• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту в будівлях: навчальному корпусі, блоку поточних аудиторій з бібліотеками, контрольно-пропускному пункті, тирі за адресою: м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9

Завершена

375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Період уточнення: 21.03.2025 15:00 - 04.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо ліцензійного комплексу

Номер: 1193c902c5ef4af196bed5a4d2872671
Дата опублікування: 03.04.2025 11:51
Опис: Добрий день. Виходячи із Вашої відповіді, ми правильно зрозуміли, що для наявності ліцензійного програмного комплексу, Учасник може залучити потужності субпідрядника/співвиконавця?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до вимог абзацу другого п. 3 ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 03.04.2025 23:35
Відповідь надана

зарплата

Номер: 537e2664691e4068aba2d8e42aff7e74
Дата опублікування: 02.04.2025 14:37
Опис: шановний замовнику. Виходячи з ваших відповідей якщо термін виконання монтажних робіт буде з 2026 року, тоді до середньомісячної заробітної плати в розмірі 18 570,02 грн (на 2025 рік) ми додамо 9,9% = 20408,45 грн. (у відповідності до ПОСТАНОВИ КМУ "Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки", де вказано Індекс споживчих цін: у середньому до попереднього року - 109,9 відсотків).
Відповідь: Шановний учасник, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації регламентується Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281. Замовник не має повноважень тлумачити вказаний нормативний акт.
Дата відповіді: 03.04.2025 23:38
Відповідь надана

зарплата

Номер: 4503af52909145e085ec68a38cd98058
Дата опублікування: 01.04.2025 17:34
Опис: відповідь ЗАМОВНИКА - Значення зарплати розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 р. № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки»). АЛЕ!!! Згдіно цієї постанови: - Середньомісячна заробітна плата працівників, брутто (2025 рік): номінальна, гривень 24 389 грн. Внесіть зміни.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Ураховуючи розмір середньомісячної заробітної плати у будівництві в 2024 році, оприлюднений на офіційному сайті Державної служби статистики України (16928,00) та прогнозний індекс споживчих цін на 2025 рік, згідно Постанови КМУ від 28.06.2024 № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки» (109,7%), а також відсутність при виконанні робіт специфічних умов, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо) Замовник не вбачає законних підстав для збільшення розміру середньомісячної заробітної плати. Отже підстави для внесення змін до Тендерної документації - відсутні.
Дата відповіді: 02.04.2025 13:57
Відповідь надана

зарплата

Номер: b3504b0ce17748ee9e28b4e11fb12845
Дата опублікування: 01.04.2025 14:31
Опис: Доброго дня. Додаток 3 до тендерної документації, п.16 - Рівень середньомісячної заробітної плати в розмірі 18 570,02 грн. Рівень середньомісячної заробітної плати приймається по тому регіону, в котрому проводяться роботи, якщо це Київ, то він повинени бути прийнятий у відповідності до рішення Київської міської ради №5/10472 від 30.01.2025р - 26 514,56 грн з коефіцієнтом інфляції на дату розрахунку кошториса. Будь ласка внесіть зміни ТД. Ви як замовник звісно маєте можливість вказати і меншу суму ніж 18 570,02 грн, але тоді виконавець робіт буде змусений робити максимально не якісно. Давайте будемо в здоровому глузді, на таку зарплату монтажник може стояти цілу зміну на драбині з руками доверху? Ви спробуйте. Прийміть суму 26 514,56 грн (яка доречі теж дуже замала), бо експерт з кошторису наврядчи буде згоден на меншу суму.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник - бюджетна організація, яка у своїй діяльності керується виключно законними підставами, які у даному випадку, нажаль, відсутні. Рівень середньомісячної заробітної плати відповідає мінімально допустимому значенню, яке може бути враховане при складанні інвесторської кошторисної документації у 2025 році. Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік(Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 р. № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки»).
Дата відповіді: 01.04.2025 15:56
Відповідь надана

Додаток №1, п.2, щодо сертифікованого експерта

Номер: 721d7f70effb4ce5a68383b6e5294ace
Дата опублікування: 01.04.2025 14:12
Опис: Вимогами п. 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідність проекту системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті вимогам діючого законодавства у сфері пожежної безпеки повинна бути підтверджена сертифікованим експертом, та проектувальником». ДСТУ 8907:2019 п 5.1 Експертизу проектної документації на будівництво не може проводити юридична або фізична особа, яка брала участь у її розробленні. Тобто сертифікований експерт не може бути працівником, субпідрядником, таке інше виконавця. Цей сертифікований експерт буде в експертній організації, з котрою переможець підпише договір - але це буде після підписання договору та виконання проектних робіт. Внесіть будь ласка необхідне коригування: «Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідність проекту системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті вимогам діючого законодавства у сфері пожежної безпеки повинна бути підтверджена сертифікованим проектувальником»
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 01.04.2025 15:59
Відповідь надана

