• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Нове будівництво свердловини (основної та дублюючої) з пунктом водопідготовки Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 - 45262000-1 «Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних»)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком: 1) документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами; 2) документального підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, складене англійською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Завершена

31 990 705.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 953.53 UAH
Період уточнення: 19.03.2025 18:32 - 06.04.2025 00:00
Відповідь надана

інформація

Номер: 0d9f6e1a13fb4d97a0257b041240c4f7
Дата опублікування: 28.03.2025 20:29
Опис: за результатами розгляду наданих відповідей особою - вбачається, що ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА лобіює інтереси певного учасника. в свою чергу інформуємо про те, що нами на сьогодні проінформовано Міністерство охорони здоров’я України (moz@moz.gov.ua) і надіслано запит до Europian Commission (https://enlargement.ec.europa.eu/your-opinion_en). Оскільки підготовка звернень зайняло багато часу - тому наступні звернення до контролюючого органу та громадській формувань буде надіслано пізніше. ОЛЕНА, кожна ваша відповідь підтверджує факт того, що ви не володієте знаннями і вами керують певні особи. Ось наприклад: це ви написали: пункт 1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД зазначає, що Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ). Радимо вам ознайомитися з Податковим кодексом України в якому є термін/поняття звільнення від сплати ПДВ. Ось вам 1 приклад законного звільнення від сплати ПДВ: п. 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ. Не можна підходити до формального проведення закупівлі, яка передбачає певні вимоги до учасників та за умови невідповідністі може спричинити відхилення через некоректні прописані вимоги в ТД. Якщо ж виходячи з вашої відповіді у разі якщо є учасник ПДВ зазначає ціну з ПДВ, якщо ні - без ПДВ, То от візьміть це і чітко пропишіть в своєму пункті 1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД. І питання знято. Проте особа - уперто відмовляється від факту невірності. І таких питань дуже багато в вашій ТД. Перечитайте наново питання і самостійно приведіть у відповідність. (нічого особистого). Я нагадаю, що в країні війна, а ви .... то хлопці та дівчата своє здоров’я, життя кладуть аби людина сидячі у теплому кабінеті, за компютером з кавою або чаєм, повертаючь до своєї домівки, лягаючи в ліжко - давала такі безглузді відповіді. Ще раз наголошуємо, що своїми діями ви підтверджуєте факт зацікавленості в конкретному переможці і це не є емоції. Щодо експертного звіту - а що ви порушуєте, окрім статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"? Відповідь чекаємо.
Відповідь: Шановний учаснику, Ви можете скористатися своїм правом на оскарження, передбачених статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням пп.55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178.
Дата відповіді: 28.03.2025 21:58
Відповідь надана

Опрацювання відповіді ТУРУБАРОВОЇ ОЛЕНИ ВАЛЕНТИНІВНИ

Номер: f239061e9f0f48918c72038a4c643b24
Дата опублікування: 28.03.2025 09:01
Опис: ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА 27.03.2025 об 22:23 надала відповідь на запит "Шановний Замовник. Просимо Вас зазначити № та дату видачі експертного звіту. " наступного змісту: "Відповідь: Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, для підготовки тендерних пропозицій замовник надає учасникам тендерну документацію. Надання інформації про № та дату видачі експертного звіту не передбачено вказаними нормативно-правовими актами." Ознайомившись з відповіддю інформуємо, що ТУРУБАРОВІЙ ОЛЕНІ ВАЛЕНТИНІВНІ необхідно ознайомитися із статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" - відповідно до якої визначено один з основних принципів закупівлі - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Надання відповіді такого змісту як надано увноваженою особою свідчить про те, що закупівля не здійснюється за цим одним з основних принципів закупівлі. Якщо нічого не потрібно приховувати і бути зацікавленим в тому аби закупівля відбулася - особа мала надати інформацію про № та дату експертного звіту. Крім того, ми повторно звертаємося до особи, яка представляє інтереси державного органу з метою надання № та дати експертного звіту щодо проєктно- кошторисної документації. У разі ненадання запитуваної інформації скарга про лобіювання конкретного учасника та недотримання основного принципу здійснення закупівель уповноваженою особою даної закупівлі буде надіслана до Міністерства охорони здоров’я України, до уповноважених осіб Європейської комісії що курують інструмент «Ukraine Facility», до правоохороних органів, Державної аудиторської служби. ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА існує та отримує свою заробітню плату за рахунок таких учасників, які сплачують податки та ведуть свій бізнес. ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА може не надавати інформацію яка стосується її приватного життя .... На це можете не реагувати та відповідь можете не надавати.
Відповідь: Шановний учаснику, Ви можете скористатися своїм правом на оскарження, передбаченим статтею 18 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг" з урахуванням особливостей, встановлених пунктами 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замо-вників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178.
Дата відповіді: 28.03.2025 20:54
Відповідь надана

