• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні засоби

Завершена

1 860 018.18 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 18 600.18 UAH
Період уточнення: 19.03.2025 15:18 - 24.03.2025 00:00
Відповідь надана

Виокремлення позицій в інший лот

Номер: 75972873391a49208b08b23a50bbabc9
Дата опублікування: 21.03.2025 15:26
Опис: Шановний Замовник, наша компанія є офіційним реселером продуктів Aeroshell і давно співпрацює з компанією Shell. У складі оголошеної закупівлі присутні продукти, а саме: мастило Shell Helix Ultra 5W-30, Shell Spirax S6 GXME 75W-80, рідина Aeroshell Compound 07 які ми вже неодноразово постачали до військової частини 9997 ще з довоєнних часів за найкращими цінами і продовжуємо це робити для інших військових частин зараз. Нажаль інші продукти нам не доступні до постачання через монополізацію ринку компанією ТОВ ТД Нью Енерджи, яка вже вигравала тендери на поставку до частини 9997 за набагато вищими цінами на ці позиції. Присутність такої кількості позицій одним лотом може свідчити не про зручність для військової частини а про наявність корупційної складової, тому що ТОВ ТД Нью Енерджи було єдиним учасником попередніх закупівель. Тому просимо виокремити позиції: мастило Shell Helix Ultra 5W-30, Shell Spirax S6 GXME 75W-80, рідина Aeroshell Compound 07 в окремий лот. Ці зміни нададуть можливість Вам як замовнику заощадити значну суму бюджетних коштів які виділяє Україна під час війни для оборони України, а також дасть змогу для чесної та добросовісної конкуренції під час закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваші зауваження щодо можливого обмеження конкуренції та наявності корупційної складової у проведенні закупівлі повідомляємо наступне. Формування предмета закупівлі та лотів здійснювалося виключно відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон). Згідно з частиною 6 статті 22 Закону, замовник має повноваження самостійно визначати предмет закупівлі, його характеристики, обсяг та структуру, враховуючи потреби ефективного постачання. Дана норма є загальноприйнятим стандартом для проведення державних закупівель та не підлягає довільному трактуванню. Будь-які звинувачення щодо можливих корупційних ризиків без наявності конкретних фактів та об’єктивних даних є безпідставними. Відповідно до статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» № 1700-VII від 14.10.2014, усі рішення щодо публічних закупівель приймаються виключно на основі законодавчих норм та не можуть змінюватися під впливом окремих суб'єктів господарювання. Вимоги щодо перегляду предмета закупівлі в інтересах окремого учасника суперечать принципам прозорості та чесної конкуренції та не мають під собою правових підстав.Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», процедура закупівлі базується на таких основоположних принципах: • добросовісна конкуренція серед учасників; • раціональне використання державних коштів; • відкритість та прозорість усіх етапів закупівлі; • рівні умови для всіх учасників без надання переваг будь-якому з них. Встановлення єдиного лота забезпечує рівний доступ до закупівлі для всіх суб'єктів, що відповідають встановленим критеріям та можуть виконати поставку продукції в повному обсязі. Якщо певний постачальник не може забезпечити необхідний обсяг товарів або не відповідає технічним вимогам, це не може бути підставою для внесення змін у тендерну документацію чи визнання процедури дискримінаційною, та свідчити про можливу наявність корупційних ризиків у інших учасників. Пропозиція щодо розподілу закупівлі на лоти не лише суперечить економічній доцільності та оперативному забезпеченню потреб, але й може порушити права інших постачальників, які мають достатні потужності для повного виконання договору. Будь-які дії, спрямовані на безпідставне оскарження чи блокування тендерного процесу, можуть створити загрозу зриву постачання необхідних матеріалів та порушити виконання поставлених завдань. В умовах воєнного стану своєчасне забезпечення військових частин є критично важливим. Відповідно до статті 114-1 Кримінального кодексу України («Перешкоджання законній діяльності Збройних Сил України та інших військових формувань»), створення перешкод у виконанні заходів, спрямованих на обороноздатність країни, може мати серйозні правові наслідки. Зважаючи на це, будь-які дії, що можуть спричинити затримку або зрив закупівлі, слід розглядати з точки зору їх впливу на державні інтереси. З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Всі учасники, які відповідають встановленим умовам, мають рівні можливості для подання своїх пропозицій та участі в торгах. Формування предмета закупівлі здійснено на основі законодавчих вимог, а будь-які спроби змінити умови тендеру під конкретних учасників суперечать принципам публічних закупівель. Таким чином, закликаємо до об'єктивного та відповідального підходу до процедури закупівлі, дотримання законодавчих норм та уникнення дій, що можуть призвести до затягування чи зриву постачання необхідних матеріальних ресурсів.
Дата відповіді: 24.03.2025 15:41