• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

156 686 949.54 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 566 869.00 UAH
Період уточнення: 02.04.2025 10:49 - 10.04.2025 00:00
Відповідь надана

вимога щодо переддефолту

Номер: 30e30fe99b47470090d1e9743fb13255
Дата опублікування: 08.04.2025 10:03
Опис: Шановний Замовнику! В останні редакції Тендерної документації Вами знову було повернуто раніше виключену вимогу такого змісту: "Для забезпечення стабільного, безперебійного постачання електричної енергії Замовнику, Учасник повинен добросовісно виконувати свої зобов’язання, в тому числі фінансові, перед іншими учасниками ринку електричної енергії, зокрема передбачені «ПРАВИЛАМИ РИНКУ», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) (далі – «Правила ринку») та не набувати статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного». Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за період з 01.01.2021 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку». У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена". Звертаємо увагу, що така вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенцфйних учасників на участь в закупівлі, адже статус "переддефолтний" не передбачає позбавлення ліцензії та відповідно можливості здійснювати постачання електричної енергії. Коім того, така вимога суперечить п. 29 Особливостей. Тому просимо виключити таку вимогу з Тендерної документації для уникнення оскарження її в АМКУ.
Відповідь: Шановний Укчаснику зміни внесені
Дата відповіді: 08.04.2025 19:17
Відповідь надана

Щодо вимог надання забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 12bd691bc11d434b939b103a4cfde618
Дата опублікування: 07.04.2025 17:59
Опис: Шановний Замовнику! У пункті 3.1 Розділу 3 тендерної документації Ви вимагаєте надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 1 000 000 грн., проте, останніми змінами у оголошення в авторизованій системі виклали в новій редакції Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: як 3 000 000 грн. Внесіть будь ласка зміни у тендерну документацію чи в оголошення у авторизованій системі для уникнення розбіжностей. А також цими ж змінами від ви виправили Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю з 500 000 грн. на 3 000 000 грн. Враховуючи, що забезпечення виконання договору вимагається з повним грошовим покриттям, це значно обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації та оголошення у авторизованій системі закупівель.
Відповідь: Шановний Укчаснику зміни внесені
Дата відповіді: 08.04.2025 19:17
Відповідь надана

Порядок розрахунків за грудень 2025 року

Номер: 9c7fcb3d6a6842918bc1549e962d2877
Дата опублікування: 04.04.2025 17:38
Опис: Добрий день. Шановний замовнику у Вас в проєкті договору не визначено порядок розрахунків за останній розрахунковий період - грудень 2025 року, просимо надати роз'яснення та внести відповідні зміни.
Відповідь: Згідно проєкту договору додатка 3 п.5.13. Тривалість періоду для оплати отриманих рахунків/актів приймання-передавання Товару має не перевищувати 30 календарних днів з дня отримання рахунку/акту приймання-передавання Товару.
Дата відповіді: 07.04.2025 16:43
Відповідь надана

