-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
комп'ютерна техніка (системний блок)
Завершена
199 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
Період уточнення:
02.04.2025 11:23 - 07.04.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
6faec622b39549fea2b85bafa9ceaf4f
Дата опублікування:
04.04.2025 17:45
Опис:
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування вимоги:
1) Відсутність прецеденту в попередніх закупівлях. Ретельний аналіз Ваших попередніх закупівель аналогічного товару свідчить, що раніше Вами не висувалась вимога щодо наявності on-line сервісу перевірки статусу ремонту. Просимо пояснити чим обумовлена раптова необхідність такої вимоги в поточній закупівлі.
2) Відсутність впливу на функціональність товару. On-line сервіс перевірки статусу ремонту жодним чином не впливає на технічні характеристики, продуктивність чи надійність системних блоків, що є предметом закупівлі, і отже не може розглядатись як кваліфікаційна вимога до постачальника. Також він не пришвидшує здійснення гарантійного ремонту.
3) Необґрунтованість аргументу про "залежність від робочого часу сервісу". Ваше посилання на "залежність від робочого часу сервісу" є некоректним, оскільки робочий час сервісних центрів зазвичай відповідає стандартному робочому часу державних установ. Відтак, наявність on-line сервісу не створює додаткових переваг у часовому вимірі.
4) Невідповідність проєкту договору. Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що в проєкті договору, відсутня дана дискримінаційна вимога. Більше того, у зазначеному проєкті вказано гарантійний строк 12 місяців, а не 36, як зазначено в технічному завданні, що свідчить про суттєві розбіжності в тендерній документації.
5) Порушення принципів публічних закупівель. Встановлення вимоги щодо on-line сервісу перевірки статусу ремонту є прямим порушенням принципу недискримінації учасників та необґрунтовано обмежує конкуренцію, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності on-line сервісу перевірки статусу ремонту.
2) Привести у відповідність умови технічного завдання та проекту договору щодо гарантійного строку.
3) Забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Інформуємо, що в разі залишення нашої вимоги без задоволення та подальшої дискримінації учасників, ми будемо змушені ініціювати подання скарги до Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Шановний Учаснику!
1. Ваше твердження про відсутність прецеденту в попередніх закупівлях вимоги щодо наявності on-line сервісу перевірки статусу ремонту не є достовірним. Аналогічна вимога висувається у оголошенні UA-2024-06-26-010044-a в Додатку №2 тендерної документації. За час що пройшов з цієї закупівлі Замовник вже використовував цю вимогу і підтвердив для себе її доцільність.
2. Наявність On-line сервісу перевірки статусу ремонту у сервісного центру не є кваліфікаційною вимогою і вказує на професійний та відлагоджений в часі робочий процес взаємовідносин з клієнтами, що безпосередньо впливає на забезпечення гарантійних зобов'язань Учасника. Замовник ніяким чином не обмежує Учасників у способі забезпечення гарантії за допомогою власних сервісних центрів чи укладених договорів на весь термін гарантії з сервісними центрами за місцем знаходження Замовника.
3. On-line сервіс перевірки статусу ремонту передбачає що звернення про гарантійний випадок буде задокументовано та ідентифіковано, в свою чергу це виключає вплив людського фактору на відслідковування статусу гарантійного обслуговування як зі сторони Учасника так і Замовника.
4. В проєкті договору Замовник запропонував гарантійний термін 12 місяців, в тендерній документації застосовано термін “не менше 36 місяців...”. Проєкт договору подається для розгляду Учаснику і за погодженням Сторін вносяться зміни у вигляді Додаткових угод.
5. Замовник ніяким чином не дискримінує учасників у способі забезпечення гарантійного обслуговування Товару. Замовник забезпечує свої права на якісне гарантійне обслуговування всього часу дії гарантії на Товар.
У зв'язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
** Кваліфікаційна вимога Замовника: “На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати 1 (одну) копію аналогічного* договору та документи (видаткові накладні), що підтверджують його виконання (за 2024 рік).
*під аналогічним договором слід розуміти договір подібний за змістом та правовою природою.”