незаконні вимоги документації

Номер: b3a4d08303be4b4e877652f6c1d0b611
Дата опублікування: 27.03.2025 17:17
Опис: Переможець надає замовнику документи (інформацію), вказані в даному пункті тендерної документації, поштою або особисто за адресою: Кловський узвіз, 13-А, м. Київ,01021, Україна. Контактна особа: уповноважена особа Остапенко Тетяна Анатоліївна, тел.: (044) 254-32-12. Неподання документів та інформації, передбачених п.3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин не укладення договору про закупівлю з вини учасника, а саме: відмову від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частин третьої, восьмої статті 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Однак, Замовник, всупереч приписів частини восьмої статті 12 Закону № 922, у Тендерній документації та додатках до неї висунув вимогу про надання забезпечення виконання договору у вигляді надання підписаного договору, платіжного доручення у паперовому вигляді. Доводи Замовника не можуть бути взяті до уваги про те, що вказана правова норма стосується учасника торгів, а не переможця, вважається безпідставними (за практикою Верховного суду за результами розгляду справи під час оскарження висновку ДАСУ). Враховуючи, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, Верховний Суд приходить до висновку, що вказані пункти Тендерної документації Замовника суперечать вимогам статті 8 Закону № 922. Шановний Замовник просимо вснести відповідні змін до документації та привести її у відповідність до чинного законодавства. За умови ігнорування зверень, ми змушені повідомити представників органу державного фінансового контролю (ДАСУ) та представників Ukraine Facility. Крім того, є ще дуже багато питань до вашої закупівлі. Тому пропонуємо надати відповіді у встановлені строки.
Відповідь: Шановний учаснику, термінологія Закону України "Про публічні закупівлі" визначена статтею 1 вказаного Закону. Згідно з термінологією частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): - учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п.37); - переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (п.18). Частиною 8 статті 12 Закону передбачена заборона для замовників вимагати саме від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на викладене, замовником не порушено вимоги чинного законодавства в цій частині та тендерна документація не потребує внесення відповідних змін.
Дата відповіді: 28.03.2025 20:58
Відповідь надана

Щодо незаконної вимоги в технічному завданні та ТД

Номер: 284840b6b9274ae489d7bb5b7caba1ef
Дата опублікування: 27.03.2025 17:00
Опис: Шановний Замовник! Додатком 4 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів зазначених у п.361-364 Пiдсумкової вiдомості ресурсів. Ця вимога є незаконною оскільки: пп.4.5. п. 4 Розділу 1 Тендерної документації зазначено, що Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода). Пунктом 6-1 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено що: «Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України». Тобто дана Рамкова угода є Міжнародним договором, який ратифіковано Верховною радою України. Таким чином, зазначені товари в Підсумковій відомості ресурсів не потребують підтвердження ступеня локалізації відповідно до норм чинного законодавства. Враховуючи вищенаведене просимо привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом виключення вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів зазначених у пп. п.361-364 Пiдсумкової вiдомості ресурсів з вимог технічного завдання та загалом з тендерної документації даної закупівлі.
Відповідь: Відповідно до вимог чинного законодавства щодо публічних закупівель замовник зобов'язаний купити або локалізований товар з підтвердженим ступенем локалізації виробництва у 2025 році не менше 25% або товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». При цьому, пропонуючи у своїй пропозиції чи локалізований товар чи товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», учасник повинен врахувати додаткову вимогу про те, що запропонований товар одночасно повинен бути з прийнятних країн. Дані вимоги повністю узгоджуються між собою та не потребують внесення змін.
Дата відповіді: 28.03.2025 21:07
Відповідь надана

питання

Номер: b040f1fcbfb844d6b85443ea9c0bb7e4
Дата опублікування: 27.03.2025 16:57
Опис: Шановний Замовник просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: http://endocenter.com.ua/about-us/%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F/%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F/
Дата відповіді: 28.03.2025 21:58
Відповідь надана

