• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління відходами (18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорії В, Медичні відходи категорії В (гострі інструменти)) за кодом ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відповідний код ДК 021:2015 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами»)

ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Номенклатурні позиції:18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорії В, Медичні відходи категорії В (гострі інструменти)) - відповідний код ДК 021:2015 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами»

Завершена

320 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 601.60 UAH
Період уточнення: 27.03.2025 17:32 - 16.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо встановлення операції D13

Номер: 8db6aa8e9f914f1b961a4bd2a3f16368
Дата опублікування: 11.04.2025 10:18
Опис: Згідно цієї вимоги тендерної документації технічні вимоги містять зокрема операції, які обмежують та дискримінують Скаржника в участі в Процедурі закупівлі, оскільки ліцензія Скаржника не містить всіх операцій які Замовник не обґрунтовано передбачив в технічних вимогах (наказ з додатком про видачу ліцензії надаються як доказ). Зокрема Скаржник буде надавати послуги за кодами відходів 18 01 03*, але ліцензія Скаржника не містить щодо цих відходів операції D13. Щоб надати послуги що передбачені предметом закупівлі Скаржник не зобов'язаний застосовувати до відходів 18 01 03 таку операцію як D13, а саме здійснювати попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення. Замовник в той час не закуповує послуги з попередніх операцій з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України "Про управління відходами" утворювачі відходів, крім утворювачів відходів домогосподарств, зобов’язані, зокрема, класифікувати свої відходи відповідно до Національного переліку відходів та Порядку класифікації відходів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102 затверджено Порядок класифікації відходів, зокрема: 3. Класифікація відходів проводиться: 1) утворювачами відходів, крім утворювачів відходів домогосподарств; 2) суб’єктами господарювання у сфері управління відходами. У разі коли утворювач відходів невідомий, класифікація відходів проводиться власником відходів. 5. Класифікація здійснюється відповідно до Національного переліку відходів з урахуванням додатка 3 до Закону. 6. Кожна позиція Національного переліку відходів складається з коду відходів і назви відходів українською мовою. 7. Код відходів складається з шести цифр: 1) перші дві цифри визначають групу відходів (XX 00 00); 2) другі дві цифри визначають підгрупу відходів (XX XХ 00); 3) останні дві цифри визначають вид відходів у межах підгрупи (XX ХX XX). Постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 № 1102 затверджено порядок класифікації відходів та Національний перелік відходів. Національний перелік відходів, зокрема, містить наступні найменування групи, підгрупи, виду відходів, зокрема: - 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. Здійснювати попередні операції (D13) з відходами 18 01 03* заборонено", що підтверджується рішенням АМКУ № 1955-р/пк-пз від 10.02.2025 року, згідно якого Комісією листом від 16.01.2025 № 20-29.1/11-11ПЗе було направлено запит Міністерству захисту довкілля та природних ресурсів України про надання інформації (додається як доказ). Таким чином, стає незрозуміло навіщо майбутньому виконавцю здійснювати попередні операції з відходами перед операціями з видалення. І чому майбутній виконавець не може здійснювати лише операції із відновлення без застосування операцій видалення. З огляду на це, Замовник не обґрунтував і не довів необхідність встановлення зазначеної дискримінаційної умови в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Відповідь: За результатом розгляду звернення, оприлюдненого в електронній системі закупівель 11.04.2025, 10:18, повідомляємо наступне: У відповідності до Особливостей у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Послуги з управління відходами (18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорії В, Медичні відходи категорії В (гострі інструменти)) за кодом ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відповідний код ДК 021:2015 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами»)» в Додатку 1 тендерної документації даної закупівлі Замовником встановлено в Технічних характеристиках, код операції (D10; D13; D15) відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відходами». В тому числі, перевірено інформацію про суб’єктів господарювання у сфері управління відходами на офіційному веб-сайті Міндовкілля за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-talitsenziyi, які надають Послуги, передбачені предметом закупівлі та які отримали відповідні дозвільні документи (ліцензії) на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, за операціями відповідно до додатків 1, 2 до Закону України "Про управління відходами", а саме: D13, D15, D10. Оскільки встановлені вимоги, в частині встановлення коду операції D13 до відходів 18 01 03* обмежують в правах потенційних Учасників (в частині подання тендерних пропозицій, про що викладено у зверненні Учасника), та зважаючи на те, що головним кодом операції для видалення відходів 18 01 03* є код операції D10, тому задля дотримання чинного законодавства та з метою недопущення дискримінації потенційних УЧАСНИКІВ, замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, в частині виключення коду операції D13 з вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 14.04.2025 08:59
Відповідь надана

Дозвіл виданий на ім’я Учасника на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.