Стаття 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата відповіді:
05.04.2025 15:15
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
f77c2e8a831b4c728b038b0c2c625fd3
Дата опублікування:
04.04.2025 09:41
Опис:
У тендерній документації Ви встановили вимогу щодо наявності в учасників on-line сервісу перевірки статусу ремонту комп'ютерної техніки (системних блоків), що є предметом закупівлі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних підстав: 1) Предметом закупівлі є системні блоки (товар), а не послуги з ремонту обладнання. Встановлення вимоги щодо наявності сервісу on-line перевірки статусу ремонту виходить за межі предмета закупівлі та не є об'єктивно необхідним для належного виконання предмета закупівлі, тобто постачання системних блоків. 2) Чинне законодавство України не містить норм, які б зобов'язували постачальників чи навіть виробників системних блоків мати відповідний on-line сервіс перевірки статусу ремонту. Ще раз наголошуємо, що така вимога не передбачена жодним нормативно-правовим актом, що регулює торгівлю комп'ютерною технікою в Україні. Встановлення даної вимоги суттєво обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки багато суб'єктів господарювання, які здійснюють продаж системних блоків належної якості та відповідають іншим кваліфікаційним вимогам, не мають власних on-line сервісів перевірки статусу ремонту. 3) Така вимога порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема: принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Вимога щодо on-line сервісу перевірки статусу ремонту не є доцільною та належним чином аргументованою, оскільки: гарантійні зобов'язання можуть бути належним чином забезпечені й іншими способами, для прикладу, замовник може отримувати інформацію про статус ремонту через інші канали комунікації, в тому числі за допомогою мережі Інтернет - шляхом використання електронної пошти. Наявність такого сервісу не є визначальною для якості самих системних блоків. Відповідно до статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі встановлення в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зацікавлена особа має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення таких порушень. Вимагаємо: 1) усунути дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасників on-line сервісу перевірки статусу ремонту системних блоків шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації; 2) забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Предметом закупівлі є системні блоки з терміном гарантій не менше 36 місяців. Для Замовника є важливим забезпечити функціонування придбаного Товару протягом всього гарантійного терміну, шляхом забезпечення визначеного за часом ремонту у спеціалізованому сервісному центрі за місцем знаходження Замовника без додаткових витрат. Замовник ніяким чином не обмежує Учасників у способі забезпечення гарантії за допомогою власних сервісних центрів чи укладених договорів на весь термін гарантії з сервісними центрами за місцем знаходження Замовника.
Наявність можливості on-line перевірки статуту ремонту нарівні з іншими засобами контролю ходу ремонту дає можливість представникам Замовника здійснювати моніторинг стану ремонту (якщо таких матиме місце протягом гарантійного строку) незалежно від режиму робочого часу сервісу, наявності чи відсутності можливості додзвонитися на контактні телефони і така можливість відповідає вимогам сучасної організації взаємодії сервісу та клієнта і вилучити з цього інформаційного ланцюга Учасника (продавця).
Дата відповіді:
04.04.2025 14:20
Відповідь надана
Помилка файлу
Номер:
6cce87f1e76345bb89e3e9e1e6b48a46
Дата опублікування:
03.04.2025 17:35
Опис:
Спробуйте, будь ласка, завантажити і відкрити файл з переліком змін, він не відкривається з жодного пристрою
Відповідь:
Файл завантажується у форматі тексту OpenDocument (ODT), відкривається програмами типу LibreOffice, OpenOffice, Google Документи, Microsoft Word
Дата відповіді:
04.04.2025 14:17
Відповідь надана
Так званий лист та закупівля під одного учасника
Номер:
ba41c3a2f798476cad15648f8ab7b57b
Дата опублікування:
03.04.2025 17:34
Опис:
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Відповідь:
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів.
Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа як від виробника, так і від офіційного представництва в Україні. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних представництв жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі.
До того ж, Додаток № 4 містить наступну примітку:
"У разі неможливості надати документ /документи зазначені в тендерній документації учасник надає лист пояснення про причини, які перешкоджають наданню документів, що вимагаються, які можуть бути визнані замовником, як поважні."
