• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання, код за ДК 021:2015 -30230000-0 (Лот 1- Комп’ютерне обладнання типу 1, Лот 2- Комп’ютерне обладнання типу 2)

Завершена

4 323 164.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 176.80 UAH
Період уточнення: 01.04.2025 15:01 - 07.04.2025 10:00
Відповідь надана

Назва обладнання; дискримінаційні умови; забезпечення договору; термін поставки;

Номер: 593262eac5424e6990416f9de1f05f8c
Дата опублікування: 02.04.2025 17:16
Опис: 1. Стосовно лоту №1 товарної позиції №2 «Жорсткий диск Seagate Enterprise Performance 10K HDD 2.4TB 10000rpm 256MB 2.5" 512e/4Kn SAS (ST2400MM0129)». Варто зазначити що жорстких дисків «Seagate Enterprise Performance» не існує, це також підтверджується на офіційному сайті виробника Seagate: https://www.seagate.com/content/dam/seagate/migrated-assets/www-content/datasheets/pdfs/exos-10e2400-DS1959-6-2004US-en_US.pdf Ті оголошення які є в мережі інтернет в Україні де зустрічається назва «Seagate Enterprise Performance» є некоректними, адже таких жорстких дисків не існує. Номер деталі ST2400MM0129 відповідає жорсткому диску Seagate серї «Enterprise Exos 10E2400» Просимо внести зміни в ТД в частині коректної назви обладнання, що забезпечить рівний та безперешкодний доступ до закупівлі всі зацікавлених учасників. 2. В Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником закупівлі у складі пропозиції», а саме в пункті 11 «Учасник повинен підтвердити наявність власної функціонуючої системи Service Desk (HelpDesk) з можливістю зовнішнього контролю надходження та виконання заявок, з наданням віддаленого доступу на веб-ресурсі Учасника Замовнику (зазначити найменування обладнання, кількість, надати документи підтверджуючі можливість перевірки тестового входу в систему та створення замовлення).», викладено вимоги які є дискримінаційними, звужують коло потенційних учасників до конкретного учасника в якого є система «Service Desk (HelpDesk)». Це неприпустимо, та явно обмежує права та можливості потенційних учасників. Відповідна функція ніяким чином не впливає на технічні та якісні характеристики закуповуваного товару. Просимо прибрати відповідну дискримінаційну вимогу з тендерної документації, з метою залучення якнайбільшої кількості потенційних учасників процедури закупівлі. 3. В пункті 11 ТД «Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено, що «Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.» Поряд з цим в пункті 12 ТД зазначено: «Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Просимо зазначити яким все таки чином здійснюється забезпечення виконання договору про закупівлю, шляхом надання фінансової гарантії, чи перерахування грошового забезпечення у вигляді грошових коштів на рахунок замовника? Просимо внести зміни в тендерну документацію, з метою залучення більшої кількості потенційних учасників, для цього залучення потрібна правова та процедурна визначеність яким чином здійснювати забезпечення виконання договору про закупівлю. 4. Стосовно терміну поставки. Враховуючи те що обладнання (лот №1) яке закуповується, виготовляється зарубіжними виробниками, його відповідно потрібно імпортувати, не вся кількість відповідного обладнання наявна на території України. Для імпорту учасникам потрібен час. З метою вчасного постачання обладнання та уникнення досудових та судових спорів між замовником та учасником просимо продовжити термін поставки обладнання для лоту №1, а саме визначити термін поставки 45 днів з моменту підписання договору, внести відповідні зміни до тендерної документації. Відповідна умова зумовлена тим що частину обладнання все одно прийдеться імпортувати і це стосується усіх потенційних учасників відповідної закупівлю.
