• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ремонт, технічне обслуговування автомобільної техніки

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 12.03.2025 14:42 - 18.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 898f10e2a08b43f9ac4fd83e88780894
Дата опублікування: 17.03.2025 15:58
Опис: Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації : СТО повинно знаходитись на правому березі Дніпра, як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо СТО буде знаходитися на лівому березі Дніпра. Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що відповідно до висновків Верховного Суду, викладених в рішенні від 11 лютого 2020 року №826/1459/17: «Тож ураховуючи, що продукція щонайменше двох виробників відповідає зазначеній характеристиці, а тому відсутні обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення указаних вище умов тендерної документації. Дійсно, Закони України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі» не визначають, що наявність двох і більше виробників певної продукції є доказом відсутності дискримінації, проте відсутність такої норми не є перешкодою для урахування такого критерію під час оцінки доводів скаржника щодо встановлення замовником дискримінаційних умов.» Зважаючи, що на правому березі Дніпра в місті Києві знаходяться дві і більше станцій технічного обслуговування, замовником, з урахуванням необхідності дотримання принципів ефективності та пропорційності, не порушено принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Дата відповіді: 18.03.2025 17:17