-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ на території населених пунктів Безлюдівської селищної ради Харківського району Харківської області, код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення:
24.03.2025 11:27 - 30.03.2025 00:00
Відповідь надана
НЕ МАЄ ПЛАНІВ !!
Номер:
550cc8003e0d44b2afaf68085684822d
Дата опублікування:
29.03.2025 20:43
Опис:
Якщо не має адрес сміттєзвалища то як буті запланований бюджет на не існуючі обьєми ?
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваше звернення.
В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що кількість послуг за предметом закупівлі складає - 1 послуга, а обсяг надання послуг-приблизно 1750 м3 згідно наданих заявок протягом 2025 року. Оскільки, предметом процедури закупівлі є послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, які утворюються у невідповідних місцях та на яких безконтрольно зберігаються побутові, а іноді й будівельні та інші відходи, то вказати дислокацію сміттєзвалищ поадресно не можливо, оскільки вони можуть знаходитися та утворюватися на будь якій ділянці землі у межах громади. Крім того, у Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, що обсяг надання послуг може уточнюватися в залежності від необхідності (періодичності) проведення послуг, погодних умов та усунення наслідків лиха залежно від виробничої потреби. При цьому Виконавець забезпечує виконання договірних зобов’язань та оперативний зв’язок з замовником. Склад послуг та їх обсяги, періодичність та інша необхідна інформація, яка потрібна для надання послуг, надаються замовником шляхом надання заявок у письмовому та/або електронному вигляді (електронною поштою) на адресу Виконавця або за номером телефону Виконавця, зазначених у Договорі.
Дата відповіді:
01.04.2025 17:30
Відповідь надана
Не порушуйте Конституцію Украіни !!! Внесіть зміни !!
Номер:
ca6a729a73af46c5a163f5b529e26cdf
Дата опублікування:
29.03.2025 20:40
Опис:
таття 19.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.Надання послуг повинно здійснюватися відповідно до вимог:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- Закону України «Про управління відходами»;
- Закону України «Про відходи»;
- Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- Закону України «Про державний екологічний контроль»
Усі інші вимогу є порушення ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття 5.!!!
Ця вимога в Додатку 2 є не законною ---Учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист та Сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2005 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимогі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваше звернення.
Процедура закупівлі Послуг з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ на території населених пунктів Безлюдівської селищної ради Харківського району Харківської області за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям проводиться Замовником у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Крім того, при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник враховує положення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), які встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно статті 16 Конституції України - Основного Закону України, обов'язком держави (зокрема, але не виключно) є забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України. У частині першої статті 140 Основного Закону України встановлено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Слід відмітити, що Конституційний Суд України у своєму Рішенні від 26 березня 2002 року визначив політико-правову природу органів місцевого самоврядування, які не є органами державної влади, а є представницькими органами, через які здійснюється право територіальної громади самостійно вирішувати не будь-які питання суспільного життя, а питання саме місцевого значення, тобто такі, які пов'язані передусім з життєдіяльністю територіальних громад. Відповідно забезпечувати екологічну безпеку і підтримувати екологічну рівновагу своїх територіальних громад. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Таким чином, процедура закупівлі проводиться Замовником у відповідності до вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), з дотриманням норм Основного Закону України та з урахуванням інших законодавчих актів України.
Дата відповіді:
01.04.2025 17:19
Відповідь надана
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників !!!
Номер:
debd531e3fa94242ab2dfe2a5505aa03
Дата опублікування:
26.03.2025 18:06
Опис:
Учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист та Сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2005 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимогі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про публічні закупівлі
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додаток 2 --- ПРИБЕРІТЬ ЦЮ ВИМОГУ !!! Якщо не будуть внесені зміни то подамо скаргу до Антімонопольного комітету !!!
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваше звернення.
Згідно з пп.4 п.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості (зокрема, але не виключно), як інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. А п.3. цієї статті встановлюється, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, предмет процедури закупівлі напряму пов’язаний зі збереженням екологічного стану територій населених пунктів Безлюдівської селищної ради та забезпеченням охорони навколишнього середовища. Несанкціоновані/стихійні звалища це ділянки землі, на яких безконтрольно зберігаються побутові, а іноді й будівельні та інші відходи. Тобто, звалища є серйозним джерелом забруднення і повітряного, і водного середовища. Таким чином, наявність у учасника процедури закупівлі Сертифікату на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2005 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Акредитація в частині СТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» є обов’язковою умовою для надання послуг, які є предметом закупівлі, що в свою чергу відповідає вимогам:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»;
- Закону України «Про відходи»;
- Закону України «Про охорону атмосферного повітря»;
- Закону України "Про охорону праці";
- Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 № 145;
- Рішення Безлюдівської селищної ради «Про затвердження Правил благоустрою території Безлюдівської селищної ради у новій редакції» від 18.12.2024 року.
Тобто, встановлення Замовником у тендерній документації вимоги щодо надання учасником у своїй пропозиції Сертифікату на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2005 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» є повністю обґрунтованими, не є дискримінаційними вимогами та відповідають принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановленим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
29.03.2025 18:15
Відповідь надана
Уточнення потрібно
Номер:
c08af58efc3b4fb3942e4458fb5d4f04
Дата опублікування:
26.03.2025 17:52
Опис:
Чому немає адрес сміттєзвалищ ?
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваше звернення.
До складу Безлюдівської територіальної громади входять 11 населених пунктів: 4 селища та 7 сіл. Площа громади – 137,9 км2. Предметом цієї закупівлі є послуги з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ. Несанкціоноване сміттєзвалище - це незаконні/стихійні звалища, які утворюються у невідповідних місцях та на яких безконтрольно зберігаються побутові, а іноді й будівельні та інші відходи. Тобто, вказати дислокацію сміттєзвалищ поадресно не можливо, оскільки вони можуть знаходитися та утворюватися на будь якій ділянці землі у межах громади.
Дата відповіді:
28.03.2025 14:43