-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень (код ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Завершена
41 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 205.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 205.00 UAH
Період уточнення:
31.03.2025 15:50 - 10.04.2025 00:00
Відповідь надана
Вилучення дискримінаційної вимоги
Номер:
2ae5257738124b9cb21214ea92f0369c
Дата опублікування:
09.04.2025 17:59
Опис:
Добрий день, шановний замовнику! Оскільки ваші дві попередні відповіді на звернення від учасників щодо дискримінаційної вимоги надання листа-гарантії від виробника суперечать одна одній, адже у першій ви пишете: «… що учасники, які дійсно працюють в сфері встановлення протипожежних систем, мають господарські стосунки з виробниками або представництвами чи філіям виробника або імпортерами або дилерами, або дистриб’юторами, надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень», а в другій: «… у тендерній пропозиції Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року», вимагаємо вилучити з додатку 2 тендерної документації дискримінаційну та таку, що обмежує наші законні права та інтереси щодо участі у даній процедурі закупівлі, вимогу: «…Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року» (далі – Вимога). Ми, як потенційний учасник, являємося державним замовником, що здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. У зв’язку з цим, закуповуючи охоронне та протипожежне обладнання, ми, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених частиною першою статті 5 Закону, та не маємо законних підстав обмежувати коло учасників, вимагаючи постачання вищевказаного обладнання лише від його виробників, адже значна кількість виробників в Україні працює з партнерами через своїх офіційних дистриб’юторів/дилерів, що не є порушенням нормативно-правових актів, які регулюють цю сферу діяльності. Тому ми не маємо прямих господарських стосунків з виробниками, а працюємо з дилером/дистриб’ютором. Зважаючи на вищевикладене, вашою Вимогою порушено наші права та інтереси шляхом штучного обмеження конкуренції дискримінаційною вимогою, що унеможливлює нашу участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідь:
Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду, повідомляємо наступне.
Якщо учасник вважає, що замовник порушує його права та інтереси шляхом штучного обмеження конкуренції дискримінаційною вимогою, що унеможливлює його участь у даній процедурі закупівлі, учасник може оскаржити закупівлю відкритих торгів з особливостями, відповідно до пунктів 55-67 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 з урахуванням положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
10.04.2025 15:32
Відповідь надана
Лист-гарантія від виробника
Номер:
47a0fa7fef2d4adb98a2eb0294dc7130
Дата опублікування:
04.04.2025 16:30
Опис:
Добрий день, шановний замовнику!
Отже, у зв’язку з тим, що ми, як потенційний учасник, не маємо прямих господарських стосунків з виробниками, а працюємо з дилером/дистриб’ютором, а також, виходячи з наданої Вами відповіді, зокрема: «Також, хочемо зауважити, що учасники, які дійсно працюють в сфері встановлення протипожежних систем, мають господарські стосунки з виробниками або представництвами чи філіям виробника або імпортерами або дилерами, або дистриб’юторами, надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень», для виконання вимоги щодо надання листа-гарантії в складі тендерної пропозиції від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), Вам буде достатньо листа від виробника (імпортера), який буде адресований дилеру або дистриб’ютору із визначенням його статусу та зазначенням гарантійних зобов’язань на товар, що безпосередньо співпрацює з учасником, та/або листа-гарантії від дилера або дистриб’ютора, адресованого нам, як учаснику закупівлі? Хочемо звернути увагу, що значна кількість виробників в Україні працює з партнерами через своїх офіційних дистриб’юторів/дилерів та не надає безпосередньо будь-які гарантійні листи.
Відповідь:
Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду, повідомляємо наступне.
При розрахунку вартості технічного обслуговування Учасник повинен передбачити витрати на дрібний ремонт (сповіщувачів, гучномовців), у зв`язку з чим, у тендерній пропозиції Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року.
Дата відповіді:
08.04.2025 14:32
Відповідь надана
Вилучення дискримінаційну вимоги
Номер:
facc6b481ca9473c8167f08767a8cf6d
Дата опублікування:
02.04.2025 18:16
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Вимагаємо вилучити з додатку 2 тендерної документації, дискримінаційну та таку, що обмежує наші законні права та інтереси щодо участі у даній процедурі закупівлі, вимогу: «…Учасник надає лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року» (далі – Вимога).
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень передбачають виконання комплексу заходів спрямованих на справну та безперервну роботу протипожежного обладнання. Головним завданням виконавця є забезпечення безперервної та справної роботи обладнання, у разі виходу з ладу обладнання – його відновлення.
Таким чином Замовник, встановлюючи вказану Вимогу, ставить в нерівні умови потенційних учасників, які мають відповідну можливість, базу для відновлення, ремонту несправного обладнання та монтажну організацію, яка встановлювала дане обладнання та закуповувала його у виробника, з можливістю отримання відповідного листа.
Частиною 4 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Виходячи з даної норми Закону, йдеться про неможливість посилання Замовником на конкретного виробника. Закон не передбачає прямої норми наявності в учасника прямих відносин із виробником.
Замовник необґрунтовано обмежив коло суб’єктів, які мають надати лист (лише виробника або імпортера). Обладнання щодо якого Замовник просить надати вищевказаний лист, реалізується також дилерами, представниками, дистриб’юторами. Ми, як потенційний учасник, співпрацюємо з компаніями, які є дилерами та дистриб’юторами, тому не може надати листа від виробників або імпортера(-ів) на території Україні.
У даному випадку порушення наших прав та інтересів полягає у тому, що Замовником штучно обмежено конкуренцію дискримінаційними вимогами, що унеможливлює нашу участь у даній процедурі закупівлі.
З огляду на зазначене, Замовником, встановленою Вимогою тендерної документації, здійснено порушення прав та законних інтересів потенційного учасника, а також порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених частиною першою статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної Вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь:
Шановний Заявник! Користуючись нагодою, дякуємо за приділену увагу нашій закупівлі та по суті поставлених питань за результатами їх розгляду, повідомляємо наступне.
Згідно вимог технічного завдання передбачено, що Виконавець при наданні послуг на умовах укладеного договору з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. Вартість матеріалів, вузлів, складових частин та радіоелектронних компонентів повинна входити до розрахункової вартості послуг по технічному обслуговуванню системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень.
Отже, вимогами технічної документації передбачений ремонт, а саме, усунення виявлених несправностей. Таким чином, Вимога щодо надати в складі тендерної пропозиції лист-гарантію від виробника(-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися Учасником (сповіщувачі, гучномовці) або імпортера(-ів), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, поставку обладнання для належного обслуговування та у встановлені строки виконання умов укладеного договору по 31 грудня 2025 року, не є дискримінаційною вимогою, адже закупівля послуг передбачає усунення виявлених несправностей. Також, хочемо зауважити, що учасники, які дійсно працюють в сфері встановлення протипожежних систем, мають господарські стосунки з виробниками або представництвами чи філіям виробника або імпортерами або дилерами, або дистриб’юторами, надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Дата відповіді:
04.04.2025 12:02