• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція електричних мереж , в частині встановлення гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) потужністю 240 кВт DC з ємністю акумуляторів 50 кВт/год для забезпечення роботи обладнання Південного водозабору (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Завершена

11 120 814.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 111 208.14 UAH
Період уточнення: 13.03.2025 10:48 - 09.04.2025 00:00
Відповідь надана

Стосовно баластних систем

Номер: bd582fd958b844a28c1a3f0f2393b074
Дата опублікування: 03.04.2025 12:06
Опис: Доброго дня! Для визначення типу баластних систем, які будуть використані в даних проектах, потрібно визначитися в типі, конфігурації та несучої спроможності будівель на яких планується їх встановлення. Просимо надати креслення та розрахунки остаточної несучої спроможності будівель для можливості визначення типу та конструкції баластних систем.
Відповідь: Переможцю буде надано усі існуючі документи
Дата відповіді: 07.04.2025 15:02
Відповідь надана

Щодо сертифікатів ISO

Номер: 6b2dde7835384c0a9e2e7227a1ba41d7
Дата опублікування: 03.04.2025 11:29
Опис: Доброго дня. Згідно п 1.1.2: "Для підтвердження якості складових обладнання гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС) і гарантійних зобов’язань, учасник надає в складі тендерної пропозиції копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 (чи інший аналогічний чинний сертифікат), копію чинного сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001 (чи інший аналогічний чинний сертифікат), виданих на ім'я учасника та/або виробника". Для підтвердження якості яких саме складових обладнання потрібні вищезазначені документы?
Відповідь: з питань, що стосуються предмету закупівлі та технічної специфікації: Киричук Сергій Григорович – головний інженер КП «Нововолинськводоканал», тел.0967456593
Дата відповіді: 07.04.2025 16:11
Відповідь надана

відсутні в тендерній документації технічні рішення до п.1.1.3

Номер: 14761cf5ab3b4373817a02fe8d0bbefb
Дата опублікування: 02.04.2025 16:42
Опис: Шановний Замовнику! Надайте,будь ласка, роз'яснення (склад, креслення, технічні рішення тощо) на вимогу надання технічний паспорт або загальну інформацію п.1.1.3.- технічний паспорт або загальну інформацію щодо баластних систем та їх комплектацій.
Відповідь: Що конкретно ви бажаєте уточнити. З питань, що стосуються предмету закупівлі та технічної специфікації: Киричук Сергій Григорович – головний інженер КП «Нововолинськводоканал», тел.0967456593
Дата відповіді: 04.04.2025 10:16
Відповідь надана

Брехлива інформація під час відповіді на уточнення

Номер: 27b55e1ecdf44639b15fdcacca0d6c01
Дата опублікування: 27.03.2025 14:42
Опис: Шановний замовнику. Ви в документації вимагаєте Сертифікати ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001 виданих на ім’я учасника. 20.03.2025 року вам писали звернення, щоб передбачити можливість надання даних сертифікатів на імя виробника. Ви написали відповідь що внесете зміни і передбачите «виданих на ім'я учасника та/або виробника.» Проте ви зміни не внесли. 24.03.2025 Вам знову було поставлено уточнення, щодо змін. Ви вказало що зміни внесено. Проте даних змін ви не внесли і по сьогоднішній день в жодну з закупівель. Вимогами документації так і передбачено що сертифікат лише на ім’я учасника. Тобто, випливає, що ви навмисно надали брехливу відповідь, щоб ввести в оману учасників закупівлі. Наголошуємо, що так відкрито брехати, не личить поважаючій себе особі, а особливо юристу. Це порушення будь яких правил, ділового спілкування та ділової етики. Вважаємо що ваші дії повинні перевірити контролюючі органи. Також вважаємо за необхідне повідомити про ваші дії, як надання брехливої інформації в уточненнях, так і встановлення дискримінаційних вимог в документації (що може свідчити про лобіювання інтересів певного учасника) до ДИТЯЧОГО ФОНДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ'ЄДНАНИХ НАЦІЙ (UNICEF), так як цей орган фінансує проведення вашої закупівлі. Тому просимо внести відповідні зміни, про які ви обіцяли до усіх трьох закупівель
Відповідь: Зміни будуть внесені в такому вигляді «Якщо учасник не є виробником обладнання гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС), надати документи, які підтверджують стосунки із виробником або представником виробника, або дилером, або дистриб'ютором, або торгівельною організацією, тощо (дилерський договір, або сертифікат дистриб'ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, або подібний документ, тощо, в якому обов'язково зазначаються стосунки виробника / офіційного представника виробника / дилера / дистриб'ютора / торгівельною організацією / тощо з учасником) на вказані групи комплектуючих: фотоелектричні модулі, інвертори та систему кріплень ФЕМ»
Дата відповіді: 27.03.2025 15:25
Відповідь надана

