-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світильник світлодіодний для зовнішнього освітлення за кодом ДК 021:2015 - 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура»
Завершена
26 664 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 133 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 133 320.00 UAH
Період уточнення:
18.03.2025 15:19 - 23.03.2025 00:00
Відповідь надана
Дімування світильника 45 Вт
Номер:
413f611923df4c81b0efd577ad2b2c3a
Дата опублікування:
20.03.2025 09:29
Опис:
Шановний Замовнику!
Чим викликана умова дімування світильника 45 Вт, чи є розрахунки і чи не буде суттєве здорожчання товару за рахунок додаткового встановлення в корпус світильника роз'ємів NEMA/Zhaga, встановлення додаткових модемів та SIM-карт з щомісячною абонплатою. Чи не простіше для керування світильниками використовувати системи передачі інформації безпосередньо по мережі живлення світильників? Такий варіант керування яскравістю буде еквівалентом?
Відповідь:
Доброго дня. Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у полі «Кількість та найменування» містить інформацію щодо мінімальної потужності 45 Вт для світильника, а в детальних вимогах в таблиці прописана потужність «до 50 Вт». Тобто предметом закупівлі є світильник світлодіодний з потужністю в діапазоні від 45 до 50 Вт.
Драйвер з можливістю програмування графіку дімування дозволяє зменшувати світловий потік світильника в нічний час.
Можливість встановлення в корпус світильника роз’ємів NEMA/Zhaga (фото корпусу) дозволить провести подальшу модернізацію мережі зовнішнього освітлення міста та інтеграцію її в загальну платформу управління розумним містом. Керування яскравістю безпосередньо по мережі живлення світильників не є еквівалентом.
Дата відповіді:
21.03.2025 09:31
Відповідь надана
гарантія оплати
Номер:
d692482992eb48379ed2ea00506eed25
Дата опублікування:
20.03.2025 09:28
Опис:
Шановний Замовнику!
В оплаті після події зазначено: "70 %- рівними частина щомісячними платежами протягом 36 місяців з моменту отримання передплати. Щомісячний платіж здійснюється до 28 числа поточного місяця. Допускається відстрочення платежу на 60 календарних днів." Яка гарантія, що Замовник виконає умову оплати впродовж 36 місяців, коли не затверджений бюджет на три роки?
Відповідь:
1. Закупівля здійснюється на виконання Програми розвитку житлово-комунального господарства Тернопільської міської територіальної громади на 2025-2027 роки , затвердженої рішенням сорок п‘ятої сесії Тернопільської міської ради.
Станом на 01.01.2025р.на балансі підприємства є 4714 світильників із газорозрядними (натрієвими) лампами.
Мета програми полягає у підвищенні ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, зменшення витрат при споживанні електроенергії.
Для оплати товару передбачається декілька джерел фінансування, які зазначені в пункті 3.1.1. проекту договору «Джерело фінансування: міський бюджет, кредитні кошти та інші джерела фінансування.»
Дата відповіді:
21.03.2025 08:49
Відповідь надана
Акредетація лабораторій
Номер:
0e4f7e097c044c838590d2fa3aa6ec85
Дата опублікування:
20.03.2025 09:28
Опис:
Шановний Замовнику!
Реєстр акредитованих лабораторій є на сайті НААУ https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov Просимо пояснити, чим обумовлена вимога в Додатку 2 надати "копію акредитації лабораторії, що видала вказані протоколи"?
Відповідь:
Доброго дня. Така вимога обумовлена вимогою сертифікатів ENEC/ENEC+ та протоколів щодо спаду світлового потоку. У реєстрі на вказаному сайті немає лабораторій, уповноважених видавати ці сертифікати та протоколи. Утім, погоджуємося, що надання копій акредитації лабораторій може вважатися дискримінаційним.
Ваше зауваження буде враховане шляхом вилучення цього пункту (п.6.3) з Додатку 2.
Дата відповіді:
21.03.2025 09:36
Відповідь надана
Група фітобіологічного ризику
Номер:
bca552b3a58045fd9f09149003b51c52
Дата опублікування:
20.03.2025 09:27
Опис:
Замовником зазначена вимога "Група фітобіологічного ризику. Відповідність ДСТУ EN 60598-1".
Просимо звернути увагу на помилку: "фОтобіологічного".
ДСТУ EN 62471 уточнює групи ризику. Просимо пояснити, навіщо на одну вимогу вимагається підтвердження двом стандартам з наданням сертифікату відповідності.
Відповідь:
Доброго дня. Так, вірно: фотобіологічного (технічна описка, яка буде виправленя). ДСТУ EN 60598-1 та ДСТУ EN 62471 є взаємодоповнюючими. Певні аспекти фотобіологічної безпеки неможливо оцінити в рамках загального стандарту EN 60598-1, що й обґрунтовує необхідність окремого сертифікату відповідності EN 62471 для вуличних світильників. EN 62471 є єдиним стандартом, що комплексно оцінює саме світлове випромінювання та його вплив на здоров'я жителів міста. Для повної оцінки фотобіологічної безпеки вуличного освітлення необхідна відповідність обом стандартам.