Завдання на проектування

Номер: 0879b15a01dd4946a6f6e73a9e87ade1
Дата опублікування: 31.03.2025 21:34
Опис: В Додатку №3 ТД вказано: "Розроблений проект повинен повністю відповідати технічному завданню на проектування". Та  в Додатку №5 Ви вказуєте: "1.1. Замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов’язання щодо виконання робіт  за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування­­» - Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту в будівлях: навчальному корпусі, блоку поточних аудиторій з бібліотеками, контрольно-пропускному пункті, тирі за адресою: м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9, стадія проектування «Робочий проект (РП)» згідно Додатку №3 (Завдання на проектування) (надалі – «Роботи»). Замовник зобов’язується прийняти результат таких Робіт та здійснити їх оплату в порядку, строки та на умовах визначених цим Договором. Надайте, будь ласка, завдання на проектування згідно вимог ДБН А.2.2-3:2014.
Відповідь: Шановний учаснику, згідно вимог ДБН А.2.2-3:2014 "СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО" із Зміною № 1 та Зміною № 2 . Завдання на проектування (або коригування проекту) затверджується замовником та погоджується проектувальником. Також склад завдання на проектування може змінюватися відповідно до особливостей об'єкта будівництва. Отже, простими словами Завдання на проектування складають Замовник разом з Проектувальником!, на етапі після укладення, або в момент укладення договору. Викладених в тендерній документації Якісних та кількісних характеристик, опису та основних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації) цілком достатньо на даному етапі процедури закупівлі.
Дата відповіді: 01.04.2025 15:16
Відповідь надана

Щодо АВК-5

Номер: 4541a1df19b7441ea8b788532a8f3303
Дата опублікування: 31.03.2025 18:52
Опис: 3. Вимогами Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник повинен мати наявну ліцензію на програмний комплекс АВК-5 останньої версії або сумісного з АВК -5 ліцензованого програмного комплексу АБО іншого аналогічного програмного комплексу та надати її у складі тендерної пропозиції, виданої на ім’я учасника». Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Адже програмний комплекс АВК-5 або сумісний з АВК-5 ліцензійний комплекс відноситься до наявності матеріально-технічної бази та технологій. Згідно з аб. 2 п. 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» затверджено: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Тому для підтвердження наявності ліцензії на програмний комплекс АВК-5 останньої версії або сумісний з АВК -5 ліцензований програмний комплекс АБО інший аналогічний програмний комплекс, Учасник може надати: Ліцензію АВК-5 видану на ім՚я учасника або договір оренди робочого місця або залучити потужності субпідрядника/співвиконавця. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Шановний учаснику, вимога щодо наявності у Учасників програмного комплексу АВК-5 останньої версії або сумісного з АВК -5 ліцензованого програмного комплексу АБО іншого аналогічного програмного комплексу не може вважатись дискримінаційною та такою, яка обмежує коло потенційних Учасників, оскільки вжитий у тексті сполучник "АБО" передбачає використання будь-якого іншого, аналогічного за призначенням програмного комплексу. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ст 16. Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник може для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому випадку (при залученні субпідрядників/співвиконавців) Учасник повинен зазначити такий намір, а відповідно до наміру й іншу необхідну інформацію згідно чинного законодавства у своїй тендерній пропозиції та додатках до неї. Отже підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 01.04.2025 14:57
Відповідь надана

Щодо експерта

Номер: 4df9b71ed1994941ba646b0fad0f8ac1
Дата опублікування: 31.03.2025 18:42
Опис: Вимогами п. 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідність проекту системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті вимогам діючого законодавства у сфері пожежної безпеки повинна бути підтверджена сертифікованим експертом, та проектувальником». Уточніть, будь ласка, що Ви маєте на увазі під «сертифікованим експертом»? Адже предметом даної закупівлі є розроблення проектно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту.
Відповідь: Шановний учаснику, у п. 2 Додатку 1 до тендерної документації речення: "Відповідність проекту системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті вимогам діючого законодавства у сфері пожежної безпеки повинна бути підтверджена сертифікованим експертом, та проектувальником" містить загальну вимогу до проєктно-кошторисної документації, яка після розроблення повинна пройти експертизу. Разом із цим, звертаємо Вашу увагу, що окрім "Розроблення проєктно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту" від Учасників вимагається пройти експертизу розробленої проєктно-кошторисної документації (п. 15 Додатку 3 до Тендерної документації).
Дата відповіді: 01.04.2025 14:05
Відповідь надана

Щодо сертифікату ІСО

Номер: d7c75d140f83449998d3e62fc0b6f6ee
Дата опублікування: 31.03.2025 18:29
Опис: Добрий вечір. Сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) повинен бути виданий на учасника чи для підтвердження кваліфікаційного критерію дозволяється залучення потужностей субпідрядника/співвиконавця?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до вимог ст 16. Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник може для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 01.04.2025 12:18
Відповідь надана

проведення експертизи

Номер: e486daf7196240eab3a8e25206dd85ff
Дата опублікування: 29.03.2025 23:31
Опис: Додаток 5 до Т. Д, п 4.1. По факту виконаних Робіт після погодження з Замовником та проходженням державної експертизи.... Експертну організацію для проведення експертизи проектної документації на будівництво визначають к з числа тих, що відповідають Критеріям, інформацію про що оприлюднено на офіційному сайті органу, що формує перелік експертних організацій, виходячи з наданих їм повноважень. п 3.4 Експертна організація (НАСТАНОВА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО ДСТУ 8907-2019) Організація, що має статус юридичної особи та відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування (далі — Критерії). Відомості про такі організації внесено зазначеним центральним органом виконавчої влади або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. Перелік експертних організацій - https://mindev.gov.ua/diialnist/napriamy/budivnytstvo/perelik-ekspertnykh-orhanizatsii. З вище зазначеного експертна організація не обовязково повинна бути державною. тому просимо видалити слово ДЕРЖАВНА з договору для недискримінації учасників (Стаття 5 закону про закупівлю).
Відповідь: Шановний учаснику, опрацювавши ваше звернення Замовник вирішив внести певні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 31.03.2025 16:47