• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Первинне мобільне укриття

• Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів. • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місцезнаходження замовника – Україна, 32162, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, село Солобківці, вул. Грушевського, буд. 2. • Категорія замовника – п. 1 частини першої статті 2 Закону (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону). • Уточнюючий код 44211100-3 Модульні та переносні споруди • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. • Код КПКВ:_0118110

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період уточнення: 13.03.2025 14:42 - 23.03.2025 00:00
Відповідь надана

оплата послуг Консультанта переможцем є незаконною

Номер: f9e5b83c2614427f82bc0f2a86ee1150
Дата опублікування: 21.03.2025 15:23
Опис: Доброго дня. У п.5.2.3. Розділі 2 ТД Замовник зазначив: " На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором." Шановний Замовнику, вважаємо дану вимогу не законною. Вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію стосовна обов'язка переможця торгів оплачувати послуги Консультанта торгів, тому як саме Замовник несе обов'язок оплати таких послуг згідно договору між ним та консультантом.
Відповідь: Відповідно до п.п. 5.2.3. п. 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в розділі 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Звертаємо увагу, що в тендерній документації НЕ ЗАЗНАЧЕНО, що вказана вартість послуг була включена в очікувану вартість закупівлі або ж про обов’язок Учасника – переможця врахувати вказані послуги при визначенні своєї цінової пропозиції, чи оплатити послуги. Таким чином вказані послуги НЕ включені в очікувану вартість закупівлі. Більше того, згідно п.п. 3.6.3. п. 6. Розділу ІІІ ТД зазначено, що до вартості товару не включаються витрати, понесені учасником під час підготовки та участі в процедурі закупівлі, та вони не відшкодовуються замовником в будь-якому випадку, в тому числі в разі відміни торгів відповідно до вимог діючого законодавства.. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Також, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються КОНСУЛЬТАНТОМ, можуть бути безоплатними для ЗАМОВНИКА в разі їх сплати учасником-переможцем відповідної процедури закупівлі». Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до Вас. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), Замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, Замовник не поставив учасників закупівлі у дискримінаційне становище шляхом включення до умов тендерної документації можливості оплати юридичних послуг Консультанта торгів. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Крім того, оскільки вимога тендерної документації щодо включення вартості наданих послуг консультанта поширюється на всіх учасників торгів, вони не є дискримінаційним по відношенню до всіх Учасників закупівлі. Подібний висновок викладений також у постанові Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018 року та рішенні Житомирського окружного адміністративного суду по справі № 240/36798/21 від 01 вересня 2022 року. (https://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900; https://reyestr.court.gov.ua/Review/106013195). Викладене вище свідчить про дотримання Замовником вимог діючого законодавства під час розроблення тендерної документації.
Дата відповіді: 24.03.2025 11:25
Відповідь надана

сертифікат якості

Номер: 4d820dc6a70643bdbf5b5868c0864e5a
Дата опублікування: 19.03.2025 16:44
Опис: Що повинно бути відображено у сертифікаті якості?
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто та буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.03.2025 12:49
Відповідь надана

Наявність лабораторії

Номер: 79816b7deb1949c7826aa2216e9620a1
Дата опублікування: 19.03.2025 16:38
Опис: Шановний Замовнику, підкажіть, в разі якщо учасником тендеру є не виробник товару, то чи можна зазначати інформацію про наявність лабораторії з виробником, а не з учасником?
Відповідь: 4. Шановний учасник, дякуємо за звернення, по суті вашого питання повідомляємо, що у тендерній документації вимоги до учасника, а саме: «У разі якщо Учасник не є виробником запропонованої продукції потрібно надати підтвердження від виробника: Лист щодо гарантій постачання товару учаснику для виконання зобов’язань за результатами цих відкритих торгів; лист довільної форми з дозволом використання оригіналів або копій документів виробника з посиланням на цю закупівлю; копія договору між виробником та учасником».
Дата відповіді: 20.03.2025 14:24
Відповідь надана