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатами опрацювання Вашого звернення повідомляємо наступне. 1. Замовником буде внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині коректної назви обладнання, для забезпечення рівного та безперешкодного доступу до закупівлі всіх зацікавлених учасників. 2. Щодо другого питання, хочемо зауважити що Замовник купує не просто товар, а товар який має гарантійний термін обслуговування, що повинен складати не менше 12 місяців з дати поставки товару. Учасник (постачальник, продавець) несе гарантійні зобов’язання перед Замовником. В цей гарантійний період Учасник повинен забезпечити гарантійне обслуговування запропонованого товару і вразі несправності або браку замінити його на новий. Наявність в Учасника власної функціонуючої системи Service Desk (HelpDesk) з можливістю зовнішнього контролю надходження та виконання заявок, підтверджує можливість такого Учасника виконати свої гарантійні зобов’язання перед Замовником по поставленому товару. Системи Service Desk (HelpDesk) дає змогу не тільки створювати заявки на гарантійне обслуговування запропонованого товару але й дає можливість Замовнику контролювати виконання таких робіт, а також отримувати інформацію по таймінгу їх виконання без звернень до Учасника. Більшість потенційних Учасників які мають сервісний центр, що забезпечує гарантійне та після гарантійне обслуговування поставленого товару має подібні системи, тому не має жодних проблем надати тестовий доступ Замовнику до такої системи щоб побачити її функціонал. Предмет закупівлі даних торгів має функції накопичувати та зберігати інформацію яка є важливою для Замовника, тож при поставці товару неналежної якості Замовник хоче бути впевненим, що дана інформація буде відновлена та збережена, таким чином Замовник уникне ситуацій коли при гарантійній заміні товару інформація не буде втраченою. 3. Щодо забезпечення Вимогами оголошення до даної закупівлі передбачається надання забезпечення пропозиції (п. 11 Оголошення) та надання забезпечення виконання договору про закупівлю (п. 12 Оголошення). Це два різні види забезпечення, які передбачені законодавством і не є дискримінаційними вимогами. Щодо форми забезпечення виконання договору про закупівлю. Пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. За статтею 199 Господарського кодексу України (далі — ГКУ) виконання господарських зобов’язань забезпечується заходами захисту прав та відповідальності учасників господарських відносин, передбаченими цим Кодексом та іншими законами. За погодженням сторін можуть застосовуватися передбачені законом або такі, що йому не суперечать, види забезпечення виконання зобов’язань, які звичайно застосовуються у господарському (діловому) обігу. До відносин щодо забезпечення виконання зобов’язань учасників господарських відносин застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України (далі — ЦКУ). Згідно зі статтею 546 та частиною 1 статті 548 ЦКУ виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язання. Виконання зобов’язання (основного зобов’язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом. Тобто ЦКУ встановлює основні види забезпечення виконання зобов’язань, але цей перелік не є вичерпним: інші різновиди можуть бути передбачені будь-яким іншим законом або ж встановлені замовником. Одним із видів забезпечення виконання зобов’язання, що можуть передбачатися іншими законами, є забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону, якою визначено положення щодо забезпечення виконання договору про закупівлю. Таким чином, на розсуд замовника в тендерній документації він може встановити забезпечення виконання договору про закупівлю як різновид забезпечення виконання зобов’язань, наприклад: депозит, фінансова/банківська гарантія, перерахування коштів на рахунок замовника, завдаток чи застава коштів і т. д. Забезпечення виконання договору про закупівлю є досить дієвим механізмом уберегтися від недобросовісних контрагентів або ж механізмом можливої відповідальності контрагента за неналежне виконання договірних зобов’язань. Дана вимога застосовується до всіх Учасників закупівлі і не є виключенням. У разі якщо Учасник є добросовісним виконавцем зобов’язань за договором, то йому не має підстав для хвилювання, оскільки після повного виконання умов договору дане забезпечення повертається Учаснику. 4. Щодо продовження термінів поствки обладнання З метою розширення кола потенційних учасників даної закупівлі та вчасного постачання обладнання за Лот 1, замовником буде продовжено термін поставки обладнання для Лоту 1, а саме до 26.05.2025 року. Відповідні зміни буде внесено до оголошення.
Дата відповіді: 04.04.2025 10:48