-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень радіологічного корпусу для встановлення комп'ютерного томографа КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул.Олександра Олеся, 12Б
Завершена
8 076 162.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 380.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 380.81 UAH
Період уточнення:
12.03.2025 15:38 - 24.03.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
c6eb68733aae47d8837a5fab95024e43
Дата опублікування:
14.03.2025 13:56
Опис:
Відповідно до технічного завдання замовника, всі роботи проводяться в внутрішній частині приміщення.
Просимо внести зміни в частині поставлених умов, а саме «Дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки (копії), а саме: - діючий дозвіл або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання: монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції підйомників для підіймання працівників, колисок приводних для підіймання працівників; експлуатації підйомників для підіймання працівників, колисок приводних для підіймання працівників;» - шляхом виключення, оскільки реконструкції підйомників для підіймання працівників, колисок приводних для підіймання працівників; експлуатації підйомників для підіймання працівників, колисок приводних для підіймання працівників не є предметом закупівлі та не використовуватиметься в процесі виконання технічних завдань Замовника.
Дана вимога є дискримінаційною та не доцільною.
Відповідь:
Внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
17.03.2025 09:18
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
f92c6af4666c495581b5d04fc7d82d1b
Дата опублікування:
14.03.2025 13:49
Опис:
Відповідно до ДБН «ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА ДБН А.3.1-5:2016 « пункту 8 КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ
8.3 Під час будівництва здійснюється державний [25,26] та виробничий контроль, авторський та технічнийнагляд [8, 9]. За умови проведення науково-технічного супроводу будівництва об'єктів контроль якості виконується зурахуванням програми цього супроводу згідно з вимогами ДБН В.1.2-5. 8.4 Виробничий контроль якості виконання будівельних робіт включає: а) вхідний контроль проектної документації; б) вхідний контроль конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування; в) операційний контроль будівельних процесів; г) приймальний контроль будівельних робіт та їх результатів.
8.4.1.2 Вхідний контроль продукції здійснюється згідно з регламентом вхідного контролю і встановлю євідповідність продукції вимогам проектної та нормативної документації. 8.4.2 Операційний контроль будівельних процесів (технологічних операцій) здійснюється за регламентомв ході виконання будівельних робіт і забезпечує своєчасне виявлення дефектів для вжиття заходів щодо їхусунення та запобігання. Склад та параметри операційного контролю визначаються у ПВР. 8.4.2.1 Результати операційного контролю заносяться до загального журналу робіт (додаток А). 8.4.2.2 Усі виявлені відхилення від вимог технологічної та нормативної документації повинні бути виправлені до початку виконання наступних технологічно пов'язаних операцій. 8.4.3 Під час приймального контролю проводиться перевірка якості відповідальних конструкцій та закінчених будівельних робіт, в тому числі прихованих.
8.4.3.5 Приймальний контроль здійснюється за участю представників будівельної організації, технічного нагляду замовника та авторського нагляду (у випадках, передбачених договором про авторський нагляд). 8.4.3.6 Результати приймального контролю фіксуються в загальному журналі робіт, в актах на закриттяприхованих робіт, актах проміжного прийняття відповідальних конструкцій та інших документах - за наявностівимог нормативних документів на конкретні види будівельних робіт.
8.5 Авторський нагляд здійснюється протягом періоду будівництва згідно з [8,19]. 8.6 Склад та обсяги контролю та нагляду встановлюються на підставі вимог проектної документації,нормативних документів та відповідних регламентів на конкретні види будівельних робіт. 8.6.1 За обсягом контролю показників, що характеризують якість будівельних робіт, матеріалів, конструкцій, обладнання тощо, контроль може бути: а) суцільний (контролюються всі контрольовані параметри); б) вибірковий (контролюється частина контрольованих параметрів). 8.6.2 За періодичністю контроль може бути: а) безперервний (інформація надходить безперервно); б) періодичний (інформація надходить через певні проміжки часу); в) епізодичний (виконується за недоцільності застосування суцільного, вибіркового або періодичногоконтролю). 8.6.3 За засобами проведення контроль може бути: а) візуальний; б) інструментальний (виконується із застосуванням засобів вимірювань, у тому числі лабораторногообладнання); в) реєстраційний (виконується шляхом аналізу даних, зафіксованих у документах - сертифікатах, актахогляду прихованих робіт, загальних або спеціальних журналах робіт тощо). Застосовується за недоступностіоб'єкта контролю або недоцільності виконання інструментального або візуального контролю. ДБН А.3.1-5:2016 12 8.7 Для забезпечення виконання робіт з визначеними параметрами, що характеризують матеріали,вироби, конструкції, обладнання, технологічні процеси та будівельну продукцію на всіх етапах її створення,має здійснюватись метрологічне забезпечення процедур контролю з дотриманням вимог законодавства [27]та відповідних стандартів з метрології. 8.8 Результати контролю відповідності будівельних робіт, конструкцій, обладнання та готової будівельноїпродукції вимогам проекту будівництва та нормативних документів фіксуються у виконавчій документації (п4.8). 8.9 У разі виявлення невідповідностей у процесі будівництва установленим вимогам приймається рішенняпро усунення допущених недоліків або про зупинення будівництва об'єкта до виправлення порушень. Вжиті заходи щодо усунення виявлених недоліків фіксуються у загальному журналі робіт.
Отже, відповідно до вищевказаного, контроль за якістю матеріалів покладено на технічний нагляд, договір з яким укадається за наслідками укладання основного договору.
Просимо внести зміни в частині вимог «Задля забезпечення контролю якості будівельних матеріалів у складі пропозиції подається договір учасника із суб’єктом, що має повноваження з оцінки відповідності продукції будівельного призначення, про проведення випробувань.», як дискримінаційної та не доцільної на цьому етапі.
Відповідь:
Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з п. 31 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Оцінка відповідності продукції будівельного призначення є одним із способів підтвердження надійності, безперебійності, технічної компетенції та якості надання матеріалів, що використовуватимуться при виконанні робіт.
Наявність договірних відносин із суб’єктом, що має відповідні повноваження з оцінки, не суперечить чинному законодавству, в тому числі подальшому укладенню договору з технічного нагляду.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.03.2025 09:17