• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Профнастил в асортименті», код 44110000-4 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали»

Завершена

790 042.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 900.43 UAH
Період уточнення: 26.03.2025 14:37 - 01.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: f66a27e9ecac49619514b791795da89b
Дата опублікування: 27.03.2025 11:14
Опис: Шановний замовнику, в Додатку 1 на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій необхідно зазначити відомості про приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя. Просимо внести зміни в документацію та видалити "розташоване на території міста Запоріжжя", оскільки ви звужуєте коло потенційних учасників з інших міст України. Згіно ЗУ Про публічні закупівлі, закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, просимо не порушувати закон, та внести зміни в документацію.
Відповідь: Згідно умов тендерної документації про наявність приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя, не обов’язково мають бути власними, дозволяється право користування. На території м. Запоріжжя є можливість користуватися офісами, складами та іншим, укласти договори щодо права користування, а отже, у кожного бажаючого учасника є технологічна можливість виконати вищезазначені вимоги. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників матеріально-технічна база, так і користувачів (орендарів) таких приміщень. Щодо «Дискримінаційних вимог в умовах закупівлі». Поняття «дискримінація» Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому наявність приміщення (офіс та/або склад) розташоване на території міста Запоріжжя, є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання.
Дата відповіді: 28.03.2025 12:39
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c04bae5a0af9484fa1850c119f4d8bd0
Дата опублікування: 27.03.2025 10:16
Опис: Добрий день! Прошу вказати необхідний колір профнастила. Дякую.
Відповідь: Добрий день! У закупівлю внесені зміни.
Дата відповіді: 27.03.2025 15:59