Дата відповіді:
21.03.2025 10:34
Відповідь надана
Визначення коду ІК
Номер:
22b6b72b015b40f597fbb01670a67008
Дата опублікування:
20.03.2025 09:26
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 в таблиці зазначено, що "Міцність розсіювача при ударі згідно ДСТУ EN 60598-2-3^2014 Не менше IK08". Далі Учасник повинен надати сертифікат на відповідність стандарту ДСТУ IEС TR 62696 "Світильники. Визначення коду ІК згідно з ІЕС 62262". Але ж цей стандарт для проведення методів випробувань. Характеристика IK08 вже зазначена в ДСТУ EN 60598-2-3:2014. Поясніть, будь ласка, навіщо на одну вимогу необхідно підтвердження двох стандартів.
Відповідь:
Доброго дня. Ваше зауваження доречне. Для визначення коду ІК використовується ДСТУ IEС TR 62696. Відповідні зміни будуть внесені до вимог в Додатку 2 щодо Міцності розсіювача при ударі.
Дата відповіді:
21.03.2025 11:39
Відповідь надана
Сертифікати продукції
Номер:
679501f8b36c459781ccc9f07a04c8b4
Дата опублікування:
20.03.2025 09:25
Опис:
У Додатку 2 вимагається надати Сертифікати продукції ENEC, ENEC+. Поясніть, будь ласка, якими нормативно-правовими актами підтверджена вимога надати європейські сертифікати для продукції українського виробника?
Відповідь:
Доброго дня. Під час здійснення закупівель замовник може використовувати нормативно-правові акти, стандарти тощо, що не суперечить нормам Закону. Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи Стратегію розвитку міста, що передбачає створення єдиної платформи управління комунальною інфраструктурою міста на базі технологій ІоТ та диверсифікація джерел її фінансування, у тому числі за кошти міжнародних інституцій. У разі міжнародного фінансування наявність сертифікатів ENEC/ENEC+ часто є обов'язковою умовою, тому ця вимога є правомірною.
Дата відповіді:
21.03.2025 09:41
Відповідь надана
Сертифікати виробника
Номер:
d0a54846b5a5470aa0e1ef6c68b3713f
Дата опублікування:
20.03.2025 09:24
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікати виробника: ISO 45001:2018 – Система управління охороною здоров'я та безпеки праці і ISO 50001:2018 – Система енергетичного менеджменту.
В ДСТУ ISO 45001:2019 зазначено, що "У цьому стандарті не розглянуто таких питань, як безпека продукції, пошкодження майна або вплив на довкілля, за винятком тих випадків, якщо це пов’язано з виникненням ризиків для працівників та інших відповідних зацікавлених сторін".
В ДСТУ ISO 50001:2020 зазначено, що "Цей стандарт не застосовують ні до використання продукції кінцевим споживачем поза сферою застосування і меж СЕнМ, ні до проектування поза зв’язками з будівлями, спорудами, системами або процесами, що вико¬ристовують енергію."
Поясніть, будь ласка, чим мотивована вимога надати дані сертифікати і яким чином наявність цих сертифікатів підтверджує відповідність технічним і якісним характеристикам предмета закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. Справді, ці сертифікати безпосередньо не пов’язані з технічними і якісними характеристикам предмета закупівлі. Проте, як Замовник, який забезпечує потреби територіальної громади, можемо вимагати, щоб продукція була вироблена на виробництві з високою енергетичною результативністю та мінімізацією ризиків на виробничих місцях, що впливає на структуру вартості предмета закупівлі та відповідає Стратегії сталого розвитку України.
Дата відповіді:
21.03.2025 09:44
Відповідь надана
Колірна температура
Номер:
c7607c176ebb416d8f3bf47cdb0c1394
Дата опублікування:
20.03.2025 09:22
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо надати відповідь на наступне питання.
У технічних характеристиках до предмету закупівлі ви вказуєте, що світлодіодний світильник повинен мати колірну температуру 2700 К (тепле біле).
Низька колірна температура сприяє зменшенню ефективності світильників і призводить до збільшення використання електроенергії приблизно до 25 %.
В ДБН В.2.5-25:2018 немає обмежень щодо використання світлодіодних світильників по колірній температурі для зовнішнього освітлення. Зазначимо, що світильники з колірною температурою до 3500 К застосовуються для зовнішнього архітектурного освітлення будівель і споруд, де необхідно підкреслити теплий білий колір поверхонь будівель.
Поясніть, будь ласка, чим обумовлена ця вимога?
Відповідь:
Як Ви зазначили, в ДБН В.2.5-25:2018 немає обмежень у використанні LED світильників для зовнішнього освітлення по колірній температурі . Проте, інформація щодо використання колірної температури до 3500 К лише для зовнішнього архітектурного освітлення будівель і споруд не відповідає дійсності, як і щодо % збільшення енергоспоживання.
Встановлення нових світильників передбачено програмою заміни натрієвих світильників з 2200К на світлодіодні на вулицях категорії В (приватна забудова, внутрішньоквартальні проїзди, прибудинкові території). Колірна температура 2700К є найбільш сприятливою для такого роду об’єктів, циркадних ритмів людей і збереження біорізноманіття. Практично усі виробники світлодіодних світильників сьогодні декларують можливість застосування світлодіодів з показником колірної температури 2700К, тому ця вимога не є дискримінаційною, відповідає кращим європейським практикам і Стратегії екологічної безпеки та адаптації до зміни клімату до 2030 року, затвердженої Урядом України.
Дата відповіді:
21.03.2025 08:54