• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет)

Завершена

35 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 000.00 UAH
Період уточнення: 27.03.2025 16:04 - 04.04.2025 23:59
Відповідь надана

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Номер: e889c42e20ce45e196ebf0f8b42a7d2e
Дата опублікування: 03.04.2025 14:13
Опис: Вітаю. Маємо уточнення, ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, Додаток 2, Таблиця 1, Продукт 9. Інші продукти (ММСБ) Немає брифу, як такого. Ні розбивок по місяцям, CTR, охоплення тощо. На що орієнтуватися нам? Дякую
Відповідь: Для даного замовлення передбачається просування інших продуктів напрямку ММСБ, що будуть виникати протягом року на вимогу та із виникненням потреби, із досягненням ключових КРІ 20 100 000 кліків та 53600 кліків, що зафіксовано на сторінці 34 цінової пропозиції. Із детальним медіапланом по цьому замовленню з розбивкою по каналах просуванням можна ознайомитись на сторінці 64 документації, де зафіксовані канали та кількісні показники, які варто буде забезпечити в межах даного замовлення.
Дата відповіді: 04.04.2025 10:44
Відповідь надана

Цінова пропозиція

Номер: 688c5ff106b74fd2a558f4c76344864a
Дата опублікування: 03.04.2025 10:35
Опис: Вітаю. Маємо уточнення. Продукт - Преміальний банкінг. В переліку інструментів виключно охоплюючі, однак також присутня конверсійна ціль. "Продукт: Преміальний банкінг – охоплючі 2 кампанії. Період: травень-червень та грудень 2025 " Однак в самому кінці присутня примітка - ПЕРФОРМАНС КАМПАНІЯ: Порахована із урахуванням досвіду попередніх розміщень із можливістю оптимізації та покращення, але із урахуванням середньорічного курсу євро на рівні 48. ІНШІ ПРОДУКТИ: закладений мінімальний інструментар для можливості запуску невеликих лідогенераційних кампаній за потреби бізнесу. Головні показники такого плану СРС та СРМ, які мають відповідати преміальній ЦА, щоб орієнтуватись на них при майбутньому плануванні. Але складової перформанс кампанії саме в брифі немає. На що орієнтуватися? Дякую
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Просимо взяти до відома наступну інформацію: Складова перформанс кампанії у брифі зазначена згідно медіаплану «Преміум картки» на сторінці 26 документації, із зазначенням ключових КРІ для досягнення - 3 097 000 показів, та 3601 лідів на даних продукт. Аналогічно на сторінці 27 документації зазначено ключові КРІ щодо «Інші преміум продукти» що складають 38 780 кліків, 7 099 619 показів, 1 200 000 охоплення та 1067 конверсій.
Дата відповіді: 04.04.2025 10:41
Відповідь надана

Уточнення про заповнення додатків

Номер: 9ab158f1e855425a94f8b6b7cf337bc6
Дата опублікування: 01.04.2025 13:26
Опис: Вітаю, колеги. Патання, стосовно заповнення таблиць: Потрібно заповнити таблиці з Додаток № 1 документації та таблиці МЕДІАПЛАНИ (Таблиця 1) також потрібно заповнювати. Чи потрібно нам розділяти все помісячно чи достатньо буде загальних даних з розрізом по напрямкам та інструментам? Дякую за відповідь
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до даних торгів! На етапі подання тендерних пропозицій рекомендуємо Учасникам заповнити відповідні документи (цінова пропозиція, таблиця 1 Медіаплан тощо) зазначивши загальні дані з розрізом по напрямках та інструментах.
Дата відповіді: 02.04.2025 12:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників

Номер: f78a0b0eaab141f4ac6dcfc0ceffda2c
Дата опублікування: 31.03.2025 18:47
Опис: Вітаю. Маю уточнення по кваліфікаційним критеріям до учасників закупівлі: 1. П.5.2. Чи є вимоги до посад персоналу? 2. П.5.3. "Довідка про фактичне виконання Договорів, що є аналогічним предмету закупівлі" - чи є вимоги до року Договорів та чи вистачить надання тільки Актів приймання? 3. П.5.24. "Діючий Сертифікат Facebook Blueprint" - наразі вже Меta видає сертифікати під іншою назвою "Meta Certification" ви саме їх маєте на увазі? 4. П. 5.25. "Budget Facebook Marketing Partner" не є наразі офіційно визнаним або загальновживаним у контексті маркетингових послуг Meta (раніше Facebook). Можливо, ви маєте на увазі Meta Business Partners (Meta Media Certified Company, Meta Creative Strategy Certified Company... https://www.credly.com/organizations/facebook-blueprint/badges ) Дякую
Відповідь: Вітаємо! 1) П. 5.2. - Ні. Вимоги щодо посад відсутні. Важливим критерієм є підтвердження трудових відносин із компанією - учасником та наявність кваліфікації, що підтверджується відповідними до вимог тендерної документації сертифікатами. 2) П. 5.3. - Обов'язковою умовою згідно з вимогами тендерної документації є надання копій договорів у кількості не менше 2-х та документів, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо). 3) П. 5.24. - Умовою є надання підтвердження кваліфікації по програмі Facebook Blueprint https://www.facebook.com/business/learn/certification з сертифікатом Meta Certification. 4) П. 5.25. - Відповідність вимогам підтверджується перебуванням компанії у списку Мета https://www.facebook.com/business/partner-directory/search?solution_type=campaign_management&ref=pd_home_hero_cta&countries=UA.
Дата відповіді: 02.04.2025 11:29
Відповідь надана

Уточнення щодо

Номер: 2c9e1d9a1307463b9c647668e31594de
Дата опублікування: 28.03.2025 11:36
Опис: Доброго дня, колеги, винакає питання, щодо частоти контакту в місцях де вона прописана для сукупності каналів. Якщо у нас є Інструмент 1 з 1000 показів і частотою 2,5 і другий з 2000 показами і частотою 2,5, то можна напевно стверджувати, що ми отримали 3000 показів з частотою контактою понад необхідних в ТЗ 2,2. Чи інша методологія виконання КРІ? Уточніть, будь ласка.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до даної процедури закупівлі! По суті питання повідомляємо, що в Технічному завданні надано розписані інструменти в охоплюючих кампаніях і по кожному має бути витримана частота на тиждень не менше, ніж зазначено в Технічному завданні в медіапланах. Тоді й загальна частота буде витримана.
Дата відповіді: 31.03.2025 10:49