Зміни

Номер: e16b95cc37eb42ebbb64715dbadc9b84
Дата опублікування: 27.03.2025 14:28
Опис: По інших закупівлях внесення змін щодо модулів та стійок як ми розуміємо не передбачається? Там усе вірно?
Відповідь: Так
Дата відповіді: 27.03.2025 15:16
Відповідь надана

Кількість стійок і модулів

Номер: a84b7ec6507141a59f633c01da705b81
Дата опублікування: 27.03.2025 13:42
Опис: Шановний замовнику Вами внесено зміни до закупівлі на змінено кількість стійок і модулів. Чи будуть вноситися аналогічні зміни до інших закупівель? Чи там залишиться таж сама кількість стійок і модулів?
Відповідь: Просимо вибачення стійок має бути 1 це зміни до акамуляторних модулів
Дата відповіді: 27.03.2025 14:12
Відповідь надана

Видаліть дискримінаційну вимогу

Номер: 4fbd6f5d88a44a03b204994e1a96e7b9
Дата опублікування: 25.03.2025 13:21
Опис: Шановний Замовнику. В попередньому уточненні Вас було повідомлено, що вимога, щодо документів від виробника або представника виробника є дискримінаційною та неправомірно. Також вам було надано номер Рішення АМКУ для ознайомлення. Тому вважаємо, що уповноважена особа ознайомлена з тим що її вимога в тендерні документації є неправомірно. Тому якщо дана вимога не буде видалена з тендерної документації, можна вважати, що уповноважена особа свідомо продовжує вчиняти правопорушення що обмежують конкуренцію. Тому ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів, щодо перевірки даної закупівлі, на факт корупції та зловживання службовим становищем та прописування вимог документації в інтересах певного учасника. Якщо факт змови замовника і певного учасника закупівлі підтвердиться, дії Уповноваженої особи можуть бути кваліфіковані як розтрата бюджетних коштів шляхом зловживання службовим становищем та повинно бути кваліфіковано як вчинення злочину передбаченого частино 4 статті 191 Кримінального кодексу України. Вважаємо що свідомо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію є неприпустимо під час ВОЄННОГО СТАНУ, та є аморальним.
Відповідь: Вимога розглянута і будуть внесені коригування
Дата відповіді: 27.03.2025 16:13
Відповідь надана

Неправомірна вимога

Номер: 5e8d8bff681d415db2ecddad795f2e91
Дата опублікування: 25.03.2025 13:06
Опис: Шановний Замовнику. Вами 20 березня були внесені зміни до Тендерної документації, та встановлена вимога надати документи, які підтверджують стосунки із виробником або представником виробника (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, або подібний документ, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника / офіційного представника виробника з учасником) на вказані групи комплектуючих: фотоелектричні модулі, інвертори та систему кріплень ФЕМ. Дана вимога є неправомірною, та неодноразово визнавалася дискримінаційною рішеннями АМКУ. Дани вимога має, на собі корупційний підтекст, та може свідчити про те, що встановлена в інтересах певного учасника. Вважаємо що свідомо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію є неприпустимо під час ВОЄННОГО СТАНУ. В рішенні АМКУ № 1715-р/пк-пз від 05.02.2025 зазначено «Скаржник не має юридичного або комерційного зобов'язання мати угоди з виробниками чи їх представниками, адже законодавство не ставить такі вимоги для надання послуг . Скаржник не зобов'язаний мати стосунки з виробниками обладнання. Замовник фактично вимагає, щоб скаржник виконав умови, яких немає у законодавстві, і це ставить його у нерівні умови порівняно з іншими учасниками.» Даним рішенням Замовника було Зобов’язано внести зміни до Тендерної документації, та видалити вимогу про надання документів від виробника або офіційного представника виробника. Тому просимо видалити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Відповідь: Ваша вимога розглянута і будуть внесені коригування, а саме: Якщо учасник не є виробником обладнання гібридної сонячної фотоелектричної станції (СЕС), надати документи, які підтверджують стосунки із виробником або представником виробника, або дилером, або дистриб'ютором, або торгівельною організацією, тощо (дилерський договір, або сертифікат дистриб'ютора (дилера), або лист про представництво його інтересів, або подібний документ, тощо, в якому обов'язково зазначаються стосунки виробника / офіційного представника виробника / дилера / дистриб'ютора / торгівельною організацією / тощо з учасником) на вказані групи комплектуючих: фотоелектричні модулі, інвертори та систему кріплень ФЕМ»
Дата відповіді: 27.03.2025 16:12
Відповідь надана

