• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з поточного ремонту проїзних частин вулиць і доріг комунальної власності у м.Прилуки (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності)

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період уточнення: 21.03.2025 15:45 - 29.03.2025 00:00
Відповідь надана

Питання по типу асфальтобетону

Номер: 1e34092cc5414b66a138ab7c99b5a69a
Дата опублікування: 24.03.2025 15:23
Опис: Уточність який тип асфальтобетону планується використовувати при ямковому ремонті та влаштуванні вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші?
Відповідь: Дякуємо за звернення! Уточнення щодо типу та марки асфальтобетону внесені до тендерної документації. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.03.2025 16:47
Відповідь надана

тендеру

Номер: 378de2de18b048e0a06a5f29e285b95f
Дата опублікування: 24.03.2025 15:23
Опис: Шановний Замовник в Додатку 3 до тендерної документації в п. 9 Ви зазначаєте, що потрібно дотримуватися умов пропозиції протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. в п. 4 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Ви зазначаєте, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Але в п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Ви пишете, що Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації та визначити однаковий період дії тендерної документації та забезпечення тендерної пропозиції, щоб не порушувати законодавство України.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.03.2025 16:49
Відповідь надана

Акт огляду об’єкту

Номер: 816cdc55d45543788a97839e30453799
Дата опублікування: 22.03.2025 10:19
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акт огляду об’єкту. Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акту про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Вимога тендерної документації щодо надання Акту огляду об’єкту ні в якій мірі не направлена на дискримінацію учасників, а тим більш не несе у собі корупційні ризики. Замовник закупівлі, в силу особливостей об’єкта закупівлі і того, що тендерна документація містить лише «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вважає доцільним саме відвідування об’єкта потенційним учасником закупівлі з метою уникнення в подальшому питань щодо виконання робіт (надання послуг) учасником закупівлі, якого буде визнано переможцем за його найбільш вигідною пропозицією. Під час відвідування об’єкту і ознайомлення з його особливостями, потенційний учасник матиме змогу ознайомитися з реальним станом об’єкту та отримати відповіді на всі питання щодо умов виконання договору надання послуг за даною закупівлею. А у разі виявлення будь яких недоліків у запланованому обсязі робіт, потенційний учасник може звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. Також під час огляду об’єкту потенційний учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій та не суперечить вимогам чинного законодавства та жодним чином не містить корупційної складової. Замовник закупівлі гарантує кожному потенційному учаснику, який прибуде на огляд об’єкту вкладання і підписання акту його огляду, тим самим не порушуючи жодного з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, забезпечуючи в такий спосіб вільний доступ до інформації про закупівлю.
Дата відповіді: 25.03.2025 16:47