Ширина тамбуру повинна відповідати п.6.1.7 ДБН В.2.2-40:2018

Номер: 33f3e07cedd5408e8765d3255d04c2eb
Дата опублікування: 19.03.2025 12:00
Опис: Шановний Замовнику, згідно п.6.1.7 ДБН В.2.2-40:2018 просимо Вас привести у відповідність ширину тамбуру, зазначивши замість 2,5 м - 2,2 м.( мінімальна ширина тамбуру)
Відповідь: 3. Шановний Учасник! Доброго дня! Відповідно до ст. 32 Кодексу цивільного захисту України первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій. Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 9195:2022.
Дата відповіді: 20.03.2025 14:20
Відповідь надана

Декларація про відповідність

Номер: 8af2f89df1954b44bdfb475eeda95465
Дата опублікування: 19.03.2025 09:23
Опис: Шановний Замовнику! У Технічних вимогах Ви зазначили, що відповідність виробів повинна підтверджуватися чинним сертифікатом якості та чинною Декларацією про відповідність. Прохання зазначити інформацію лише стосовно чинної Декларації про відповідність.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто та буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.03.2025 12:49
Відповідь надана

Назва предмету закупівлі не відповідає вимогам чинного законодавства

Номер: 448768f688a3439486eeb3c13dd392de
Дата опублікування: 18.03.2025 13:10
Опис: Предметом закупівлі Замовник вказує первинне мобільне укриття, що повинно бути заглибленого типу. Згідно норм кодексу цивільного захисту та технічного регламенту, первинне (мобільне) укриття може бути лише наземним. Заглибленим є найпростіше укриття. А тому, назва предмету закупівлі підлягає уточненню відповідно до норм чинного законодавства України.
Відповідь: 1. Шановний Учасник! Доброго дня! Назва предмету закупівлі «Первинне мобільне укриття» зазначена відповідно до ст. 32 Кодексу цивільного захисту України. Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій. Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Розміщення на місцевості здійснюється з урахуванням ДСТУ 9195:2022.
Дата відповіді: 20.03.2025 14:17
Відповідь надана

сертифікат якості

Номер: 39568a58699a488bbdfd23b1e58a3c88
Дата опублікування: 14.03.2025 17:00
Опис: Добрий день, шановний замовнику. Предметом даної закупівлі є «Первинне мобільне укриття». Даний вид укриття регулюється положеннями Постанови КМУ від 26 травня 2023 р. № 535 «Про затвердження Технічного регламенту засобів цивільного захисту», а саме в п.12 йдеться, що «Виробник зобов’язаний складати технічну документацію та проводити оцінку відповідності засобу цивільного захисту із застосуванням процедури, передбаченої в пункті 39 цього Технічного регламенту. Якщо відповідність засобу суттєвим вимогам, зазначеним у додатку 1, доведено в результаті проведення оцінки відповідності із застосуванням процедури, передбаченої в пункті 39 цього Технічного регламенту, виробник зобов’язаний скласти декларацію про відповідність та нанести знак відповідності технічним регламентам згідно з пунктом 45 цього Технічного регламенту, крім випадку, зазначеного в пункті 47 цього Технічного регламенту.». Виходячи з вищезазначеного, якість первинного мобільного укриття повинна підтверджуватися Декларацією про відповідність, а не сертифікатом якості, як зазначено в пункті 1.7 Додатку 1 «Технічна специфікація». Просимо Вас внести зміни в пункт 1.7 Додатку 1 «Технічна специфікація» шляхом заміни абзацу «відповідність виробів повинна підтверджуватися чинним сертифікатом якості» на: «відповідність виробів повинна підтверджуватися чинною Декларацією про відповідність».
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто та буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.03.2025 15:28
Відповідь надана

Проєкт

Номер: bfb9d1d407474b838aeb3b6b51541bbb
Дата опублікування: 14.03.2025 12:52
Опис: Шановний Замовнику, у додатку 1 «Технічне завдання» Ви зазначаєте : «Первинне мобільне укриття повинно бути заглибленого типу». Укриття заглибленного типу передбачає проведення земельних робіт, що в свою чергу повинно бути виконано при наявності відповідного проєкту на виконання відповідних робіт. Шановний Замовнику прокоментуйте будь ласка чи є у Вас проєкт на проведення земельних робіт для встановлення первинно мобільного укриття заглибленного типу?
Відповідь: 5. Шановний Учасник! Доброго дня! Відповідно до ст. 32 Кодексу цивільного захисту України первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій. Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Розміщення на місцевості здійснюється з урахуванням ДСТУ 9195:2022.
Дата відповіді: 17.03.2025 15:28
Відповідь надана

