• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція системи електропостачання котельні РК-10 з влаштуванням точки підключення резервного джерела електропостачання по пров. 1-й Винокурний, 36а в м. Житомир (Коригування)

Торги відмінено

1 244 274.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 221.37 UAH
Період уточнення: 28.03.2025 13:49 - 11.04.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 6d170a4e90dd4defb64142e21e0984a4
Дата опублікування: 03.04.2025 12:50
Опис: Шановний Замовнику, у Додатку 3 до Тендерної документації Вами встановлена вимога щодо учасників, а саме: Досвід роботи учасника у сфері енергетики повинен бути не менше 3 (трьох) років. Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що значно зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Наше підприємство працює у сфері енергетики 2 роки та маємо достатній досвід, кваліфікаційних працівників, необхідну МТБ для виконання робіт. Проте, Вами встановлена дискримінаційна вимога, через яку ми не можемо прийняти участь у закупівлі, що порушує принцип добросовісності, відкритості проведення публічних закупівель. Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що Замовник має право встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Проте Законом не передбачено, що замовник може вимагати певний від учасників досвід у сфері енергетики не менше 3 років. В Узагальненій практиці розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації від 22.02.2024 року наголошено «Стаття 16 Закону передбачає встановлення замовником такого кваліфікаційного критерію до учасників, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При розгляді нашого звернення, просимо взяти до уваги Рішення АМКУ №4630-р/пк-пз від 25.03.2025 р. По аналогічній ситуації, коли Замовник встановив вимогу наявність досвіду не менше 5 років. Рішення АМКУ зобов’язано Замовника внести зміни до Тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло осіб. Додатково наголошуємо, що об’єкт згідно оскаржуваної закупівлі теж є дуже важливим та містить великий об’єм роботи. Враховуючи практику рішень АМКУ, просимо внести зміни до закупівлі до документації, шоб не затягувати процедуру проведення закупівлі. Очевидно, що дана вимога є незаконною та підлягатиме внесенні змін на підставі рішення АМКУ.
Відповідь: Відповідно до пункту 24 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Для якісного та безпечного виконання робіт, Замовником було встановлено вимогу щодо досвіду роботи потенційного учасника. Такий досвід надає розуміння того, що учасник має достатній досвід роботи саме в цій сфері, що дає можливість точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Дата відповіді: 04.04.2025 13:29
Відповідь надана

Не коректне технічне завдання

Номер: 122368fa5bc347439e376a7495866357
Дата опублікування: 01.04.2025 16:08
Опис: Шановний Замовнику, просимо викласти технічне завдання, яке містить перелік обладнання необхідного для монтажу. Щоб учасники могли вірно розрахувати свої цінові пропозиції. Щоб до Замовника не було запитань, чому надане обладнання (кабелі) з тими характеристиками, які не співпадають з робочим проектом. Загалом, коли учасники розуміють весь об'єм роботи, краще працювати всім і Замовнику і Підряднику. Додайте, до технічного завдання Або підсумкову відомість ресурсів Або Локальні кошториси з проектно-кошторисної документації, Або специфікацію з робочого проекту. Просимо надати відповідь в найкоротші терміни щодо прийнятого Вами рішення Дякую.
Відповідь: Закупівлі наразі проводяться згідно з Законом з урахуванням Особливостей. У пункті 28 Особливостей, зокрема, зазначено, що в тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Враховуючи військовий стан та той факт що роботи проводяться на об’єкті критичної інфраструктури, Згідно з Розділом V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). П. 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Учаснику торгів надано можливість, відповідно Додатку 3 Технічні вимоги, перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомитися з проектною документацією щодо об’ємів робіт, погодитися з ними.
Дата відповіді: 03.04.2025 13:39