-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (35113420-9 - Спеціальний одяг для ядерного та радіологічного захисту): Захисний одяг від рентгенівського випромінювання: 1. ON-RА220 Комір захисний великий 5/15-54 см (Рb=0,35) Код НК 24:2023 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 2. ON-RА203 Фартух односторонній хірургічний на бретелях Мх110 см (Pb=0,35/0,35) Код НК 24:2023 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 3. ON-RА203 Фартух односторонній хірургічний на бретелях Lх120 см (Pb=0,35/0,35) Код НК 24:2023 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 4. ON-TP101 Ширма рентгенозахисна пересувна з 2-х частин 100х170 см (Pb=0,5) Код НК 24:2023 38368 - Вішалка для фартуха для захисту від випромінювання; 5. ON-TP 150 Вішалка для рентгенівського кабінету,пересувна на 5 плечиків Код НК 24:2023 38368 - Вішалка для фартуха для захисту від випромінювання; 6. ON-ТP114 Захист низу хірургічних столів для інтервенційної радіології (Рв=0,5) Код НК 24:2023 38373 Бар'єр захисний радіаційний пересувний; 7. ON-RА220 Комір захисний великий 6/16-60 см (Рb=0,35) Код НК 24:2023 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 8. ON-RP115 Комплект захисних пластин №2, 4 шт (Рв=0,50) Код НК 24:2023 38363 -Екран для захисту особи від випромінювання; 9. ON-RA 214 Фартух односторонній на бретелях Lx110 (Pb=0.35) Код НК 24:2023 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 10. ON-RA 214 Фартух односторонній на бретелях ХLx115 (Pb=0.35) Код НК 24:2023 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 11. ON-RА 300 Чохол для рентгенозахисних комірів Код НК 24:2023 43071 – Захисний чехол для рентгенівської системи.
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
18.03.2025 14:13 - 23.03.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційних умов, які містяться в тендерній документації
Номер:
adcd2622dcd443d0a2fcb40fc2ba6de5
Дата опублікування:
21.03.2025 20:23
Опис:
Звертаємось до Вас з приводу дискримінаційних умов, які містяться в тендерній документації закупівлі за кодом ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (35113420-9 - Спеціальний одяг для ядерного та радіологічного захисту): Захисний одяг від рентгенівського випромінювання:
1. ON-RА220 Комір захисний великий 5/15-54 см (Рb=0,35)
Код НК 24:2023 38358 - Комір для захисту від випромінювання;
2. ON-RА203 Фартух односторонній хірургічний на бретелях Мх110 см (Pb=0,35/0,35)
Код НК 24:2023 38355 - Фартух для захисту від випромінювання;
3. ON-RА203 Фартух односторонній хірургічний на бретелях Lх120 см (Pb=0,35/0,35)
Код НК 24:2023 38355 - Фартух для захисту від випромінювання;
4. ON-TP101 Ширма рентгенозахисна пересувна з 2-х частин 100х170 см (Pb=0,5)
Код НК 24:2023 38368 - Вішалка для фартуха для захисту від випромінювання;
5. ON-TP 150 Вішалка для рентгенівського кабінету,пересувна на 5 плечиків
Код НК 24:2023 38368 - Вішалка для фартуха для захисту від випромінювання;
6. ON-ТP114 Захист низу хірургічних столів для інтервенційної радіології (Рв=0,5)
Код НК 24:2023 38373 Бар'єр захисний радіаційний пересувний;
7. ON-RА220 Комір захисний великий 6/16-60 см (Рb=0,35)
Код НК 24:2023 38358 - Комір для захисту від випромінювання;
8. ON-RP115 Комплект захисних пластин №2, 4 шт (Рв=0,50)
Код НК 24:2023 38363 -Екран для захисту особи від випромінювання;
9. ON-RA 214 Фартух односторонній на бретелях Lx110 (Pb=0.35)
Код НК 24:2023 38355 - Фартух для захисту від випромінювання;
10. ON-RA 214 Фартух односторонній на бретелях ХLx115 (Pb=0.35)
Код НК 24:2023 38355 - Фартух для захисту від випромінювання;
11. ON-RА 300 Чохол для рентгенозахисних комірів
Код НК 24:2023 43071 – Захисний чехол для рентгенівської системи.