Номер: 4c9cb7e6731e49e4aa32d1aaf872a268
Дата опублікування: 11.04.2025 10:17
Опис: В тендерних вимогах вимагається Дозвіл виданий на ім’я Учасника на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Відповідно до статті 30 Закону України «Про управління відходами», суб’єкти господарювання, що здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами, зобов’язані мати: Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Реєстр дозволів та ліцензій, розміщений на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/), підтверджує наявність відповідного дозволу у Скаржника. На підтвердження наявності Дозволу в якості доказу надається Декларація, яка містить Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Крім цього, зазначаємо, що Декларація формується автоматично, а суб’єкти господарювання не мають змоги впливати на зміст такої Декларації, як і на зміст інформації, що відображена у вищезазначеному реєстрі дозволів та ліцензій. Відповідно до п.3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (додається як доказ) суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами” (далі - суб’єкт господарювання), зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (далі - дозвіл) до початку своєї діяльності. Тобто відповідно до статті 30 Закону України "Про управління відходами" та Постанови КМУ від 19 грудня 2023 р. № 1328, суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з оброблення відходів, зобов’язані отримати відповідний дозвіл до початку своєї діяльності. Однак, здійснення господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами як ліцензійної діяльності без ліцензії неможливе. Таким чином, отримання ліцензії є фактичним початком діяльності підприємства у сфері управління небезпечними відходами. Відповідно до постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 (додається як доказ) та постанови КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 (додається як доказ) подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”. Тобто Постанова КМУ 18 березня 2022 р. № 314 та Постанова КМУ від 31 жовтня 2023 р. № 1137 встановлюють, що суб’єкти господарювання, які вже здійснюють діяльність, повинні отримати відповідні дозвільні документи для її подальшого провадження до 15 червня 2025 року. Отже, вимога замовника щодо наявності дозволу до початку діяльності суперечить законодавству, оскільки вона може застосовуватися лише до суб’єктів, які ще не розпочали діяльність (в силу постанови Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328). Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників. З огляду на вказане тендерна документація повинна передбачати можливість надання учасниками як дозволу так і декларації про провадження господарської діяльності
Відповідь: За результатом розгляду звернення, оприлюдненого в електронній системі закупівель 11.04.2025, 10:17, повідомляємо наступне: Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі- Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). У відповідності до Особливостей у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Послуги з управління відходами (18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорії В, Медичні відходи категорії В (гострі інструменти)) за кодом ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відповідний код ДК 021:2015 90524000-6 «Послуги у сфері поводження з медичними відходами»)» в Додатку 1 тендерної документації даної закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання Учасником в складі пропозиції «Дозволу виданого на ім’я Учасника на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі». Дана вимога встановлена відповідно до п.1 ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами», суб’єкти господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Водночас, при встановленні даної вимоги, не було враховано зміни, внесені Кабінетом Міністрів України постановою від 13.12.2024 №1431 до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 №1137 “Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. №314”, якою встановлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року. У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом “Про управління відходами”. Тому, ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ, задля дотримання чинного законодавства та з метою недопущення дискримінації потенційних УЧАСНИКІВ, замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.04.2025 08:58
Відповідь надана

ВИМОГА ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ

Номер: 269a7e162b7d4e7b96cc97b5f7a31004
Дата опублікування: 27.03.2025 19:23
Опис: Шановний Замовник В тендерній докуенмтації міститься наступна вимога копію ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Вимога надання САМЕ ліцензії неодноразово оскаржувалась до АМКУ. Є суб'єкти господарювання, яким був виданий документ на перевезення небезпечних відходів з назвою "ліцензія", а є суб'єкти госопдарювання ким був виданий документ на перевезення небезпечних відходів з назвою "Витяг". Просимо Вас внести зміни до докуемнтації та вказати дану вимогу в наступнійф редакції копію ліцензії (або ВИТЯГУ) на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Відповідь: Добрий день, Шановний Учасник. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до Особливостей в Додатку 1 тендерної документації даної закупівлі Замовником було встановлено вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження зазначеного критерію, учасник повинен надати довідку за формою 1 з підтверджуючими документами, а саме: - надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння; копію ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. - договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди; або чинний договір з перевізником небезпечних відходів, яким буде здійснюватися перевезення небезпечних вантажів, що має відповідну ліцензію на здійснення перевезення небезпечних вантажів (надати копію такого договору з усіма невід’ємними частинами та ліцензій). Замовником встановлена вимога, щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, передбачена Законом України "Про перевезення небезпечних вантажів", та ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 № 1001. Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України "Про ліцензування господарської діяльності" орган ліцензування видає ліцензії на право здійснення видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону. Відповідно до п. 24 ч.1 ст. 7 Закону України Про ліцензування господарської діяльності" ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом. Також ліцензійними умовами провадження господарської діяльності провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 № 1001 встановлено вичерпний перелік вимог та документів, які необхідні для отримання зазначеної вище ліцензії. Відповідно до статті 1 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності": - видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі; - ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Враховуючи наведене, з урахуванням статті 1 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", відповідно до якого ліцензія – це саме право суб'єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності. З огляду зазначеного, встановлена вимога в тендерній документації, щодо надання копії ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі – повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Дата відповіді: 28.03.2025 17:30