• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання

Завершена

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період уточнення: 14.03.2025 15:25 - 19.03.2025 00:00
Відповідь надана

кваліфікація учасника

Номер: fab1ac1395344d6b883e0ca86f2e335a
Дата опублікування: 17.03.2025 09:49
Опис: Також у додатку 4. перелік документів учасника, міститься ряд вимог, що не стосуються предмету закупівлі, а саме: 5.2.4. Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (заспеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 5.2.10. Надати документ (довідку або акт, тощо) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника або співвиконавця управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) (довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт або головного інженера; щодо робочого місця електромонтера; щодо робочого місця налагоджувальника; інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях). Нагадаємо, що ви проводите закупівлю послуг з технічного обслуговування відеообладнання, а не систем пожежної безпеки, тому ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію у відповідність до послуги яка є предметом закупівлі!
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Встановлені вимоги щодо надання документів відповідають предмету закупівлі, а тому відсутні підстави для внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.03.2025 12:06
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: a5b0bcfc5335435ebedb30576ebd208e
Дата опублікування: 17.03.2025 09:38
Опис: Доброго дня! У додатку 3 до тендерної документації вами встановлено вимогу: Для підтвердження якості послуг, які є предметом даної закупівлі, Учасник повинен надати чинні протягом строку надання послуг за даною закупівлею, завірені належним чином копії наступних документів: 5) сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021. CEN/TS 54-14:2018, IDT «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації 6) сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжинiринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації. Звертаємо вашу увагу, що дані сертифікати не мають відношення до предмету закупівлі, оскільки предметом закупівлі є обслуговування відеообладнання. Тому просимо прибрати дану вимогу, як таку що не відповідає предмету закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, метою закупівлі є, в першу чергу, придбання надійних та якісних послуг. Для підтвердження відповідності послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, Замовник може вимагати від потенційних учасників, у тому числі, сертифікат відповідності. У свою чергу потенційні учасники, з метою підтвердження встановлених вимог до послуг, які пропонують на ринку, можуть звернутись до будь-якого органу сертифікації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція/робота/послуга може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. В свою чергу, дія ДСТУ EN 16763:2017, ДСТУ-Н СEN/NS 54-14:2021 поширюється на всі підприємства незалежно від форми власності, які займаються діяльністю, що є предметом закупівлі. У п. 5.1. проєкту договору, що є складовою тендерної документації зазначено, що ВИКОНАВЕЦЬ повинен надати ЗАМОВНИКУ послуги, якість яких відповідає технічним вимогам на кожний вид техніки. Враховуючи вищезазначене, Замовник, цим самим, прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг. Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг, які він надає. Замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог замовників стосовно різного роду сертифікатів, при цьому з'ясовано, що АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 19.03.2025 12:05
Відповідь надана

уточнення щодо технічного завдання

Номер: 241f80c1c95a48fc85637be758820f66
Дата опублікування: 17.03.2025 09:33
Опис: Вітаємо! Уточнення щодо технічного завдання. Скажіть будь ласка, у разі заміни обладнання, яке не підлягає ремонту, обладнання оплачує Замовник чи Виконавець?
Відповідь: Доброго дня, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації при технічному обслуговуванні приладів щомісячно необхідно забезпечити : - під час надання послуг забезпечити контроль за додержанням чинного законодавства, правил, стандартів, норм, положень, інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту і охорони навколишнього середовища. - у разі виявлення несправного обладнання, таке обладнання повинно бути відремонтоване. Обладнання, яке не підлягає ремонту – може бути замінене за узгодженням з Замовником. Питання заміни обладнання, порядок та його вартість узгоджується з Замовником. Тобто, оплата за обладнання, яке підлягатиме заміні (не підлягає ремонту), буде узгоджуватись із Замовником в кожному конкретному випадку.
Дата відповіді: 19.03.2025 12:05