Невідповідність обладнання в технічному завданні

Номер: 1cdd557397274e0c878b25728e964171
Дата опублікування: 25.03.2025 12:41
Опис: Шановний замовнику, У представленому кошторисі передбачено встановлення 5 гібридних інверторів потужністю 50 кВт (SUN-50K-SG01HP3), які, згідно з типовою конфігурацією, мають працювати у складі одного мастер-інвертора та семи слейв-інверторів в паралельній мережевій схемі. При цьому, для забезпечення роботи інверторів з акумуляторними батареями, кожен інвертор повинен мати з’єднання з відповідною BMS-контролером, який забезпечує: моніторинг та балансування батарей, обмін даними між акумуляторами та інвертором, безпечну роботу системи живлення. Однак, згідно з кошторисом:передбачено лише 2 BMS-контролер типу HVB750V/100A-EU,та 24шт акумуляторних модулів BOS-GM5.1, які відповідно можуть бути фізично підключені лише до 2 інверторів з 8. Таким чином: лише 2 інвертори зможуть працювати з акумуляторними модулями, тоді як інші 6 інверторів залишаться без можливості працювати з акумуляторним живленням,що суперечить логіці побудови паралельної гібридної системи, де кожен інвертор має отримувати живлення від батарейної частини (інструкція виробника в частині побудови паралельної системи), унаслідок чого паралельна система не зможе працювати коректно або взагалі не запуститься, оскільки інвертори не зможуть синхронізуватись по живленню від батарей, а частина з них буде працювати лише в мережевому режимі (або в аварійному стані),розподіл навантаження між інверторами буде порушено, а також можуть виникнути помилки в комунікації між інверторами через відсутність BMS у частини з них. Висновок: Щоб система працювала відповідно до заявленого проєкту (8 інверторів у паралель), потрібно: 8 комплектів підключення до акумуляторної системи ( хоча б по одній групі з 5 акумуляторних блоків та одному блоку БМС на кожен інвертор), Тобто разом 40 акумуляторних блоків та 8 BMS-контролерів. При тому варто зазначити, що навіть така конфігурація зможе видавати не більше 200кВт в режимі backup. Для отримання повної номінальної потужності інверторів (400кВт) в режимі backup кількість акумуляторних модулей має бути збільшена до 80шт. Відповідно, після закінчення робіт на об'єкті згідно його неможливо буде здати в експлуатацію з даним комплектом обладнання по цьому кошторису. Просимо привести кількість обладнання в технічному завданні згідно до вимог виробника в питаннях експлуатації обладнання, або зазначити в тендерній документації інформацію щодо придбання потрібного недостаючого обладнання паралельно до цієї закупівлі.
Відповідь: На першому етапі передбачається робота визначеного обладнання від 2 інверторів до яких приєднані стійки з акумуляторами та BMS-контролерами. Решта інверторів буде працювати в режимі мережевих інверторів до впровадження етапу розширення ємності системи в якому передбачається підключення до кожного інвертора свого BMS-контролера.
Дата відповіді: 27.03.2025 10:42
Відповідь надана

Вишка

Номер: dae8b6fa0958492c95925b5990b6273a
Дата опублікування: 24.03.2025 12:44
Опис: Шановний замовнику, ви вимагаєте такий автомобіль «Спеціалізований вантажний-спеціальний фургон малотонажний (вишка)» Ми маємо необхідний транспортний засіб, проте згідно технічного паспорту його назва звучить як «СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АВТОПІДЙОМНИК» Тому просимо внести зміни, та передбачити можливість надання и маємо необхідний транспортний засіб, проте згідно технічного паспорту його назва звучить як «СПЕЦІАЛЬНОГО ВАНТАЖНОГО АВТОПІДЙОМНИКА» або іншого аналогічного транспортного засобу. Вказавши саме таку конкретну назву як «Спеціалізований вантажний-спеціальний фургон малотонажний (вишка)», ви лобіюєте інтереси того учасника, в кого в технічному паспорті на авто вказана саме така назва, і дискримінуєте права інших учасників, які користуються іншими марками транспортних засобів, і в яких даний засіб має трохи іншу назву.
Відповідь: Зміни внесені
Дата відповіді: 24.03.2025 15:52