-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Нове будівництво захисної споруди (протирадіаційне укриття) з надбудовою навчального корпусу Заклад загальної середньої освіти I-III ступенів № 1 м. Гайсин Гайсинської міської ради” за адресою: Україна, Вінницька обл., м. Гайсин, вул. Перемоги,2» ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Торги не відбулися
63 028 489.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 630 284.89 UAH
мін. крок: 1% або 630 284.89 UAH
Період уточнення:
01.04.2025 15:29 - 13.04.2025 00:00
Відповідь надана
Локалізація
Номер:
481650b68a274858acdc105590212d8e
Дата опублікування:
07.04.2025 20:17
Опис:
Прошу зазначити конкретний перелік документів на підтвердження локалізації товару.
Дякую за відповідь.
Відповідь:
Конкретний перелік документів на підтвердження локалізації товару зазначений в п. 17 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.04.2025 13:38
Відповідь надана
!!! ДИСКРИМІНАЦІЯ !!!
Номер:
9cecc809626541fc913efbea8a39fd6a
Дата опублікування:
07.04.2025 20:01
Опис:
Шановний Замовник!
Чому встановлено дискримінаційну умову, щодо аналогічного договору, виклавши з переліку капітальний ремонт?
Так, ми як учасник маємо досвід виконання п’яти договорів з капітальних ремонтів, у тому числі укриттів, утім за вимогами тендеру вимагається виключно договір з нового будівництва або реконструкції, що позбавляє нас можливості прийняти участь у закупівлі.
Просимо, внести зміни в цій частині тендерної документації доповнивши перелік аналогічних договір договором з капітального ремонту, що повністю узгоджується з висновками Державної аудиторської служби України за наслідками перевірки закупівель.
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації аналогічним вважається виконаний договір на виконання робіт із будівництва та/або реконструкції.
Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі Змінами № 1 та № 2
Капітальний ремонт – це сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають:
- втручання в несучі та/або огороджувальні конструкції, в інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації; дооснащення, заміну виробничого устатковання та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу в будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороджувальні конструкції та/або схем їх прикладання);благоустрій території, у тому числі щодо забезпечення доступності для маломобільних груп населення.
Нове будівництво – це зведення будівель та споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення
Реконструкція – це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (загальна площа, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня, доступність для маломобільних груп населення. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Враховуючи, що предметом закупівлі є саме будівництво, та те, що реконструкція передбачає перебудову об’єкта та зміну його розмірів, й сформовано перелік вимог до аналогічних договорів. Капітальний ремонт не передбачає добудов, змін геометричних розмірів об’єкта, тощо, тому і не може бути підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи зазначене, підстави для внесення змін із зазначеного питання до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
10.04.2025 13:37
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
92c8c26257fe4b48b60d34b038d6f803
Дата опублікування:
07.04.2025 19:50
Опис:
Згідно умов додатку 1 до тендерної документації потенційні учасники повинні подати в складі пропозиції копію наказу про результати проведення атестації робочих місць за умовами праці, копії протоколів засідання комісії із атестації робочих місць за умовами праці, протоколи проведення досліджень важкості та напруженості праці, що проведені санітарно екологічною атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища й трудового процесу лабораторією, що є атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Для підтвердження атестації надати лист від власника лабораторії із посиланням на інформаційний перелік лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища й трудового процесу.)
Водночас згідно вимог порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці затверджених постановою КМУ від 1 серпня 1992 р. за № 442 атестація проводиться атестаційною комісією, склад і повноваження якої визначаються наказом по підприємству, організації, в строки, передбачені колективним договором, АЛЕ НЕ РІДШЕ НІЖ ОДИН РАЗ НА П’ЯТЬ РОКІВ. Атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Водночас наше підприємство є новоствореним з невеликим штатом працівників з двома працівниками (директор та головний бухгалтер) всі інші працівники залучаються роботодавцем на виконання робіт за певним договором, окрім цього приписи закону дозволяють з метою підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Також, звертаю Вашу увагу, що тендерна документація встановлює обов’язкову наявність лише трьох працівників, а саме виконавця робіт (виконроб); - головний інженер; - інженер з охорони праці, при цьому ці працівники можуть бути ЗАЛУЧЕНІ ЗА ДОГОВОРОМ (тобто бути ВИКОНАВЦЯМИ робіт на яких не розповсюджується законодавство про працю та АТЕСТАЦІЯ робочих мість).
З огляду на це виконати означену умову тендерної документації можуть тільки ті учасники, які мають документи підтверджуючі атестацію робочих місць за умови праці, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі НОВОСТВОРЕНИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної 12 інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нас як потенційних учасників, що пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та виключити незаконні вимоги щодо атестації робочих місць за умовами праці.
Також, залишаємо за собою право на ініціювання відповідної скарги до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на умови тендерної документації в порядку і строки передбаченими законом та особливостями здійснення публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний учасник! Інформуємо, що тендерною документацією передбачена вимога щодо підтвердження наявності достатньої кількості робітників будівельних професій для виконання робіт згідно з предметом закупівлі (додаток 1 до тендерної документації). Відповідно до п.1. порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою КМУ від 1 серпня 1992 р. N 442 (далі – Порядок), атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, обладнання, що використовується, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я тих, хто працює, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Відповідно до п. 4 Порядку атестація проводиться не рідше, ніж один раз на п’ять років. Відповідно до абз. 4 п. 4 Порядку Результати атестації, проведеної до введення воєнного стану в Україні, продовжують діяти та використовуються у період воєнного стану та протягом шести місяців із дня його припинення чи скасування. Відповідно до абз. 3 п. 4 Порядку атестація, строк проведення якої настав у період воєнного стану, за рішенням роботодавця, погодженим із профспілкою, проводиться протягом шести місяців із дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні.
Поряд із цим Порядок чи будь-який інший нормативно правовий документ чинного законодавства України не містить обмежень щодо періодичності проведення атестації робочих місць не частіше одного разу на 5 років. Тобто навіть якщо Ваше підприємство є новоствореним, ви зобов’язані здійснити атестацію робочих місць, проте, враховуючи воєнний стан, законодавець надав додатковий пільговий період для вчинення відповідних дій. Таким чином, відсутні жодні обмеження щодо проведення атестації робочих місць на Вашому підприємстві. Враховуючи зазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації із зазначеного питання відсутні.
Дата відповіді:
10.04.2025 13:36