дії договору?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Тендерна документація містить проект договору про закупівлю. Одночасно, ч.1, 3. ст. 58-1. Господарського кодексу України передбачено, що використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим, наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Дата відповіді: 06.04.2025 19:33
Відповідь надана

проєкт договору

Номер: f0d26a02895f4bfaa0c83e97f67cee4b
Дата опублікування: 03.04.2025 18:23
Опис: Шановний Замовнику, проект договору не узгоджується з вимогами п.28 Особливостей та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Абзацом 2 п.54 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Ваше запитання до тендеру не містить запитання. Так, пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості як: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Однак, на теперішній час жодним нормативно – правовим актом не визначено поняття «порядок внесення змін до договору», що він включає та з чого повинен складатись. Одночасно, ст. 19 Конституції України, передбачено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ст.и651. «Підстави для зміни або розірвання договору» Цивільного кодексу України: - зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. - договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. - істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. - у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. На виконання вищевикладеного проект договору містить п. 10.1 яким передбачено, що усі спори та розбіжності, що виникають за цим Договором або у зв'язку з ним, вирішуються Сторонами шляхом переговорів. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку та п. 10.2 передбачено, що усі додатки, зміни і доповнення до цього Договору дійсні і є його невід'ємною частиною тільки в тому випадку, якщо вони виконані в письмовій формі і підписані належним чином уповноваженими представниками обох Сторін.
Дата відповіді: 06.04.2025 22:42
Відповідь надана

закупівля

Номер: 24724a447d4440ef9475e5ab00fc1519
Дата опублікування: 03.04.2025 18:21
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати гарантійний лист щодо того, що Постачальник забезпечує виготовлення, поставку та монтаж товару. Поясніть, виходячи із змісту цієї вимоги, Постачальник повинен бути виробником предмету закупівлі?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За даною процедурою здійснюється закупівля товару Замовник не вимагає, щоб Учасник був виробником товару. З даного питання внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.04.2025 19:32