-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби (Фарби водоемульсійні)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-03-24-015569-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
50 367.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 503.67 UAH
мін. крок: 1% або 503.67 UAH
Період уточнення:
27.03.2025 11:38 - 20.04.2025 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
0a0ec896f4d84ddc9954a904f421f75f
Дата опублікування:
04.04.2025 15:03
Опис:
Пунктом 13.6 зазначена вимога до Постачальника використовувати обмін документами через систему DEALS. Прошу вказати можливість використання альтернативного ресурсу для обміну документами. Або визначити необов’язковим вимогу використовувати електронні ресурси для обміну документами для Постачальника.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання буде опрацьоване Замовником у найкоротший термін. За необхідності у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
07.04.2025 17:13
Відповідь надана
проєкт
Номер:
1558a9656ff84d55bf3927f48bb9e175
Дата опублікування:
04.04.2025 14:43
Опис:
Пунктом 9.2. вказано, що Постачальник має здійснювати гарантійне обслуговування товару. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що за своєю специфікою не підлягають гарантійному обслуговування. Постачальник має здійснити заміну неякісного товару протягом строку придатності товару, у випадку виникнення відхилень у якості товару, що виготовлений за ТУ виробника. Враховуючи вище викладене, прошу підтвердити можливість коригування пункту договору із переможцем закупівлі, на етапі укладання договору.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання буде опрацьоване Замовником у найкоротший термін. За необхідності у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
07.04.2025 17:11
Відповідь надана
проєкт
Номер:
e567d861739b453eb14da5e6b69620c3
Дата опублікування:
04.04.2025 14:23
Опис:
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання буде опрацьоване Замовником у найкоротший термін. За необхідності у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
07.04.2025 17:10
Відповідь надана
проєкт
Номер:
9424b38c5ce54b1b9220a42d4d68ff53
Дата опублікування:
04.04.2025 12:04
Опис:
пунктами 4.3 та 4.4. договору зазначена вимога щодо надання податкової накладної оформленої належним чином. Разом з тим, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові.
Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Пропонуємо привести п.4.3. та п. 4.4. проєкту договору у відповідність до ПК України, виключивши з нього вимогу щодо надання податкової накладної Замовнику (або підтвердити такі зміни при укладанні договору з переможцем). Постачальник має обов’язок виключно оформляти та реєструвати податкові накладні в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання буде опрацьоване Замовником у найкоротший термін. За необхідності у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
07.04.2025 12:20
Відповідь надана
Фасування
Номер:
031290a8ad0849d78fed110ec37b3886
Дата опублікування:
28.03.2025 08:46
Опис:
Шановний Замовнику, у технічній документації до тендеру вказане фасування - "3кг; 7кг; 12 кг". Хочу зауважити, що продукція з таким фасуванням представлена лише у ОДНОГО виробника, в той самий час у інших виробників (на ринку їх більше 100), фасування для водоемульсійної фарби становить - 1,4 кг; 3,5 кг; 7 кг; 14 кг. По-перше: це дозволяє оптимально заповнити тару та уникнути "підсихання" продукції по краях, що негативно впливатиме на подальше зберігання та використання продукції. По-друге: запитом на продукцію з таким фасуванням Ви унеможливлюєте участь інших виробників в даному тендері, хоча Ви не прописали чітку назву Бажаного постачальника, але все стає зрозуміло і так, що свідчить про корупційне правопорушення. По-третє: Ви вказуєте потреби у фарбі в кілограмах( універсальна - 135,8кг/для внутрішніх робіт - 691,9 кг), однак, в будь-кому разі, навіть із заявленим фасуванням - Бажаний постачальник дані потреби не задовільнить. Прошу звернути увагу на всі вище зазначені недоліки та внести зміну до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
31.03.2025 13:22