• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

437 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 185.00 UAH
Період уточнення: 17.03.2025 14:44 - 28.03.2025 00:00
Відповідь надана

про зміни

Номер: d8906417e07741ef9478f31714033e3d
Дата опублікування: 24.03.2025 09:00
Опис: Шановний, замовнику. Будь ласка, надайте в одному файлі внесені вами зміни до ТД. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику. Всі зміни, які вносилися в оголошення, стосуються лише п. 7 додатку 3 Оголошення.
Дата відповіді: 24.03.2025 09:07
Відповідь надана

Наявність сервісного центру

Номер: d330f308df974a68ba5adaca63a4ca77
Дата опублікування: 24.03.2025 00:12
Опис: Добрий день! В умовах воєнного стану на жаль не всі виробники представлені авторизованими сервісними центрами в обласних центрах України, зокрема в м. Черкаси. З урахуванням зазначеного просимо вас розглянути питання про можливість викладення вимоги щодо сервісного центру (п.6) в наступній редакції: «6. Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань Учасник повинен надати довідку щодо наявності сервісного центру в Україні із зазначенням адреси, контактних телефонів та поштових електронних адрес, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.» Це дозволить суттєво розширити представництво учасників, що призведе до посилення конкуренції і, як наслідок, до суттєвої економії. ДЯКУЄМО!
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Ваше прохання розглянуто. в Оголошення внесено зміни
Дата відповіді: 24.03.2025 09:05
Відповідь надана

п 7 дод 3

Номер: dec6075f84b74c49a68701029b97db43
Дата опублікування: 19.03.2025 17:03
Опис: Шановний, замовнику. Дякуємо за увагу до нашого звернення. Окрема подяка за швидкість реагування. З повною повагою до вас, дозвольте запропонувати вам таку версію п7 в додатку 3. "Якщо під час гарантійного теміну, встановленим виробником товару, Предмет закупівлі вийде з ладу - учасник забов'язується за власний кошт забезпечити поставку предмета закупівлі до авторизованого сервісного центру, та назад до замовника. Про що учасником надається відповідний гарантійний лист". Дякуємо , та сподіваємося на розуміння.
Відповідь: Шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Враховуючи вимоги пункту 6 додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не потребує внесення змін.
Дата відповіді: 19.03.2025 17:52
Відповідь надана

про вимоги замовника

Номер: 10d90de7de1045d09c421d395684d347
Дата опублікування: 19.03.2025 05:03
Опис: Шановний, замовнику. В додатку 3 пункт 7 ви вимагаєте - "7. У випадку, якщо товар, який запропонований Учасником вийшов з ладу, припинив функціонування, Учасник повинен протягом 2 днів полагодити даний товар та привести його у стан повного функціонування. На підтвердження даної вимоги Учасник надає гарантійний лист." Звертаємо вашу увагу на те, що під час гарантійного строку ремонт предмету закупівлі проводиться виключно в сертифікованих виробником сервісних центрах. Учасник забов'язаний надати вам адреси таких центрів. Учасники закупівлі не забов'язані мати власні, або партнерські сервісні центри в усіх містах та селах України. Учасник не може брати на себе забов'язання за інших людей . Як учасник може гарантувати ремонт предмете закупівлі протягом двох днів? Шановний замовнику, ми з повагою ставимось до ваших вимог, але вважаємо, що цю вашу вимогу треба або вилучити, або переформулювати таким чином, щоб в ній не було ознак недеброчесної конкуренції, ознак дискримініції уасників, що не проживають в вашому місті. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Внесено зміни в пункт 7 додатка 3 .
Дата відповіді: 19.03.2025 16:37