• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт проїзної частини по вул.Північна в м.Мукачево

Завершена

6 331 022.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 94 965.33 UAH
Період уточнення: 28.03.2025 12:16 - 09.05.2025 00:00
Відповідь надана

спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів

Номер: 03f6b3abb9d749dbb7c41758b49f5f29
Дата опублікування: 02.04.2025 17:06
Опис: ТД вимагає надати 7.10. Копію дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду), з наступним переліком: ЗОКРЕМА - спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів. Скаржник не планує залучати субпідрядників. Скаржник має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки і декларацію відповідності МТБ, але у цьому дозволі і декларації відсутня категорія " спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів " Предметом закупівлі є "Поточний ремонт проїзної частини по вул.Гойдича Павла (Перемоги) в м.Мукачево", який не передбачає спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів. Таким чином, вимога Документації саме в цій частині не обґрунтована і не має стосунку до предмета закупівлі. Відповідно до ч. 4 статті 23 Закону Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таким чином, вимога документації у вказаній редакції дискримінує Скаржника, усуваючи від участі в закупівлі, порушуючи ст. 5, ст. 22 та ст. 23 Закону. Вимагаємо видалити - спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів з і списку небезпечних робіт щодо яких вимагається дозвіл ч идекларація
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям по предмету закупівлі, визначається замовником самостійно. Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок) спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів віднесено до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Вимогами тендерної документації також передбачено, що у разі відсутності у Дозволі (-х) та/або Декларації (-х) Учасника позицій, вказаних у переліку п.4, Учасник надає скан-копію Дозволу та/або Декларації субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт або експлуатувати (застосовувати) машини та/або механізми. Відсутність у відповідного дозволу або декларації, не позбавляє Вас можливості залучити до виконання робіт субпідрядну організацію. Відповідно, вказана вимога не є дискримінаційною, та не позбавляє можливості надати сканкопію з декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на такий вид робіт.
Дата відповіді: 03.04.2025 13:20
Відповідь надана

Мінімальний (рекомендований) склад техніки

Номер: c09ff4b5c9354555868807a2563f542f
Дата опублікування: 01.04.2025 20:58
Опис: Шановний Замовник, Згідно Додатку 2 встановлена вимога - Мінімальний (рекомендований) склад придатної до експлуатації (справної) техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), яку Учасник повинен мати у власності або планує залучити, у кількості достатній для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Технічного завдання) з дотриманням діючих норм і правил, що відповідатиме технологічним особливостям та забезпечить безперебійне надання послуг: 1. Автомобілі самоскиди – 1 шт. 2. Автомобілі бортові – 1 шт. 3. Навантажувач одноковшевий, фронтальний – 1 шт. 4. Екскаватор одноковшевий – 1 шт. 5. Автогрейдер – 1 шт. 6. Коток дорожній самохідний – 3 шт. 7. Асфальтоукладальник – 1 шт. 8. Машина поливально-мийна. – 1 шт. 9. Автогудронатор (гудронатор) – 1 шт. 10. Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10 т. – 1 шт. 11. Трактор – 1 шт. Також, Для підтвердження можливості використання техніки підвищеної небезпеки, а саме: крану, який буде використовуватись на час виконання робіт та відомості про який зазначено у інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних(дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), Учасник має надати дозвіл та/або декларацію на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників або на виконання вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів та дозвіл та/або декларацію на експлуатацію запропонованого крану, видані Уповноваженим органом. Але, Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10 т., також Екскаватор одноковшевий згідно Додатку 3 до ТД не залучається до надання послуг. Для чого надавати наявність техніки, якої не має згідно Технічного завдання. Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію згідно технічних вимог
Відповідь: Шановний Учасник! Нами прийнято до уваги ваше звернення. Повідомляємо, що буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.04.2025 13:25
Відповідь надана

Внесення змін

Номер: d1b7c5f3678a4e62af3c8ae3beb8998a
Дата опублікування: 01.04.2025 17:00
Опис: Добрий день. Просимо Замовника не зволікати на внести зміни до тендерної документації в частині, що стосується виключеня вимоги з тендерної документації щодо наявносту у атестаті виробництва учасника інформації про відповідність виробництва асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б В.2.7-127:2015. З огляду на сплив терміну на оскарження умов тендерної документації (02.04.2025 року), у разі не внесення змін до ТД у найближчий час, будемо змушені звертатись зі скаргою до Органу оскарження.
Відповідь: Шановний Учасник! Ми розуміємо важливість своєчасного ухвалення рішень та готові працювати над вирішенням цього питання у відповідності до вимог законодавства. Зміни до документації будуть внесені. Будь ласка, слідкуйте за оновленнями, які будуть відображатися в електронній системі закупівель
Дата відповіді: 02.04.2025 13:26
Відповідь надана