Висота

Номер: fed7589dc6934200b2c61bca7fc7b688
Дата опублікування: 14.03.2025 12:50
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 1 до тендерної документації Замовником вказана вимога Висота приміщень укриття повинна становити не менше ніж 2000 мм. Дана вимога не задовольняє п.7.1.5 ДБН В.2.2-5:2023, в якому вказано: Висоту приміщень (від відмітки підлоги до низу перекриття (покриття) захисних споруд та СПП при новому будівництві слід приймати не менше ніж 2,5 м. Державні будівельні норми ДБН В.2.2-5:2023, крім того, що на них посилаються п. 5.1, 5.13, 6.4.4 та інші пункти ДСТУ 9195:2022, дані норми використовуються для проектування і будівництва захисних споруд цивільного захисту. Вимога 2,0 метри висоти була прийнята в ДСТУ 9195:2022 наприкінці 2022р і базувалася на розмірах швидкоспоруджуваних захисних споруд того часу. Вимога 2,5 метри відповідає Державним будівельним нормам України в сфері проектування і будівництва укриттів цивільного захисту з 2023 року. В той же час, у зв’язку з виходом 19.04.2024р чергової редакції Кодексу цивільного захисту України, стандарт ДСТУ 9195:2022 не діє в цілому, що неодноразово підтверджувалося офіційними листами ДСНС. І наразі Замовник вирішує яка висота приміщення укриття потрібна. В залежності від Вашої вимоги в технічній документації по висоті приміщення залежить: • Чи б’ються головами люди об вентиляцію, світильники, чи чіпляються за електропроводку руками. Це може статися як на вході – виході, так і під час обстрілів; • Психічне навантаження для людей, які знаходяться під обстрілами під низькою бетонною стелею, з можливою загрозою розладу чи психічними зривами у людей; • Чи призведе задимлення до отруєння людей, або угарний газ автоматично витече назовні крізь вентиляційні отвори у верхній частині укриття. Згідно пожежних норм висота 2 метри допускається тільки в переходах і не допускається в приміщеннях. При 100% співпадінні норм по міцності і ціні укриттів з висотою 2 і 2,5 метри, одні з них безпечні і комфортні, а інші – ні. Просимо Вас вказати мінімальну висоту приміщення укриття 2,5 метри в тендерній документації.
Відповідь: 4. Добрий день! Шановний учаснику, Відповідно до ст. 32 Кодексу цивільного захисту України первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій. Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Первинне (мобільне) укриття не є об’єктом будівництва, благоустрою населеного пункту, тимчасовою спорудою для життєзабезпечення населення або провадження підприємницької діяльності у розумінні Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та об’єктом нерухомого майна у розумінні Цивільного кодексу України. В технічній документації вказано внутрішню висоту приміщення не менше 2,0 м (для одноярусного розташування місць для сидіння).
Дата відповіді: 17.03.2025 15:28
Відповідь надана

розміри споруди обмежують учасників прийняти участь у закупівлі

Номер: 46052319b0d94620977c26518857b0cd
Дата опублікування: 14.03.2025 12:49
Опис: Замовник обмежує Учасників надати на тендер пропозиції по спорудам, які відповідають вимогам по міцності, ударній хвилі, іншим вимогам, але мають інші розміри, в порівнянні з вказаними Замовником в тендерній документації. Це є дискримінація і порушення Закону. Прохання з технічної документації видалити розміри та базуватися виключно на нормах і стандартах (ДБН В.2.2-5:2023). Таким чином Замовник отримає максимально якісну продукцію за мінімальні кошти.
Відповідь: 3. Добрий день! Шановний учаснику, предмет закупівлі визначено відповідно до Кодексу цивільного захисту України, а параметри визначено відповідно до фактичної потреби та з урахуванням ДСТУ 9195:2022.
Дата відповіді: 17.03.2025 15:27