-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
буряк, капуста, цибуля, морква
в кількості зазначено шт, однак слід читати як найменування
Торги відмінено
279 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 396.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 396.50 UAH
Період уточнення:
17.09.2018 16:16 - 23.09.2018 16:30
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
27263620d99947058f4caa1f63b8293b
Дата опублікування:
18.09.2018 16:24
Опис:
1. Ви вимагаєте від Учасників подати експлуатаційний дозвіл на складські приміщення. Повідомляємо Вам, що дана вимога є дискримінаційною, адже у Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» у статті 23 вказано: 2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. Отже, експлуатаційний дозвіл для продуктів рослинного походження законом не передбачений!!!! Заберіть цю дискримінаційну вимогу з документації.
2.Згідно Постанови "Про затвердження Порядку вилучення, утилізації та знищення непридатних для використання сільськогосподарської сировини і харчових продуктів " вилучення, утилізація та знищення сільськогосподарської сировини і харчових продуктів провадиться: на підставі припису посадової особи, що здійснює державний нагляд та державний контроль за додержанням законодавства про пестициди і агрохімікати; на підставі висновку органу державної ветеринарної медицини про непридатність використання забруднених пестицидами і агрохімікатами сільськогосподарської сировини чи харчових продуктів для кормових цілей. У інших випадках утилізація продуктів харчування не передбачена. У нашого підприємства не було причин, згідно законодавства, для утилізації харчових продуктів. Ви не можете вимагати від Учасників подання документів, які не передбачені чинним законодавством. Це дискримінує учасників. Усуньте дану вимогу із документації.
3. Ви вимагаєте від Учасників подати документи на дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію приміщення.
Дезінсе́кція — комплекс профілактичних і винищувальних заходів для знищення і врегулювання кількості комах (тарганів, мурах, клопів, бліх, комарів, мух, вошей, молі, кліщів, ос тощо), які мають епідеміологічне і санітарно-гігієнічне значення.
Дератиза́ція — це комплекс санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та протиепідемічних заходів, які включають роботи з винищування та захисту від синантропних гризунів (у тому числі носіїв та розповсюджувачів інфекційних хвороб людини і тварин) у будівлях і спорудах населених пунктів, на транспорті та в навколишньому середовищі.
З чого ви взяли, що нам необхідна дезінсекція та дератизація приміщення, якщо у нас не має проблем із комахами/шкідниками. Чому нам укладати договори про дезінсекцію та дератизацію??? якщо немає причин для цього. Даною вимогою ви дискримінуєте Учасників, адже вимагаєте від Учасників заключати і проплачувати договори, для яких не має підстав. Ви не можете дискримінувати Учасників. Усуньте дану вимогу із документації.
4. Ви вимагаєте від учасників надати копії актів приймання-передачі до аналогічних договорів. Акти приймання передачі не є обов'язковими документами для передачі товару і можуть і не оформлятися та підписуватися під час передачі овочів. А вимагати цей документ є дискримінацією!!! Підтвердженням виконання аналогічного договору є належно оформлений лист-відгук!!!! Усуньте дану дискримінаційну вимогу з документації!!!!
5. Ви вимагаєте від учасників надати копії видаткових накладних до аналогічних договорів. По аналогічному договору може бути дуже багато накладних, а їх відбір і сканування проводить незручності для Учасників. Так як ви вимагаєте для підтвердженням виконання аналогічного договору належно оформлений лист-відгук, ми вважаємо, що не має потреби у скануванні накладних і листа-відгука від замовника буде достатньо. Тому просимо усунути цю вимогу із документації.
6. В примітках до п.3.1 додатку 1 ви зазначаєте, що
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності*.
*Для договорів укладених відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VІІ та договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII.
Ви зазначаєте, що Замовником згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності, а наступним абзацом встановлюєте дискримінаційну вимогу, тобто: Для договорів укладених відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VІІ та договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII. Виходячи з цього, виходить, що аналогічними договорами можуть бути лише договори, які укладені а результатами закупівель. Договори, які укладені не за результатами державних закупівель, вважатися аналогічними не будуть. А це суперечить тому, що Замовниками по аналогічних договорах можуть будь суб’єкти будь-якої форми власності. Ви дискримінуєте Учасників, просимо Вас усунути цю вимогу.
7. Інформація про показники вологості пропонованої продукції в протоколі випробування не передбачена стандартами зазначеної продукції!!!! Ви пишите, що продукція має відповідати ДСТУ, ГОСТу, ТУ та самі прописуєте вимоги, які не входять в ДСТУ, ГОСТу, ТУ. Прошу скасувати незаконну вимогу в документації та вилучити її.
У разі ігнорування наших вимог, ми будемо оскаржувати цю процедуру закупівлі, звернемося до Антимонопольного комітету України, а також у Державну Аудиторську службу, а також в систему Dozorro!!!!
Відповідь:
Доброго дня. Щодо експлуатаційного дозволу, не вбачаємо у цій вимозі ознак дискримінації, оскільки вказаний документ гарантує замовнику зберігання запропонованого товару у приміщеннях, в яких умови зберігання товару відповідають нормам чинного законодавства.
Щодо наявності документу, підтверджуючого утилізацію харчових продуктів, не вважаємо дискримінаційною дану вимогу, адже законодавством не обмежене коло організацій, які можуть укладати такі угоди. Щодо доцільності застосування цієї вимоги, зазначаємо, що замовник формує умови документації із урахуванням потреб та з метою здійснення детальної перевірки документів потенційного постачальника.
Щодо документів на дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію приміщення. Бажання замовника отримувати продукцію у складі, в якому регулярно проводяться заходи запобігання наявності в ньому шкідників не дискримінує жодного учасника, а виключно убезпечує замовника від загроз.
Щодо копій видаткових накладних. Спосіб документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, визначений у документації є гарантією достовірності інформації вказаної учасником у складі його тендерної пропозиції.
Щодо надання аналогічних договорів. Фінансування даної закупівлі здійснюється з державного бюджету. Тому Замовник перевіряє досвід співпраці Учасника з бюджетними організаціями, які проводять закупівлі через систему Prozorro.
Щодо інформації про показники вологості пропонованої продукції в протоколі випробування, то із тексту вашої вимоги незрозуміло якому саме нормативному документу суперечить умова документації. Не вбачаємо в ній дискримінаційних ознак.
До того ж, для постійно працюючого постачальника, що дотримується всіх вимог зберігання продукції та норм чинного законодавства, вищевказані вимоги не становлять жодних перешкод для підготовки пропозиції та ніяк не обмежують коло учасників і не порушують принципів здійснення закупівель.
Дата відповіді:
20.09.2018 17:06