АБЗ

Номер: 49364f91d5174756801fcc18e241ffde
Дата опублікування: 01.04.2025 11:14
Опис: Дискримінаційна вимога існує. Так, як ви просите надати довідку про наявність власного/залученого асфальтобетонного заводу. Також згідно вимог Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонних сумішей на основі бітумів модифікованих полімерами, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119, ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва). На Вашу думку, вимагати атестат на продукцію, яка ЗОВСІМ не використовується не є дискримінацією, тоді просимо прибрати дану вимогу і внести зміни в тендерну документацію, а саме викласти правомірну вимогу: що Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва). В іншому випадку, ми змушені будем звернутись до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учасник! Щодо вашого запиту та ствердження про дискримінаційність вимоги, хочемо звернути вашу увагу, що вимога на наявність атестованого асфальтобетонного заводу з відповідними кваліфікаціями є цілком правомірною та відповідає положенням чинного законодавства, а саме Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснюємо,чому дана вимога не є дискримінаційною. Як уже зазначалось, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Зокрема, вимога щодо наявності атестованого асфальтобетонного заводу, здатного виготовляти різні види асфальтобетонних сумішей, є передумовою для забезпечення належної якості та відповідності матеріалів встановленим стандартам. Вимоги щодо атестації асфальтобетонних заводів на виготовлення щебенево-мастикових та полімодифікованих асфальтобетонних сумішей (за стандартами ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та ДСТУ 8959:2019) не обмежують можливість участі в тендері, а сприяють забезпеченню високої якості матеріалів, що використовуються у ремонті дорожнього покриття. Тендерна документація не вимагає використання саме цих типів асфальтобетонних сумішей, однак зазначена вимога гарантує, що учасник має можливість виробляти та використовувати асфальтобетон відповідно до встановлених стандартів без будь-яких обмежень щодо конкретних типів сумішей. Наявність такого атестату не обмежує конкуренцію, а лише підтверджує, що учасник може забезпечити виробництво асфальтобетонних сумішей, що відповідають вимогам ДСТУ. З огляду на зазначене, встановлена вимога спрямована на забезпечення належної якості надання послуг і дотримання стандартів, без обмеження конкуренції. Встановлення цієї вимоги є виключно для гарантування відповідності матеріалів, які будуть використані для ремонту проїзної частини, а також для підтримки безпеки та якості дорожнього покриття. Крім того, нами прийнято рішення внести зміни до тендерної документації з урахуванням положень Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 28.03.2024 № 108.
Дата відповіді: 01.04.2025 16:07
Відповідь надана

Стандарт, що втратив чинність

Номер: 4e4d2dcaa1134a319aeaf83e5d0845f7
Дата опублікування: 31.03.2025 17:51
Опис: Доброго дня Шамовний Замовнику, відповідно до Додатку 7 до тендерної документації зазначено: "Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонних сумішей на основі бітумів модифікованих полімерами, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119, ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва)." Звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ Б В.2.7-127:2015 втратив чинність на підставі Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 28.03.2024 № 108 Про прийняття та скасування національного стандарту. Просимо врахувати вищевказане звернення та виключити з положень тендерної документації дискримінаційну вимогу про наявінсть у Атестаті виробництва асфальтобетонних сумішей відповідність продукції ДСТУ Б В.2.7-127:2015
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Нами прийнято до уваги ваше звернення. Повідомляємо, що буде внесено зміни до тендерної документації з урахуванням положень Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 28.03.2024 № 108
Дата відповіді: 01.04.2025 10:57
Відповідь надана

АБЗ

Номер: 6069c9c28866499d8bbd183afd84c941
Дата опублікування: 31.03.2025 10:31
Опис: Шановний Замовник, згідно Додатку 2 ТД, ви просите надати довідку про наявність власного/залученого асфальтобетонного заводу. Також згідно вимог Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонних сумішей на основі бітумів модифікованих полімерами, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119, ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва). Згідно Додатку 3 ТД використовується тільки асфальтобетонна суміш дрібнозерниста, тип Б, марка 1 . Просимо вас прибрати дискримінаційну вимогу, так як щебенево-мастикові асфальтобетонниі суміші та асфальтобетонні суміш на основі бітумів модифікованих полімерами відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та до ДСТУ 8959:2019 не використувуються згідно Додатку 3 і учасник не повиннен підтверджувати даний вид асфальту. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям по предмету закупівлі, визначається замовником самостійно. Із запитання не зрозуміло, яким чином наведена у запитанні вимога тендерної пропозиції порушує права та законні інтереси потенційного учасника, оскільки тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Дата відповіді: 01.04.2025 10:56