Дата відповіді:
04.04.2025 14:18
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
f0e968b6a0534e5999d25d8efd248c11
Дата опублікування:
03.04.2025 17:33
Опис:
Чому on-line перевірка статусу ремонту не є рівноцінною відповіді по електронній пошті? Не всі собі можуть дозволити платити за утримання сайту, чим відповідь по ел. пошті чи телефону гірша? Тим більше, що по пошті це теж онлайн
Відповідь:
Наявність можливості on-line перевірки статуту ремонту нарівні з іншими засобами контролю ходу ремонту дозволяє представникам Замовника закупівлі здійснювати моніторинг стану ремонту (якщо таких матиме місце протягом гарантійного строку) незалежно від режиму робочого часу сервісу, наявності чи відсутності можливості додзвонитися на контактні телефони і така можливість відповідає вимогам сучасної організації взаємодії сервісу та клієнта і вилучити з цього інформаційного ланцюга Учасника (продавця).
Замовник ніяким чином не обмежує Учасників у способі забезпечення гарантії за допомогою власних сервісних центрів чи укладених договорів на весь термін гарантії з сервісними центрами за місцем знаходження Замовника.
Дата відповіді:
04.04.2025 14:17
Відповідь надана
Сертифікат або декларація
Номер:
f4620394e6dc470b9c749aff61230a2b
Дата опублікування:
03.04.2025 17:31
Опис:
Шановний замовнику, сертифікат або декларація це добре, але відповідність якому технічному регламенту цей документ має посвідчувати? Це ж гарантійні листи, а конкретні документи
Відповідь:
Учасник має подати копію сертифікату(ів) або декларації(ій) про відповідність будь-якому з:
- Технічному регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, що затверджений Постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 березня 2017 р. № 139;
- Технічному регламенту щодо вимог до екодизайну для комп'ютерів та комп'ютерних серверів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 737
Дата відповіді:
04.04.2025 14:14
Відповідь надана
Неможливо відкрити файл!
Номер:
f15f884180d64c96824b5bd660ce2d2f
Дата опублікування:
03.04.2025 12:38
Опис:
Чому не завантажується ваш файл з переліком змін? Прошу завантажити нормальну версію.
Відповідь:
Файл завантажений і відкривається, версія коректна.
Дата відповіді:
03.04.2025 14:12
Відповідь надана
Дискримінаційні зміни!
Номер:
2bd49331651a4f46aab1b00ce040911f
Дата опублікування:
03.04.2025 12:36
Опис:
4. Учасник зобов’язується надати у складі тендерної пропозиції оригінал авторизаційного листа від одного з офіційних дистриб’юторів програмного забезпечення Microsoft на території України, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, з вказанням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. 1) Як я маю надати оригінал листа, якщо він паперовий? 2) Мова про який лист йде, якщо по техвимогам у вас Windows 11 Pro – попередньо встановлена виробником? Windows 11 Pro окремо не продається, він предінстальований...
Відповідь:
У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або копію листа вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Мається на увазі копія оригінального листа.
Дата відповіді:
03.04.2025 14:35
Відповідь надана
Підтвердження спроможності учасника здійснити поставку системних блоків
Номер:
f19ba54583a04cc385b4a1b88800a9c9
Дата опублікування:
03.04.2025 12:32
Опис:
Це може бути договір з виробником чи дистриб'ютором? Чи видаткова накладна, за якою такий товар вже придбано?
Відповідь:
На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку системних блоків та з метою недопущення придбання неофіційного товару, надати авторизаційний лист від виробника або від офіційного дистриб’ютора даної техніки в Україні, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника, дійсний на момент подання пропозиції щодо права поставки та продажу запропонованої техніки, з підтвердженням гарантійних зобов’язань АБО інший документ від офіційного представника товару в Україні, що підтверджує постачання та здійснення гарантійних зобов’язань учасником протягом всього гарантійного терміну, зазначеного в тендерній документації.
Інший документ - це може бути інформаційний лист від виробника або дистриб'ютора що підтверджує партнерський статус або договірні відносини, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, з зазначенням посилання на дану закупівлю, вказанням її номеру та замовника, дійсний на момент подання пропозиції щодо права поставки та продажу запропонованої техніки, з підтвердженням гарантійних зобов’язань.
Дата відповіді:
03.04.2025 14:57
Відповідь надана
Посилання на on-line перевірку статусу ремонту
Номер:
234634b4d7e849c4bd9068870c98dbe3
Дата опублікування:
03.04.2025 12:30
Опис:
Відповідь по електронній пошті на ваш запит щодо гарантії буде також on-line перевіркою, вірно?
Відповідь:
Ні.
Дата відповіді:
03.04.2025 14:11