Під час аналізу технічних вимог тендерної документації ми виявили, що вони сформовані таким чином, що штучно обмежують конкуренцію, надаючи перевагу конкретному учаснику. Це порушує принципи рівноправності учасників торгів, вільного доступу до закупівлі та добросовісної конкуренції, закріплені в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно Додатку №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які необхідно надати на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо предмета Закупівлі
Детальний опис предмету закупівлі: п5 ON-TP 150 Вішалка для рентгенівського кабінету,пересувна на 5 плечиків.
Включення до складу закупівлі (вішалки) взагалі не відповідає предмету закупівлі, оскільки така продукція не є засобом індивідуального захисту і мала би закуповуватися за іншим кодом класифікатора ДК 021:2015. 33192000-2 - Меблі медичного призначення
Детальний опис предмету закупівлі: п11 ON-RА 300 Чохол для рентгенозахисних комірів
"Чохол для рентгенозахисних комірців – виріб медичного призначення та є засобом особистої гігієни персоналу, пацієнтів та осіб, що супроводжують хворих. Не стерильний. Виготовлений з тканини – спанбонд. Чохол одягається поверх коміра перед його цільовим використанням. Призначений для одноразового використання. Надати необхідні копії сертифікатів якості або паспортів виробника, декларацію про відповідність технічному регламенту або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України".
Включення до складу закупівлі чохла взагалі не відповідає предмету закупівлі, оскільки така продукція не є засобом індивідуального захисту і мала би закуповуватися за іншим кодом класифікатора ДК 021:2015.
Закупівля 9 комірців і 1 чохла (у співвідношенні 9:1) свідчить про навмисне звуження кола потенційних учасників. Адже якби замовник дійсно використовував ці чохли за їхнім функціональним призначенням – для одноразового використання – їхня кількість мала б обчислюватися сотнями чи тисячами. Можливо, наступним етапом розвитку "гігієнічних вимог" стане закупівля одноразових чохлів для унітазів у рентгенкабінетах? Очікуємо на нові творчі ініціативи тендерного комітету, адже, схоже, потенціал у цьому напрямку ще далеко не вичерпаний. Це прямо вказує на можливі корупційні ризики.
Дані дії тендерного комітету порушують принципи добросовісної конкуренції, прозорості та ефективного використання бюджетних коштів, що закріплені у Законі України "Про публічні закупівлі" та суперечать державній політиці щодо раціонального використання фінансів в такий тяжкий для країни час. На нашу думку складається враження, що тендерний комітет або не компетентний у своїй діяльності, або ж умисно створює дискримінаційні умови для проведення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог та забезпечення рівноправного доступу всіх виробників рентгенозахисного одягу та провести закупівлю згідно чинного законодавства.
2. Виключити з переліку закупівлі Вішалка для рентгенівського кабінету, пересувна на 5 плечиків, так як вона не відповідає предмету закупівлі, оскільки така продукція не є засобом індивідуального захисту і мала би закуповуватися за іншим кодом класифікатора ДК 021:2015.
3. Виключіть зі складу закупівлі "Чохол для рентгенозахисних комірців" так як він не відповідає предмету закупівлі, оскільки така продукція не є засобом індивідуального захисту і мала би закуповуватися за іншим кодом класифікатора ДК 021:2015.
4. Забезпечити відповідність тендерних вимог принципам відкритої конкуренції, неухильного дотримання норм Закону України "Про публічні закупівлі".
У разі невиконання зазначених вимог залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та інших компетентних органів з метою оскарження дискримінаційних умов тендеру.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення,
У відповідь повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Згідно п. 22 ч.1 .ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно п.34 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показником 4 цифри Єдиного закупівельного словника.
Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (ХХХХ0000-У).
Відповідно п. 9 ч. 2 до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів, медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти;
Тобто, керуючись нормами, які зазначені вище, Замовник визначив наступний предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015 – 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання, що ніяк не порушує вимоги щодо визначення предмету закупівлі і не порушує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене вище, нашим Комунальним некомерційним підприємством в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушено порядок визначення предмету закупівлі , чим самим, не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а відтак відсутні підстави для задоволення вашого звернення.
Дата відповіді:
24.03.2025 14:05