локалізація

Номер: 67f962e9e44f4ad2b59f6a5a1dffe02b
Дата опублікування: 27.03.2025 15:17
Опис: шановний замовник, вами встановленюються вимоги щодо локалізації устаткування проте уповноваженою особою встановлені вимоги, які не відповідають вимогам, що чітко обумовлено в Постанові КМУ №861 від 2 серпня 2022 р. "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва". Давайте чітко прочитаємо, що вимагає уповноважена особа Замоввника: На підтвердження поставки товару, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі»: 1. Документ, що підтверджує країну походження товару (сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару). НОРМА Постанови КМУ 861: Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Отже, нормативно-правовий акт обумовлює за умови винятку застосування локалізації - факт підтверджується сертифікатом про походження товару. Просимо замовника привести у відповідність положення документації до дічого нормативно-правового акта України, а саме по Постанови КМУ 861.
Відповідь: Шановний учаснику, виняток застосовується на підставі п.3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, а не на підставі постанови КМУ №861. Врахуйте, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники при здійсненні закупівель повинні керуватися постановою КМУ №1178.
Дата відповіді: 28.03.2025 21:17
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: 46a32bd26c4041f49a43333a32407f6c
Дата опублікування: 27.03.2025 15:11
Опис: з метою вивчення всіх матеріалів/устаткування та задля підтвердження того, що запропонований матеріал/устаткування знаходиться в перелік прийнятних країн на виконання вимог Угоди під час здійснення закупівлі за рахунок донору Public Facility - просимо замовника викласти підсумкову відомість ресурсів із зазначенням всіх характеристик.
Відповідь: Підсумкова відомість ресурсів та відомість обсягів робіт повністю відповідають проектній документації. Замовник без внесення змін в проектну документацію не має права самостійно внести зміни у вказані документи. На запити потенційних учасників наразі готуються зміни до тендерної документації в частині технічних характеристик устаткування та матеріальних ресурсів.
Дата відповіді: 29.03.2025 17:49
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: bfac7a5dc6674151859b8e2eac01db71
Дата опублікування: 27.03.2025 15:09
Опис: Шановний Замовник, у викладеній у тендерній документації підсумковій відомості ресурсів (2-u_54_КД_ПВР.xls) містяться позиції матеріалів та обладнання, в найменуванні яких відсутні технічні характеристики, оскільки були навмисно видалені вами чи проектувальником з метою ускладнення складання кошторисів учасниками. Відсутність технічних характеристик в найменуванні є порушенням……, де зазначено, що ….. Зрештою така відсутність не дозволяє визначити марку, вид, модель, артикул, якісні ознаки та ціну матеріалу й обладнання. Наприклад поз. 120 ПВР “Кутник” може бути застосований як 30х30 м так і 100 х 100 мм, відповідно його довжина та вартість буде різною. Без теххарактеристик чи оприлюднених креслень до проєкту, на підставі якого проводиться дана закупівля унеможливлює складання кошторису, що відповідатиме проєктним рішенням. Та слугуватиме приводом для дискваліфікації учасника. Просимо привести у відповідність підсумкову вілрмість ресурсів, тобто зазначити технічні характеристики у найменуваннях матеріалів та обладнання. Перелік ресурсів, де відсутні тех характеристики, із зазначенням пунктів та приміткою
Відповідь: Підсумкова відомість ресурсів та відомість обсягів робіт повністю відповідають проектній документації. Замовник без внесення змін в проектну документацію не має права самостійно внести зміни у вказані документи. На запити потенційних учасників, у т.ч. цей запит, наразі готуються зміни до тендерної документації в частині технічних характеристик устаткування та матеріальних ресурсів.
Дата відповіді: 29.03.2025 17:51
Відповідь надана

проєкт договору

Номер: 645ac66de41649f1bafe761eb1968140
Дата опублікування: 27.03.2025 14:35
Опис: Замовником оприлднено проєкт договору - додаток 5 до тендерної документації. Умовами пункту 4.6 додатку №5 до тендерної документації "Проєкт Договору" визначено, що Підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до цього Договору протягом гарантійного строку, який складає 10 (десять) років від дати передачі Замовнику будівельного майданчика. Учасник звертає увагу уповноваженої особи на те, що вищезазначені положення п. 4.6 додатку №5 до тендерної документації "Проєкт Договору" не узгоджуються з пунктом 104 Постанови КМУ №668 від 01.08.2005 яким зазначено, що початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт (об'єкта будівництва). З огляду на зазначене вище - Замовник повинен привести умови додатку №5 до тендерної документації "Проєкт Договору" у відповідність до діючого законодавства шляхом внесення змін.
Відповідь: За Вашим зверненням опрацьовуються та будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені у строки та спосіб, передбачений чинним законодавством.
Дата відповіді: 29.03.2025 17:51
Відповідь надана

дискримінаційна вимога до інщих учасників маючи вже "свого" виконавця робіт.

Номер: 9cfcfc1d2a92462187e7475da36503aa
Дата опублікування: 27.03.2025 13:42
Опис: Вами встанволена вимога, що учасник повинен мати інженера з охорони праці (будівництво). Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції копіями чинних посвідчення та протоколу перевірки знань з питань охорони праці, група допуску електробезпеки не нижче IV, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71-13. Зазначена вимога є такою, яка не відповідає нормам діючого законодавства в частині обмеження права учасників та незаконне втручання органів та посадових осіб замовника у господарську діяльність суб'єктів господарювання із нав’язуванням призначати на посади осіб з відповідною освітою, яку Замовник забажав побачити в даній закупівлі. Більше того, встановлена вимога Замовником щодо навчання"групи з електробезпеки не нижче ІV" - правил, таких немає, просто описано навчання під конкретну особу, що має такий рівень в узгодженого учасника. Стандарт НПАОП 0.00-1.71-13 - Правила встановлюють вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням інструменту та пристроїв. При цьому роботи, які передбачено виконати відповідно до відомостей обсягів робіт та ІІ главі підсумкової відомості ресурсів не наводять такий прилад який належить до групи з електробезпеки не нижче ІV. З огляду на зазначене встановлені вимоги є дискримінаційні та складені під конкретного учасника, який має посвідчення та протоколу перевірки знань з питань охорони праці, група допуску електробезпеки не нижче IV, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71-13. просимо привести документацію у відповідність.
Відповідь: За Вашим зверненням опрацьовуються та будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені у строки та спосіб, передбачений чинним законодавством.
Дата відповіді: 29.03.2025 17:52