-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Кабелі, проводи та дроти для ремонту електромереж, електродвигунів, контактної мережі, електрообладнання згідно коду ДК 021:2015 – 31320000-5 Електророзподільні кабелі
Мультилотова закупівля. Постачання відбувається протягом 2025 року, за заявками Замовника.
Торги не відбулися
6 140 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 25.50 UAH
мін. крок: 0% або 25.50 UAH
Період уточнення:
28.03.2025 20:28 - 05.04.2025 00:00
Відповідь надана
толеранс
Номер:
c1f35b53d7184a888dede7e9b25f7514
Дата опублікування:
03.04.2025 17:15
Опис:
Доброго дня. Просимо зазначити в проєкті договору можливість толерансу, оскільки кабель і провід особливо в "кг" не можливо виготовити рівно по замовленню. Пропонуємо наступним текстом: Дозволяється відхилення кількості (довжини) кожної позиції Товару в межах ±5%, при цьому відхилення загальної кількості (довжини) всіх позицій Товарів в Специфікації дозволяється в межах +0/-2%.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Замовник розгляне вашу пропозицію та можливість внесення таких змін до Договору.
Принагідно звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації передбачено таке: у Замовника немає обов’язку придбати протягом терміну дії Договору про закупівлю весь обсяг товару, зазначеного в специфікації. Постачання товару здійснюватиметься за заявками Замовника, залежно від його виробничих потреб.
Дата відповіді:
04.04.2025 20:31
Відповідь надана
уточнення позиції
Номер:
94acd1b713a84ebd89a8d6c529c8353b
Дата опублікування:
02.04.2025 11:28
Опис:
Доброго дня, згідно ТД Додатку 2 Технічна спеціфікація лот 1 п. 13- Провід високовольтний 50кВ, уточніть будь ласка , якій саме провід Вам потрібен та з якими характеристиками, тому що ніяких роз'яснень в даному додатку не має. Заздалегіть дякуємо.
Відповідь:
Добрий день.
Згідно Вашого запиту, уточнюємо технічні характеристики на позицію №13:
Провід високовольтний 50кВ - AWM 3239 50 KV - DC VW-1 22 AVG 105 °C
Дата відповіді:
04.04.2025 20:01
Відповідь надана
Щодо поставки та розгрузки товару
Номер:
a7f9964f81a440a59dfe8c076974abfd
Дата опублікування:
31.03.2025 12:50
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу, що у Додатку № 2 до тендерної документації
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація» ви зазначаєте наступне: Постачання товару повинне здійснюватися протягом 3 календарних днів з моменту здійснення замовником заявки, незалежно від обсягів заявки Замовника, на умовах DDP-склад Замовника: 29016, м. Хмельницький, вул. Тернопільська, 15/2. Розвантажувальні роботи проводяться за рахунок Учасника, згідно правилам Інкотермс – 2020.
Просимо пояснення. Ми як Постачальник , знаходимося територіально в іншому місті та плануємо винаймати для доставки логістичні компанії. Яким чином буде можливість забезпечити розгрузку (розвантаження) товару ? Вважаємо таку вимогу дискримінаційною що суттєво звужує коло потенційних Учасників ..... Нагадаємо , що згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також у ч. 3 та 4 ст. 5 Закону зазначається, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП). Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність, інакше ми будем вимушені звернутися до Державної аудиторської служби з метою моніторингу, перевірки даної державної закупівлі та контроля за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику.
Замовник не встановлював жодних дискримінаційних вимог. Будь-яка юдинична чи фізична особа має право та можливість скористатися послугами перевізника, служб доставки, логістичних компаній, які доставлять товар у будь-яку точку України (окрім окупованих територій та/або територій де ведуться бойові дії), у разі коли сам учасник не може цього зобити з будь-яких причин. Замовник знаходиться у м. Хмельницький, де є відділення, зокрема, таких логістичних компаній як: Нова Пошта, Укрпошта, САТ, Делівері, МістЕкспрес, ІнТайм, Нічний експрес. Будь-який учасник може скористатися послугами кур'єрської доставки (у тому числі із розвантажувальними роботами) зазначенх, для прикладу, логістичних компаній, та оплатити вартість їх послуг, тим самим забезпечивши вчасну доставку товару Замовнику на адресу підприємства на умовах DDP-склад Замовника. Склад замовника має зручне місцезнаходження. З досвіду минулих років, логістичні компанії, зазначені вище, здійснюють належне розвантаження товару.
У разі коли товар є великогабаритним або потребує особливих умов проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, постачальнику рекомендується попередньо узгоджувати усі нюанси доставки із Замовником. При цьому, Учасник, при формуванні ціни запропонованого товару, повинен врахувати усі витрати пов'язані з товаром, у тому числі витрати на доставку товару до Замовника.
Дата відповіді:
31.03.2025 15:36