-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Послуги з технічного обслуговування систем протипожежної сигналізації (50413200-5)
Торги відмінено
72 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 360.00 UAH
Період уточнення:
18.03.2025 08:28 - 28.03.2025 00:00
Відповідь надана
Необхідність внесення змін до тендерної документації, з метою дотримання норм чинного законодавства України
Номер:
e7fa61328c6141d9b649842bbe057bc0
Дата опублікування:
22.03.2025 12:51
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів (інформації), які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, згідно п.3. Учасник у складі пропозиції надає копії сертифікатів:
- ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT);
- ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та
настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT).
Доводимо до вашого відома наступну інформацію, що відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Ще раз наголошуємо на нормі Закону компетентність яких підтверджена шляхом акредитації!!!
З метою дотримання норм чинного законодавства України Замовник зобовязаний вимагати, щоб всі сертифікати відповідності надавалися учасником разом з документом(ами), які підтверджують продовження чинності дії сертифікату відповідності, а саме - зі звітом щорічного технічного нагляду (наглядового аудиту), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності, у разі якщо з моменту (дати) видачі сертифікату відповідності минуло більше одного року.
Також Усі без винятку сертифікати відповідності повинні бути видані органом з оцінки відповідності (ООВ), які акредитовані в Україні (на підтвердження надати чинний Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності) відповідно до сфери надання послуг (закупівлю товару), щодо предмету закупівлі, як це зазначено в абзаці 2 ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»!!!
Наполягаємо, щоб ви дотримувалися норм частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і вимагали від учасників процедури закупівлі надання ними: вищезазначених сертифікатів відповідності, а саме:
- ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT);
- ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та
настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT).
які повинні бути видані Учаснику органом з оцінки відповідності (ООВ), які акредитовані в Україні (на підтвердження надати дозвільний документ, а саме чинний Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності) відповідно до сфери надання послуг (закупівлю товару), якщо з моменту (дати) видачі сертифікату відповідності минуло більше одного року надання учасником сертифікатів відповідності разом з документом(ами), які підтверджують продовження чинності дії сертифікату відповідності, а саме - звітом щорічного технічного нагляду (наглядового аудиту), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності, відповідно до норм чинного законодавства України!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі, наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації та дотримання вами норм чинного Закону України «Про публічні закупівлі» та не порушувати навмисно чинне законодаство України, при формуванні вимог тендерної документації!!!
Відповідь:
Шановний учаснику! Розглянувши ваше звернення, Замовником було прийнято рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації. Дякуємо за ваше звернення та увагу до нашої тендерної документації!
Дата відповіді:
25.03.2025 18:51
Відповідь надана
Незрозуміла вимога до учасників процедури закупівлі
Номер:
e566437223e04b3aac7bda18832dcba8
Дата опублікування:
21.03.2025 09:02
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів (інформації), які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, згідно п.13 Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Витяг/виписка повинен:
- бути виданий не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей);
А чому саме Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та громадських формувань, повинна бути видана не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів??? А якщо у нас Витяг/виписка датовані лютим місяцем поточного року, то що вони є не дійсні????
Наступне, коли береш оновлений документ в ЦНАПі Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, то представники ЦНАПу запитуюють а навіщо вам оновлений документ, який вам був виданий два місяці назад - ви що змінили місце юридичної реєстрації, чи свої прізвище, імя та по-батькові, чи можливо у вас додався якийсь КВЕД, чи якісь інші зміни у вас відбулися??? Представники ЦНАПу також вимагають написання заяви з зазначенням причини, в звязку з чим ми просимо надати оновлений документ в ЦНАПі Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань!!!
Так що, можливо нам в новій Заяві зауважити, що так вимагає Замовник процедури закупівлі, тому що йому так захотілося!!!!
Шановний Замовник внесіть відповідні зміни та не створюйте навмисно для учасників процедури закупівлі додаткових проблем та перешкод, щодо участі в даній процедурі закупівлі та не смішіть представників ЦНАПу, в звязку з тим, що ми не зобовязані отримувати кожного місяця дані оновлені документи!!!!
Відповідь:
Шановний Учасник.
Відповідно до тендерної документації, учасник повинен надати витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що повинен містити інформацію у тому числі про кінцевих бенефіціарних власника (власників).
Зазначена інформація не є у відкритому доступі за безкоштовним запитом з ЄДР. Для отримання інформації з ЄДР в повному обсязі справляється плата та відповідно не є публічною інформацією в розумінні статті 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме за ознаками вільний та безоплатний доступ.
Щодо дати видачі ЄДР – тендерна документація формується Замовником відповідно до пункту 28 Особливостей з урахування статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі», учасники в свою чергу на підставі вимог тендерної документації складають тендерні пропозиції для участі в закупівлі. Замовнику необхідна інформація щодо учасника яка є актуальною та достовірною, не раніше дати розміщення оголошення про закупівлю. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
21.03.2025 20:42
Відповідь надана
Щодо тендерної документації у форматі word
Номер:
47931233acec46de9e916b09053a9f43
Дата опублікування:
18.03.2025 13:30
Опис:
Шановний Замовнику. Завантажте, будь ласка, тендерну документацію у форматі word.
Відповідь:
Добрий день. Тендерна документація в форматі (pdf.) визначена Замовником та не може бути завантажена в іншому форматі! Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
18.03.2025 14:18