Наявність заборгованості та терміни її погашення

Номер: f6ccd42f7df24fc6bb31683005e42747
Дата опублікування: 04.04.2025 15:47
Опис: Шановний Замовник! У зв’язку із нерозумінням нами чітких термінів на оплату електричної енергії та необхідністю розрахувати рентабельність тарифу постачання (враховуючи вартість кредитних ресурсів), просимо повідомити чи були у Вашого підприємства протермінування по оплаті за спожиту електричну енергію у 2024 році та вказати, у які терміни Ваше підприємство погашало заборгованість у разі її наявності.
Відповідь: Шановний Учаснику все зазначено у проєкті договору додатку 3 у п.5.13. Тривалість періоду для оплати отриманих рахунків/актів приймання-передавання Товару має не перевищувати 30 календарних днів з дня отримання рахунку/акту приймання-передавання Товару.
Дата відповіді: 07.04.2025 16:45
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 805231be69b24e2f8fdab468cb7fdde5
Дата опублікування: 04.04.2025 15:09
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із пропозицією щодо уточнення умов проекту договору про постачання електричної енергії, викладених у пунктах 5.10 та 5.11 Додатку № 3 до тендерної документації. 1) Зокрема, у пункті 5.10 зазначено, що: «Рахунки/акти приймання-передавання Товару формуються Постачальником та надаються Споживачу до 10 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим…». А в пункті 5.11 зазначено, що: «…Споживач має право отримати такий рахунок/акт приймання-передавання Товару… не пізніше 10 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим періодом». Повідомляємо, що розрахункові документи формуються на підставі сертифікованих даних, які надаються оператором системи розподілу (ОСР) до 8 числа місяця, наступного за розрахунковим, відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії. Враховуючи зазначене, а також можливість припадання зазначеної дати на вихідні дні (субота-неділя), встановлення граничного терміну формування рахунків/актів до 10 числа не забезпечує належне виконання зобов’язань у строк. У зв’язку з цим просимо внести наступні зміни до пунктів 5.10 та 5.11 проекту договору: Пункт 5.10 викласти у такій редакції: «Рахунки/акти приймання-передавання Товару формуються Постачальником та надаються Споживачу до 12 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим, в електронній формі через особистий кабінет або електронною поштою та вважаються такими, що отримані Споживачем не пізніше 12 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим періодом». Пункт 5.11 викласти у такій редакції: «У разі необхідності додатково отримати рахунок/акт приймання-передавання Товару у паперовому вигляді, Споживач має право отримати такий рахунок/акт приймання-передавання Товару за адресою, визначеною Постачальником, не пізніше 12 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим періодом». Внесення зазначених змін дозволить забезпечити своєчасне та коректне формування розрахункових документів відповідно до вимог чинного законодавства та регламентів ринку електричної енергії. 2) Крім того, під час аналізу умов проекту договору про постачання електричної енергії, що міститься у Додатку № 3 до тендерної документації, було виявлено правову невизначеність, яка стосується строків оплати, викладених у пункті 5.13 договору. В оголошенні про закупівлю, оприлюдненому на авторизованому електронному майданчику, передбачено, що оплата здійснюється до 10 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим, що вказує на чітко визначену післяплату. Водночас, пункт 5.13 проекту договору передбачає, що період для оплати рахунків/актів приймання-передавання Товару має не перевищувати 30/60 календарних днів, що не дає змоги однозначно визначити строк виконання зобов’язання щодо оплати. Така варіативність також суперечить положенням пунктів 5.9 та 5.10, де встановлено конкретний строк оплати — до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Звертаємо Вашу увагу, що інформація, зазначена в оголошенні про закупівлю, має відповідати умовам тендерної документації та проекту договору, відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Зокрема: • Стаття 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” — Вимоги до тендерної документації Частина друга вимагає чіткого й однозначного зазначення істотних умов договору, зокрема — порядку та строків оплати. Формулювання “30/60 днів” створює простір для двозначного тлумачення та не відповідає інформації в оголошенні. • Стаття 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” — Принципи закупівель Зокрема, принцип прозорості та недискримінації учасників. Варіативний строк оплати (30 або 60 днів) може надати перевагу окремим учасникам, які згодні на довший термін, що порушує рівність умов для всіх. • Стаття 41 ЗУ “Про публічні закупівлі” — Істотні умови договору Істотні умови договору повинні повністю відповідати умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Невідповідність у строках оплати може стати підставою для визнання договору недійсним або оскарження його умов. У зв’язку з вищевикладеним, просимо привести пункт 5.13 проекту договору у відповідність до пунктів 5.9 та 5.10. Заздалегідь дякуємо за розуміння та врахування нашої пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику Ваша пропозиціія задоволена частково, зміни внесені у тендерну документацію у додаток 3.
Дата відповіді: 07.04.2025 09:12
Відповідь надана

