• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання (процесор, охолоджувач процесора для IBM BladeCenter, мережеві адаптери для IBM BladeCenter, блоки живлення)

Завершена

57 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2025 09:50 - 07.04.2025 00:00
Відповідь надана

Стосовно змісту листів від замовників аналогічних договорів

Номер: b773abf597974eb3af453eaef4d73285
Дата опублікування: 02.04.2025 09:36
Опис: Шановний Замовнику, п. 3.2 ст. 2 Додатку 1 Ви визначаєте вимогу щодо надання учасниками копії аналогічного договору. Очевидно, що цей документ містить ціну, строк дії та предмет договору. Водночас п. 3.3. Ви визначаєте вимогу надання листів-відгуків від замовників за аналогічними договорами, які зазначені в п. 3.2., що мають містити ту саму інформацію. Але зазвичай листи-відгуки оформлюються замовниками за їх затвердженими формами та не містять всі умови договору, а лише посилаються на їх номер та дату. Телефон виконавця не завжди може бути таким, що може оприлюднюватись публічно, якщо це, наприклад, режимне підприємство, або ж людина-виконавець може не мати телефону з виходом до публічної мережі. Цю повну запитувану інформацію Ви в будь-якому разі отримаєте зі змісту наданого договору. Отже, прохання п. 3.3. Додатку 1 викласти в редакції: "3.3. Оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у довідці, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, посади, імені та прізвища контактної особи замовника за вказаним договором, номеру телефону підприємства-замовника". Бо інашке дана вимога виглядає як дискримінаційна. Дякую
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з пунктом 42 Особливостей, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Таким чином, замовник діє відповідно до норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, та не вбачає необхідність внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 03.04.2025 10:53
Відповідь надана

Щодо складу вимог

Номер: 9acb47e8c824435ab6b0219f0ae85556
Дата опублікування: 31.03.2025 11:16
Опис: Шановий Замовнику, У складі Додатку 2 Вами не прибрано вимогу "1. Товар повинен бути новим, таким що не був у експлуатації, та умови його зберігання не були порушені." Також у складі Додатку 2 Вами зазначено п. 7) Лист від офіційного дистриб‘ютора запропонованого товару на території України, який підтверджує, що цей товар офіційно імпортований в Україну та на нього розповсюджуються гарантійні зобов’язання виробника, який також має містити найменування учасника, номер оголошення про проведення цієї закупівлі в електронній системі закупівель. В тому справа, що сучасні офіційні дистрибутори виробника IBM BladeCenter H (тобто, корпорації IBM) не уповноважені на продаж обладнання, знятого з виробництва багато років тому і в подальшому проданому Lenovo DCG, а дистрибутори Lenovo DCG також не уповноважені на продаж знятого з виробництва обладнання IBM BladeCenter H, тому задовольнити Вашу вимогу 7) неможливо, тож, прохання її видалити. Обладнання, яке ми маємо намір Вам запропонувати, частково знаходиться на нашому складі в якості запасних частин, частково має бути поставлено з іноземних складів як відновлене. Гарантійні зобов*язання будуть надані Учасником
Відповідь: Шановний учаснику! Дякую за звернення, вимоги до нового товару закупівлі або його еквіваленту (нового),від учасника повинні бути гарантії на пропонований товар
Дата відповіді: 01.04.2025 10:56
Відповідь надана

Щодо документів у складі тендерної документації

Номер: 37e18619a1b5457cb7b067e4684fb0bd
Дата опублікування: 31.03.2025 11:02
Опис: Шановний Замовнику, у складі тендерної документації Вами надано дві пари подібних, але відмінних документів: Проєкт Договору Додаток 5.doc Проект договору 28.03.2025 09:49 Тендерна документація комп.doc Попередні версії - 28.03.2025 09:49 Тендерна документація (нова) комп.doc - 31.03.2025 09:55 Проєкт(нова) Договору Додаток 5.doc - 31.03.2025 09:55 Прохання видалити зайві. Дякую
Відповідь: Шановний учаснику ! дякую за звернення Новий варіант вказаних Вами документів уже з внесеними Змінами перелік яких оприлюднені
Дата відповіді: 01.04.2025 10:49
Відповідь надана

Щодо виправлення помилкових вимог

Номер: c8e396c7abe34bf4a767f9e6b4b63697
Дата опублікування: 31.03.2025 10:48
Опис: Шановний Замовнику, документ "Зміни ТД та Договору комп.обладн.docx" цілком не відповідає Додатку 2 до Тендерної документації у складі документу "Тендерна документація (нова) комп.doc" та описує вимоги з монтажу телевізорів. Прохання виправити.
Відповідь: Дякую! механічна- технічна помилка буде виправлена у Змінах до тендерної документації
Дата відповіді: 01.04.2025 10:43
Відповідь надана

Щодо вимог про новизну товару

Номер: 21d2a71c0106462bb18cd1312d4ae452
Дата опублікування: 28.03.2025 11:26
Опис: Шановний Замовнику, ці компоненти зняті з виробництва щонайменше 15 років тому, їх в природі нема нових. Тож, прохання вимогу "Товар повинен бути новим, таким що не був у експлуатації, та умови його зберігання не були порушені" замінити на "Товар повинен бути новим або відновленим та умови його зберігання не були порушені". Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику! На підставі Вашого звернення було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та проєкту Договору. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що строк гарантії на запропоноване обладнання повинен складати не менше 12 місяців з дати приймання товару замовником. Учасник зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару, протягом гарантійного строку. Учасник повинен також врахувати додаткові супутні витрати, пов'язані з поставкою обладнння: витрати на навантаження, розвантаження товару силами учасника, витрати на транспортування до місця поставки, вказаного замовником у тендерній документації, встановлення в існуюче обладнання Замовника на території Замовника у м. Харкові, тестування, налагодження, власними силами та власними коштами. Звертаємо Вашу увагу постачання обладнання за Законом "або еквівалент"
Дата відповіді: 31.03.2025 09:53