-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44310000-6 Вироби з дроту Канати сталеві
Завершена
12 095 943.39
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 120 959.43 UAH
мін. крок: 1% або 120 959.43 UAH
Період уточнення:
02.04.2025 17:47 - 11.04.2025 00:00
Відповідь надана
Стосовно відповідності зазначеним стандартам, ДСТУ тощо
Номер:
8d13515c09e24c598117f23649fc6599
Дата опублікування:
04.04.2025 11:48
Опис:
Просимо Вас у Додатку № 3, Розділ ІІ, п.3 внести зміни та викласти у наступній редакції, а саме: 3. Товар повинен мати сертифікат, що містить інформацію згідно ДСТУ EN 12385-10:2018 для канатів конструкцією 1х19М. Для решти канатів надається сертифікат, що містить інформацію згідно ДСТУ EN 12385-4:2017.
Відповідь:
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, Ваше звернення розглянуто та Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та оголошення.
Дата відповіді:
07.04.2025 17:46
Відповідь надана
Стосовно термінів по поставці
Номер:
34911b9f6b934ccf95cff6643012ebfc
Дата опублікування:
04.04.2025 11:44
Опис:
Просимо Вас в Додаток № 3, Розділ 1, п.1 викласти у наступній редакції, а саме: 1. Термін та умови поставки: не пізніше 30.06.2025 р. в кількості відповідно до таблиці 1 цього Додатку на умовах DDP Інкотермс 2010. У випадку неможливості здійснення поставки/приймання товару, що виникне не з вини Постачальника/Покупця, Сторони домовились про погодження іншої адреси поставки. Допускається дострокова поставка.
Відповідь:
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, що відповідно умов тендерної документації термін поставки зазначений «не пізніше 30.06.2025 р.». Відповідно поставка товару має відбутись не пізніше вказаного терміну. Замовником не встановлені вимоги щодо обмеження терміну поставки, окрім вищевказаного.
Дата відповіді:
04.04.2025 17:12
Відповідь надана
Стосовно основних умов за договором
Номер:
5a84ade2a80f473d96a07ce6a08eedd1
Дата опублікування:
03.04.2025 17:46
Опис:
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах. При цьому просимо Вас переглянути основні умови договору та викласти їх у такій редакції, а саме: 4.2.3.2. поставляється (передається) з наступними документами підтверджуючими якість: сертифікат якості на товар. При цьому документи з якості можуть бути у вигляді належно засвідчених копій, якщо оригінал документа з якості виданий Постачальнику/виробнику в єдиному примірнику для довготривалого користування). Документи повинні бути українською мовою, або з автентичним перекладом на українську мову; 4.5.У випадку невідповідності Товару та (або) документації на Товар умовам Договору та / або якщо Постачальником не передаються одночасно з Товаром такі документи, або такі документи неналежно оформлені, то видаткова накладна не підписується, а подальше приймання Товару призупиняється, про що Сторонами складається двосторонній акт про виявлення недоліків (далі-Акт).
Якщо уповноважений представник Постачальника відмовиться від участі в оформленні Акту, або не матиме достатніх повноважень на його підписання, або не прибуде на письмовий виклик Покупця у триденний строк з моменту його отримання, Покупець вправі скласти такий Акт за участю незалежної експертної організації (експерта).
В Акті зазначається перелік виявлених недоліків (невідповідність Товару умовам Договору, перелік відсутніх / неналежно оформлених документів тощо), а також порядок, строк заміни Постачальником Товару, який не відповідає вимогам Договору та усунення ним інших недоліків.
Акт надається/направляється Постачальнику для виконання. Усунення Постачальником недоліків товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки. Строк усунення недоліків погоджується Сторонами під час складання Акту.