щодо розрахунку ціни за одиницю товару

Номер: ef033941e4f14583a7c88952ff6d39ab
Дата опублікування: 04.04.2025 09:06
Опис: Шановний Замовнику, виходячи з ваших відповідей на запитання Учасників, розрахунок вартості цінової пропозиції та всіх інших цін, в тому числі ціна за одиницю товару (1 кВт*год) визначається до другого знаку після коми (до сотих). Ви надаєте категоричну та безапеляці́йну відповідь, що «Споживач розраховуються за електроенергію в Україні усіх випадках 2 цифри після коми». Однак, через систему Прозоро, ми ознайомились із закупівлями електричної енергії Вашим підприємством та вбачаємо, що Ваші відповіді не відповідають дійсності. Зокрема, по Вашому діючому Договору на постачання електричної енергії споживачу № 1ЕІГ від 30.01.2025р., укладеному за результатами процедури закупівлі (ID UA-2025-01-03-004571-a), визначено, що ціна за 1 кВт*год становить 10,03785601 грн. (тобто 8 знаків після коми!!), а в Додатковій угоді №1 від 10.03.2025р. до цього Договору визначено ціну за 1 кВт*год – 10,130040012 грн (9 знаків після коми!!). Враховуючи, що Ваше підприємство здійснює розрахунки з урахуванням вартості за 1 кВт*год, яка передбачає значно більше 2 знаків після коми, в черговий раз, переконливо просимо внести зміни до тендерної документації щодо виключення вимоги про те, що «всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (до сотих)», оскільки, саме ця вимога зобов’язує учасників розраховувати до сотих не лише загальну ціну цінової пропозиції, але і ціну за одиницю товару (1 кВт*год), що є недоцільним.
Відповідь: Шановний Учаснику я написала про вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (до сотих)." а не розрахунку(що стосується Додатку 3 в якому Додаток 2 до Договору про постачання електричної енергії споживачу буде зазначати ціни на складові електроенергії до 9 цифр після коми).
Дата відповіді: 04.04.2025 10:32
Відповідь надана

