• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стіл обідній 4-х-місний на хромовій основі, стілець напівм’який, ДК 021:2015 – 39140000-5 «Меблі для дому» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

1 005 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 050.00 UAH
Період уточнення: 19.03.2025 08:44 - 24.03.2025 00:00
Відповідь надана

термін постачання товару

Номер: c1679c088b3c4757a630413feb95ce07
Дата опублікування: 20.03.2025 10:38
Опис: Шановний Замовник! Просимо вас внести коректніші терміни поставки. Аукціон з цього тендеру відбудеться 28 березня (п'ятниця), потім кілька днів піде на визнання переможця, потім не раніше ніж через п'ять днів - підписання договору. Таким чином, при найоперативніших діях договір буде підписаний не раніше 8-10 квітня, при цьому термін поставки залишається до 30 квітня 2025 року. Ми, як виробники даних меблів, абсолютно компетентно заявляємо, що 600 стільців і 150 підстав під стіл у хромі (гальваніка занадто довгий процес) зробити і доставити за 20 днів, що залишилися, не реально. Просимо внести зміни та вказати: термін доставки товару протягом 30 днів з дати підписання договору. У такому формулюванні ваші побажання залишаються чинними, але прив'язуються до дати підписання договору. Формулювання про «Постачання партії Товару здійснюється протягом 4 (чотирьох) робочих днів з дати отримання Постачальником листової заяви від Покупця» необхідно прибрати зовсім, так як таку величезну партію за 4 робочі дні навіть доставити проблематично, не кажучи вже про виробництво.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником досліджено Ваше звернення, на підставі чого повідомляємо наступне: Щодо питань про строки поставки повідомляємо, що Замовник керується чинним законодавством та розпорядженням вище стоячого керівництва у відповідності до потреб та нагальності поставки Товару
Дата відповіді: 21.03.2025 14:06
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 8d2f38430a0645e5bfb2a9fa458b2309
Дата опублікування: 20.03.2025 10:10
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.2. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «У разі затримки поставки Товару, або поставки Товару не в повному обсязі Покупцем, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% від вартості непоставленого Товару за кожний день затримки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від вартості непоставленого Товару. Запропоновані зміни Обгурнтовані тим, що положення пункту 7.2. проекту Договору є такими, що беззаперечно порушують частину 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.2. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.2. проекту Договору беззаперечно має бути виключений з проекту Договору.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником досліджено Ваше звернення, на підставі чого повідомляємо наступне: Щодо редагування пункту 7.2 проєкту Договору Замовник наголошує, що частиною 2 статті 231 Господарського кодексу України визначені штрафні санкції, що можуть застосовуватися у випадку, ЯКЩО ІНШІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ДОГОВОРОМ або законом. Виходячи з вищесказаного, у Замовника відсутні підстави для будь-якого редагування проєкту Договору
Дата відповіді: 21.03.2025 14:05
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: b72662cbfb1b445696dcd98406d84021
Дата опублікування: 20.03.2025 10:09
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 5.2. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «Поставка партії Товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заяви від Покупця та у обсязі вказаному в ній, але в будь-якому випадку весь Товар має бути поставлено до 30 травня 2025 року». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що строк у 4 робочих днів є занадто скороченим для виконання Поставки такої кількості Товару. Пункт 5.2. в редакції Постачальника може суттєво обмежити перелік учасників цієї закупівлі, які через територіальну віддаленість від міста поставки та через надскладні умови у яких перебувають суб’єкти господарювання, не зможуть реалізувати поставку такої кількості товарів в строк визначений в пункті 5.2. , що суттєво може вплинути на дотримання такого принципу публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність (пункт 2 частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», бо Постачальники, які можуть запропонувати найвигідніше співвідношення ціна-якість будуть позбавлені можливості взяти участь у цій закупівлі через скорочений термін поставки Товару, або наразити себе на порушення умов договору, що у свою чергу призведе до застосування до них штрафних санкцій, які передбачені проектом Договору за несвоєчасну поставку Товару. Строк у 20 робочих днів є обґрунтованим та жодним чином не обмежує права Постачальника. Таким чином, просимо Вас внести зміни в пункт 5.2. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції або зазначити інший строк протягом якого товар має бути переданий Покупцю, але виходячи з реалій сьогодення та з дотриманням принципу розумності строків.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником досліджено Ваше звернення, на підставі чого повідомляємо наступне: Щодо питань про строки поставки повідомляємо, що Замовник керується чинним законодавством та розпорядженням вище стоячого керівництва у відповідності до потреб та нагальності поставки Товару Виходячи з вищесказаного, у Замовника відсутні підстави для будь-якого редагування проєкту Договору
Дата відповіді: 21.03.2025 14:03
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: cf965343854c4824afbf6368228c8276
Дата опублікування: 20.03.2025 10:08
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 2.3. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «Постачальник гарантує якість Товару протягом 12 (дванадцять) місяців з моменту установки». Важливо звернути Вашу увагу на той факт, що гарантійний строк у 3 роки на столи є занадто завищеним у відношенні такого товару як столи. Строк у 12 календарних місяців жодним чином не обмежує законні права та інтереси Замовника в частині забезпечення якості поставленого товару. Просимо внести відповіді зміни в пункт 2.3. проекту Договору.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником досліджено Ваше звернення, на підставі чого повідомляємо наступне: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Дата відповіді: 21.03.2025 14:02