5.1.1.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.6 цього Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення.5.1.3.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.6 цього Договору; 5.2.3. У разі наявності суперечностей або невідповідностей між умовами цього Договору та вимогами Кодексу, умови цього Договору мають переважну силу. 6.1. Постачальник гарантує якість товару протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. 6.3.Якщо Постачальник (уповноважений представник Постачальника) відмовиться від участі у оформленні документу про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик Покупця (уповноваженого представника Покупця) впродовж 3-х робочих днів з моменту отримання повідомлення Покупця, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, Покупець вправі скласти такий документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта). 6.4. Документ про недоліки надається / направляється Постачальнику для виконання. Постачальник зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у визначеному для такого товару порядку, зокрема провести заміну неякісного товару на товар належної якості (якості, визначеної Договором) протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; при цьому Постачальник несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації Покупцем) та відшкодовує Покупцю збитки. 7.2. За порушення строків оплати Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення. 7.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару Постачальник повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) вартості неякісної Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. 7.7. У разі ненадання податкової накладної в граничні терміни, зазначені у п. 201.10 ПКУ, або неналежного оформлення податкової накладної в електронній формі згідно з вимогами ПКУ, в наслідок чого Покупець остаточно втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі пов’язані з таким порушенням збитки. 7.8. Виключити. 7.9. Виключити. 7.10. Виключити. 7.15. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості. 12.6. Надсилання повідомлення про розірвання Договору в односторонньому порядку здійснюється в письмовій формі на адресу зазначену в Договорі. Сторона, на адресу якої відправлено повідомлення про розірвання Договору вважається повідомленою про розірвання Договору, а Договір вважаться розірваним після спливу 10 денного строку з дати направлення письмового повідомлення. Ризики неотримання листа, направленого на адресу відповідної сторони, зазначену в договорі, несе сторона, на адресу якої направлено лист.
Відповідь:
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, запропоновані зміни до основних умов договору суперечать інтересам Замовника.
Дата відповіді:
04.04.2025 17:12
Відповідь надана
Стосовно умов по оплаті
Номер:
80d2826dfb244e87a76766d80bf65480
Дата опублікування:
03.04.2025 17:42
Опис:
Просимо Вас переглянути поточні умови по оплаті та викласти п.3.3.1 Додатку 4 у наступній редакції: часткова попередня оплата (Аванс) у розмірі не більше 50 % (п'ятдесят відсотків) від загальної вартості товару сплачується ПОСТАЧАЛЬНИКУ протягом 10 (десять) робочих днів з дати надання ним (після набрання Договором чинності) Рахунку. Рахунок на аванс може бути надано у розмірі не більше 50 % (п'ятидесяти відсотків) від загальної вартості товару, як за однією позицією товару, так і за декількома позиціями товару, що зазначені в Додатку 1 до Договору.
Податкова накладна складається на суму попередньої оплати із зазначенням фактичної кількості та номенклатури товарів, за які здійснено таку попередню оплату. Отриманий аванс зараховується в оплату за поставлений товар за видатковими накладними в порядку збільшення дати виписки видаткової накладної, починаючи з найдавнішої дати, подальша оплата в будь-якому разі проводиться лише після постачання товару на суму, що перевищує сплачений аванс по кожній позиції та за умови складання розрахунку коригування, якщо номенклатура та кількість товарів, зазначена в податковій накладній на авансову оплату не буде відповідати фактичній номенклатурі та кількості товарів, що першочергове були поставлені в межах суми попередньої оплати. Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника; Якщо сума Авансу становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата товару здійснюється за умови надання Постачальником забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу.
Також просимо внести зміни до п. 3.3.2, а саме: Подальша оплата за товар здійснюється Покупцем протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. (Умова щодо реєстрації податкової накладної Постачальником застосовується у випадку, якщо Постачальник є або перебував платником ПДВ під час виконання Договору.)
Відповідь:
Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, Ваше звернення розглядається профільними підрозділами Замовника. При позитивному рішенні будуть внесені зміни до тендерної документації та оголошення.
Дата відповіді:
04.04.2025 17:11