Незаконна та дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: f0429625d08b4abda9841f50944a79bc
Дата опублікування: 03.04.2025 16:46
Опис: Добрий день. В пункті 6 розділу 4 додатку 2 до тендерної документації Ви вказуєте: «Для забезпечення стабільного, безперебійного постачання електричної енергії Замовнику, Учасник повинен добросовісно виконувати свої зобов’язання, в тому числі фінансові, перед іншими учасниками ринку електричної енергії, зокрема передбачені «ПРАВИЛАМИ РИНКУ», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) (далі – «Правила ринку») та не набувати статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного». Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань та не набуття статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за період з 01.01.2021 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку». У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена.» Звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки: "Правила ринку", які затверджені Постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168., визначають порядок реєстрації учасників ринку, порядок та вимоги до забезпечення виконання зобов'язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії, правила балансування, правила функціонування ринку допоміжних послуг, порядок проведення розрахунків на балансуючому ринку та ринку допоміжних послуг, порядок виставлення рахунків, порядок внесення змін до цих Правил, положення щодо функціонування ринку при виникненні надзвичайної ситуації в об’єднаній енергетичній системі України."Правилами ринку" передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з трьох подій або обставин, що передбачені пунктом 1.7.1 Правил. У випадку визнання за суб’єктом господарювання статусу "переддефолтний" та/або "дефолтний", про це офіційно повідомляється на веб-сайті адміністратора розрахунків (НЕК "Укренерго"). Інформація про учасників ринку, що набули відповідного статусу, оновлюється щоденно. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу «переддефолтний». У разі тривалості статусу «переддефолтний» для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу «дефолтний» (п.1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності з постачання електроенергії, в разі набуття статусу «переддефолтний». Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі «переддефолтний». Статус «переддефолтний» анулюється в разі вирішення подій або обставин п. 1.7.1. Правил ринку та носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Також відповідно до пункту 6 Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого Наказом Міністерства енергетики України від 13 квітня 2022 року № 148: «За поданням оператора системи встановлюється статус «Переддефолтний» та «Дефолтний» для електропостачальників (крім ПУП або постачальника останньої надії) у випадку несплати послуг оператора системи, наданих у період дії воєнного стану, до 15 числа місяця наступного за розрахунковим, з урахуванням постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 25 лютого 2022 року № 332 «Про забезпечення стабільного функціонування ринку електричної енергії, у тому числі фінансового стану учасників ринку електричної енергії, під час особливого періоду» (із змінами)». А згідно з пунктом 13 розділу XVII «прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13 квітня 2017 року № 2019-VIII функції постачальників універсальних послуг можуть виконувати виключно електропостачальники, створені у результаті здійснення заходів з відокремлення операторів системи розподілу (кількість приєднаних споживачів до системи розподілу яких перевищує 100 тисяч). З цього випливає, що постачальники універсальних послуг, навіть за наявності підстав для надання їм статусу «переддефолтний» не набуватимуть його у зв’язку з запровадженням на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022. Відповідно до ч. 4 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» покладення зобов’язань з надання універсальних послуг не обмежує права електропостачальника здійснювати постачання електричної енергії за вільними цінами. Отже постачальники універсальних послуг беруть участь в процедурах закупівлі електричної енергії на рівних умовах з іншими учасниками, вільно встановлювати свої ціни на електричну енергію при участі в публічних закупівлях. Таким чином наявність вищевказаної вимоги в тендерній документації ставить в дискримінаційне становище інших учасників, поряд з постачальниками універсальних послуг, які навіть при наявності підстави для отримання статусу «Переддефолтний» не набуватимуть його у зв’язку з чинністю Положення про особливості постачання електричної енергії споживачам та розрахунків між учасниками роздрібного ринку електричної енергії у період дії в Україні воєнного стану, затвердженого Наказом Міністерства енергетики України від 13 квітня 2022 року № 148. Власне статус «переддефолтний» анулюється в разі вирішення подій або обставин п. 1.7.1. Правил ринку та носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Помилковою вимогу щодо дефолтного та переддефолтного стану вважає й Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), який надав обов’язкові для розгляду рекомендації Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо вдосконалення вимог до учасників процедур закупівель електричної енергії від 05.03.2020 № 5-рк. Комітет зазначає, що при закупівлі електричної енергії замовники виписують до постачальників вимоги, яким можуть відповідати тільки найкрупніші гравці на ринку. Однією із таких вимог Комітет визнає надання гарантійного листа про те, що потенційний постачальник не набував статусу "Дефолтного" або "Переддефолтного". Хоча насправді у випадку визнання такого статусу про це офіційно повідомляється на вебсайті Адміністратора розрахунків. Інформація там оновлюється щодня, тому перевірити відсутність в переліку учасника торгів на день закупівель можна без додаткової вимоги надати довідку. Комітет зазначає (пункти 45-48 наведених вище рекомендацій), що відповідно до пункту 1.7.2 "Правил ринку" Адміністратор розрахунків на період існування такого статусу, зокрема, публікує на офіційному веб-сайті Адміністратора розрахунків повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Переддефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу. Отже, чинним нормативно-правовими актами, що діють у сфері енергетики, а саме - "Правилами ринку", передбачено обов’язок Адміністратора розрахунків публікувати на офіційному веб-сайті інформацію щодо учасників, які набули статусу "Переддефолтний". Отже, Замовник може безперешкодно перевірити, чи не набув учасник відкритих торгів такого статусу за допомогою даних з відкритих джерел (офіційний веб-портал Адміністратора розрахунків), а отже, встановлення в Документації вимог щодо надання гарантійного листа про те, що Скаржник не набував статусу "Переддефолтного", може бути додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необгрунтовані підстави для Замовника щодо недопуску Пропозиції певного учасника до оцінки. Комітет також підкреслює, що допуск до публічних торгів якомога більшої кількості учасників призведе до цінової конкуренції, а відтак і до здешевлення електроенергії для кінцевого споживача. Наявність статусу "Переддефолтного" в минулому абсолютно не впливає на постачання електричної енергії в 2025 році, адже після ануляції відповідного статусу суб’єкт господарювання не має жодних встановлених законодавством обмежень як учасник ринку електричної енергії, в тому числі і таких, що перешкоджали б йому брати участь у процедурі закупівлі. Тобто, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. А відтак, вимога про надання вказаних гарантійних листів носить відверто дискримінаційний характер, унеможливлює участь у закупівлі значної кількості суб’єктів господарювання, та надає необгрунтовані переваги для участі у закупівлі визначеному колу учасників, проте, об’єктивно не має істотного значення для Замовника. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Слід зазначити, що інформація про набуття статусу «переддефолтного» є відкритою та публікується на сайті НЕК «Укренерго», кожного дня дана інформація оновлюється, Замовник може ознайомитися з такими учасниками ринку за посиланням: https://ua.energy/perelik-uchasnykiv-rynku-yakym-nadano-status-pereddefoltnyj/, яке є відкритим. Враховуючи це, Замовник не повинен вимагати підтвердження такої інформації, оскільки вона є відкритою та публічною. Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити вимогу в пункті 6 розділу 4 додатку 2 до тендерної документації, в інакшому випадку будем змушені звернутися до органу оскарження. Додатково, просимо ознайомитись з узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг,щодо закупівель електричної енергії за 2024 рік, щодо встановлених Замовником вимоги, в закупівлі: UA-2024-12-03-015025-a, де орган оскарження зобов’язує замовника внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Вивчивши Ваше звернення, Замовник прийшов до висновку щодо задоволення Вашої вимоги. У тендерну документацію будуть внесені зміни щодо виключення з тендерної документації гарантійного листа, про те, що Учасник не знаходиться у статусі "дефолтного" або "переддефолтного" в період з 01.01.2021.
Дата відповіді: 04.04.2025 08:38
Відповідь надана

