• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин А-95

Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти підприємства

Торги не відбулися

708 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період уточнення: 12.03.2025 14:50 - 17.03.2025 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: cd7f981809074f3c8346bb952f74ff97
Дата опублікування: 14.03.2025 12:18
Опис: Відповідно до п. 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі повинні здійснюватися за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Аналогічні вимоги відображено у Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Закупівлі повинні здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Ознайомившись з ТД Замовника, вважаємо, що в порушення вимог ст. 5 Закону, Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до Учасників, які полягають в наступному: п 8. Додатку 2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ) передбачено, що Учасник має надати: - довідку про наявність АЗС на території м. Старий Самбір Львівської області (вказати місцезнаходження та графік роботи), та лист-підтвердження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС / чи від партнера протягом 2025 року (сканований оригінал). Тобто, Замовник, місцерозташування якого знаходиться за межами м. Старий Самбір, а саме по вул. Придністрянська, 54 у с. Бусовисько Львівської області, вимагає у потенційного Учасника наявності АЗС саме на території конкретного населеного пункту (в якому сам Замовник не знаходиться), незалежно від відстані між самим Замовником та АЗС Учасника. Враховуючи положення тендерної документації, переможцем закупівлі може бути лише Товариство з обмеженою відповідальністю «В.І.П. Плюс», яке має АЗС у м. Старий Самбір та відповідає усім встановленим вимогам. Оскільки АЗС Учасника знаходиться одразу за межами м. Старий Самбір, а конкретно у с. Бачина Львівської області (приблизно 12 км до місцезнаходження Замовника с. Бусовисько), ми вбачаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки у тендерній документації Замовником жодним чином не обґрунтовано висунення саме такої умови щодо розташування АЗС Учасника (необхідність обґрунтування вимог щодо розташування АЗС Учасника викладено у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 25.01.2019 № 807, від 21.10.2019 № 15085). Таким чином, Замовник встановлює дискримінаційну вимогу та штучно звужує коло потенційних учасників аукціону, що в свою чергу призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають можливість здійснення постачання палива. Визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають, як і відповідати обґрунтованим потребам Замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури закупівель. Відтак, вимагаємо змінити п. 8 додатку 2 до Тендерної документації та штучно необмежувати коло потенційних Учасників, що сприятиме більшій конкуренції та економії коштів Замовника.
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що на території м. Старий Самбір знаходиться більше однієї АЗС. Зазначена вимога не є дискримінаційна бо стосується всіх учасників торгів.
Дата відповіді: 18.03.2025 16:09
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 6567f4f4f6d74d4db3c5f987f870102a
Дата опублікування: 14.03.2025 12:10
Опис: Відповідно до п. 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі повинні здійснюватися за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Аналогічні вимоги відображено у Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Закупівлі повинні здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Ознайомившись з ТД Замовника, вважаємо, що в порушення вимог ст. 5 Закону, Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до Учасників, які полягають в наступному: п 8. Додатку 2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ) передбачено, що Учасник має надати: - довідку про наявність АЗС на території м. Старий Самбір Львівської області (вказати місцезнаходження та графік роботи), та лист-підтвердження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС / чи від партнера протягом 2025 року (сканований оригінал). Тобто, Замовник, місцерозташування якого знаходиться за межами м. Старий Самбір, а саме по вул. Придністрянська, 54 у с. Бусовисько Львівської області, вимагає у потенційного Учасника наявності АЗС саме на території конкретного населеного пункту (в якому сам Замовник не знаходиться), незалежно від відстані між самим Замовником та АЗС Учасника. Враховуючи положення тендерної документації, переможцем закупівлі може бути лише Товариство з обмеженою відповідальністю «В.І.П. Плюс», яке має АЗС у м. Старий Самбір та відповідає усім встановленим вимогам. Оскільки АЗС Учасника знаходиться одразу за межами м. Старий Самбір, а конкретно у с. Бачина Львівської області (приблизно 12 км до місцезнаходження Замовника с. Бусовисько), ми вбачаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки у тендерній документації Замовником жодним чином не обґрунтовано висунення саме такої умови щодо розташування АЗС Учасника (необхідність обґрунтування вимог щодо розташування АЗС Учасника викладено у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 25.01.2019 № 807, від 21.10.2019 № 15085). Таким чином, Замовник встановлює дискримінаційну вимогу та штучно звужує коло потенційних учасників аукціону, що в свою чергу призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають можливість здійснення постачання палива. Визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС потенційних учасників мають, як і відповідати обґрунтованим потребам Замовника, так і забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури закупівель. Відтак, вимагаємо змінити п. 7 додатку 2 до Тендерної документації та штучно необмежувати коло потенційних Учасників, що сприятиме більшій конкуренції та економії коштів Замовника.
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що на території м. Старий Самбір знаходиться більше однієї АЗС. Зазначена вимога не є дискримінаційна бо стосується всіх учасників торгів.
Дата відповіді: 18.03.2025 16:09