-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція, код 24450000-3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Дезинфекційні засоби, код 24455000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 61619 за НК 024:2023 – Засіб для стерилізації медичних інструментів на основі перкислоти органічний багаторазового використання)
Завершена
2 428 470.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 284.70 UAH
мін. крок: 1% або 24 284.70 UAH
Період уточнення:
23.03.2025 09:17 - 28.03.2025 00:00
Відповідь надана
Вимагаємо внести зміни в Додаток № 6 до тендерної документації - медико-технічні вимоги
Номер:
0b725035dfad41a39aca547f5f13fc74
Дата опублікування:
26.03.2025 17:01
Опис:
Замовником торгів було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-23-000056-a та оприлюднено Тендерну документацію, в якій було виявлено вимоги до технічної частини, які не відповідають чинним стандартам і законодавству України та обмежують конкуренцію в частині кола потенційних учасників процедури закупівлі, а саме: в Додатку № 6 до тендерної документації - медико-технічні вимоги, Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вивчивши тендерну документацію, можна зробити висновок, що Замовником навмисно у технічних вимогах виписано специфічні вимоги до предмету закупівлі. Встановлені дискримінаційні вимоги призводять до порушення наших прав та законних інтересів для участі у закупівлі, адже статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Умови документації не дозволяють учасникам торгів запропонувати еквівалентний товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі, адже технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Замовник порушує права та інтереси інших учасників процедури закупівлі, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, встановлює вимоги котрі унеможливлюють конкуренцію та призводить до зловживань, корупції та не ефективного використання бюджетних коштів.
Вимагаємо внести зміни в Додаток № 6 до тендерної документації - медико-технічні вимоги, видалити дискримінаційні обмеження в складі та інші формальні характеристики.
Нагадуємо, що ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації у вигляді штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повідомляємо, що у разі ігнорування наших законних вимог ми будемо вимушені звернутись із скаргою в Антимонопольний комітет України, повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, з метою перевірки дотримання установою положень чинного законодавства під час проведення закупівлі та вимогою дотримуватися Замовником вимог чинного законодавства!
Відповідь:
Виходячи зі змісту звернення та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Замовником надається відповідь на звернення щодо вимоги внесення змін до Додатку № 6 до тендерної документації - медико-технічні вимоги наступного змісту:
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь" (далі – Центр) здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг відповідно до вимог чинного законодавства України та згідно з підготовленими фахівцями та спеціалістами Центру технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, у тому числі медико-технічними вимогами до предмету закупівлі, що сформовані на підставі потреб Центру.
У Центрі є в наявності медичне обладнання. Спеціалістами Центру було сформовано технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі медико-технічні вимоги до дезінфекційних засобів для обробки ендоскопічного обладнання, відповідно до рекомендацій, що наданні виробником зазначеного обладнання. В першу чергу дезінфекційні засоби мають забезпечити належну якість дезінфекції та стерилізації ендоскопів та медичного обладнання та унеможливити зараження інших пацієнтів. Після дезінфекції на поверхні ендоскопів не повинна утворюватись біоплівка, яка може виникнути внаслідок фіксації білків, а отже прилади не повинні викликати наступного зараження пацієнтів, алергій або розладів шлунково-кишкового тракту внаслідок неякісного їх очищення.
Також, хімічний склад дезінфекційних розчинів має бути максимально безпечним для персоналу, який буде його використовувати, не мати токсичного впливу та бути безпечним для навколишнього середовища. Тривалий контакт з деякими складовими стерилізаційних засобів може зумовити розвиток різних алергічних реакцій та захворювань, в тому числі і бронхіальної астми. Вагомим аспектом також є швидкість знезараження, тож коротка тривалість експозиції є значною перевагою.
Таким чином, на основі вищезазначених характеристик було складено медико-технічні вимоги до дезінфекційних засобів для обробки ендоскопічного обладнання, яким має відповідати запропонований учасниками товар. З Вашого звернення важко зрозуміти яким саме параметром Замовник нібито «обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». конкретні аргументовані зауваження та їх обґрунтування у Вашому зверненні відсутні.
Також, повідомляємо, що Замовником складено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі медико-технічні вимоги до дезінфекційних засобів для обробки ендоскопічного обладнання виходячи з потреб Замовника, для виконання покладених функцій та задач, надання всебічної термінової медичної допомоги військовослужбовцям.
При цьому, зазначаємо, що на ринку України наявні дезінфекційні засоби для обробки ендоскопічного обладнання цілого ряду виробників, з аналогічним медико-технічними характеристиками, тож до закупівлі допускається широке коло постачальників, тим самим дотримуються всі принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
28.03.2025 18:48