Розрахунки

Номер: 7227b1bac5aa4161925c50c6616b7867
Дата опублікування: 03.04.2025 16:45
Опис: Шановний Замовнику, якщо Ви посилаєтесь на те, що на сайті «Оператора ринку» ціни зазначені з 2 (двома) цифри після коми, то звертаємо Вашу увагу на те, що ціни на сайті оператора у грн/МВт*год, а у Вас всі розрахунки у кВт*год, тому один з учасників зробив слушне зауваження. Для уникнення непорозуміння, пропонуємо внести зміни та зазначити про розрахунок ціни за одиницю товару до 5 знаку після коми, або змінити в документації розрахунки у МВт*год і тоді вимога про 2 (два) знаки після коми буде правильною.
Відповідь: Шановний учаснику запитання щодо "щодо вимог тендерної документації" і стосується "вартість цінової пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (до сотих)." а не розрахунку.Доводжу до вашого відома що розрахунок за електроенергію відбувається в україні як було надано відповідь перередньому учаснику.
Дата відповіді: 04.04.2025 08:14
Відповідь надана

щодо розрахунку ціни за одиницю товару

Номер: 3a25816ba1fd481391d6a8674d961545
Дата опублікування: 03.04.2025 15:56
Опис: Шановний Замовнику, дякуємо за змістовну відповідь на наше запитання щодо визначення вартості 1 кВт*год до другого знаку після коми (сотих), однак, звертаємо Вашу увагу, що НКРЕКП при публікації на своєму офіційному сайті (https://www.nerc.gov.ua/) інформації про вартість електричної енергії, використовує одиницю виміру кіловат-година (кВт*год) виключно для фіксованих тарифів для побутових споживачів (населення). Ваше підприємство до побутових споживачів не відноситься. Усі тарифи, які стосуються непобутових споживачів публікуються із використанням одиниці виміру МВт*год (мегават-година). Будемо вдячні, якщо Ви надасте інформацію, яка спростує наше твердження та повідомите, які саме «фіксовані ціни», що стосуються непобутових споживачів, опубліковані НКРЕКП «з 1 або 2 ціфрами за кіловат/год». У разі, якщо виявиться, що такі «фіксовані ціни» відсутні, повторно просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити про розрахунок ціни за одиницю товару до 5 знаку після коми.
Відповідь: Шановний Учаснику на сайті АТ «Оператора ринку» ціни зазначені 2 цифри після коми. Коли Споживач розраховуються за електроенергію в Україні усіх випадках 2 цифри після коми.
Дата відповіді: 03.04.2025 16:17
Відповідь надана

щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Номер: 60e2008d634440e9a2b83257b55e6fb6
Дата опублікування: 03.04.2025 14:42
Опис: Шановний Замовнику, просимо привести у відповідність інформацію, зазначену Вами в п.3.9 Розділу 4 тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій у відповідність до оприлюдненого Вами Оголошення про проведення відкритих торгів (в системі Прозоро). Оскільки в п.3.9. Розділу 4 тендерної документації вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 09.04.2025 00:00, а в Оголошені зазначено – 10.04.2025 00:00.
Відповідь: Зміни будуть внесені
Дата відповіді: 03.04.2025 15:13