• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється

Завершена

176 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 763.90 UAH
Період уточнення: 19.03.2025 12:55 - 24.03.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: b48ca7c7a3d44fa4bb1b84c6ff3901cd
Дата опублікування: 20.03.2025 10:32
Опис: Доброго дня Шановний Замовнику! Відповідно до абзацу другого пункту 1 Розділу VI Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 21.05.2024 № 3720-IX (далі Закону) стаття 11 Закону вводиться в дію з 1 січня 2026 року. Однак далі в прикінцевих положеннях - Розділу VI Закону 3720, а саме в пункті 4 Розділу VI Закону України вказано наступне: 4. До введення в дію статті 11 цього Закону укладення договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності здійснюється в такому порядку: 4.1. Договір обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності укладається виключно в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, установлених до письмової форми правочину, і вимог цього пункту та створюється в паперовій формі або у формі електронного документа згідно із законами України "Про електронні документи та електронний документообіг" і "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" або в порядку, визначеному законодавством про електронну комерцію. Договір страхування складається з публічної частини договору страхування, якою є загальні умови страхового продукту, та індивідуальної частини договору страхування - страхового поліса (поліса). {Абзац другий підпункту 4.1 пункту 4 розділу VI в редакції Закону № 3994-IX від 08.10.2024} 4.2. Особа, яка звернулася за укладенням договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, надає страховику відомості, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформацію про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії за таким договором, за формою та у спосіб, визначені страховиком. Страховик зобов’язаний розмістити на своєму веб-сайті перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформації про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії за договором обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності. Якщо особа звернулася за укладенням договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності до страхового посередника, страховий посередник зобов’язаний ознайомити її з відомостями, передбаченими абзацом другим цього підпункту. 4.3. Внутрішній договір страхування набирає чинності з дати і часу початку строку його дії, визначених таким договором, але не раніше дати і часу внесення запису про такий договір до Єдиної централізованої бази даних, та припиняється о 24 годині дати, визначеної таким договором як дата припинення строку дії договору. Міжнародний договір страхування набирає чинності з 0 годин дати початку строку його дії, визначеної таким договором, але не раніше початку доби, наступної після внесення запису про такий договір до Єдиної централізованої бази даних, та припиняється о 24 годині дати, визначеної таким договором як дата припинення строку дії договору. 4.4. Страхова премія сплачується в повному обсязі до або під час укладання договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності. 4.5. Страховик зобов’язаний внести запис про договір обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності до Єдиної централізованої бази даних у порядку, встановленому МТСБУ, до або під час укладання договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності. Тобто ст. 11 Закону вводиться в дію з 1 січня 2026 року в частині форми укладення договору, а саме в 2025 році договір обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності укладається виключно в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, установлених до письмової форми правочину, і вимог цього пункту та створюється в паперовій формі або у формі електронного документа, а з 1 січня 2026 року договір може бути укладений тільки у формі електронного документа. Інші положення ст. 11 Закону однакові і з 01.01.2025 року і з 01.01.2026 року, в т. числі підпункт 4.4 пункту 4 розділу VI Закону - 4.4. Страхова премія сплачується в повному обсязі до або під час укладання договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності, ТОБТО В ПРИКІНЦЕВИХ ПОЛОЖЕННЯ ЗАКОНУ ЧІТКО ВИКЛАДЕНО, ЩО ДО ПОЧАТКУ ВСТУПУ В ДІЮ СТ. 11 ЗАКОНУ З 01.01.2026 РОКУ СТАТТЮ ОДИНАДЦЯТЬ ПОТРІБНО ВИКЛАСТИ НАСТУПНИМ ЧИНОМ ( ВИКЛАДЕНО ВИЩЕ), В Т.Ч. ОПЛАТА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ДО АБО ПІД ЧАС УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ. Шановний Замовнику, просимо Вас проаналізувати викладену інформацію, а також прикінцеві положення Закону та внести зміни до проекту договору в частині порядку оплати за страхові поліси. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Ознайомившись із викладеними Вами зауваженнями, повідомляємо про наступне: Як розпорядник бюджетних коштів, Військова частина 2144 діє відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, а саме: відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу, розпорядник бюджетних коштів здійснює оплату товарів, робіт чи послуг виключно після їх отримання, у рамках затверджених бюджетних асигнувань, та на умовах укладеного договору. Крім того, згідно з пунктом 5 частини першої статті 4 Бюджетного кодексу, правові акти, що регулюють бюджетні відносини, мають враховуватися при застосуванні інших законів України, що стосуються бюджетних процесів. Таким чином, положення Бюджетного кодексу мають вищу юридичну силу у питаннях, пов’язаних із виконанням бюджетних зобов’язань та фінансуванням, ніж норми інших законів, зокрема статті 11 Закону №3720-ІХ, яка наразі не введена в дію. Зважаючи на викладене, внесення змін до Проєкту договору в частині розрахунків на підставі положень статті 11 Закону №3720-ІХ є юридично необґрунтованим і суперечить чинним нормам законодавства. Рішення про укладання договорів та виконання зобов’язань за ними приймаються виключно відповідно до чинного бюджетного законодавства, а не норм, які ще не набрали чинності. Ми цінуємо Вашу активність та розуміємо, що питання застосування нового законодавства є актуальним, проте звертаємо увагу, що коректне виконання вимог законодавства та дотримання фінансової дисципліни є пріоритетом нашої діяльності.
Дата відповіді: 21.03.2025 16:24