-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба для розмічання доріг
Завершена
429 695.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 296.95 UAH
мін. крок: 1% або 4 296.95 UAH
Період уточнення:
12.03.2025 09:08 - 17.03.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо описки у тендерній документації, а саме у Додатку №2
Номер:
4e5381a4060b4e4ba6e453dd7ac0f76a
Дата опублікування:
16.03.2025 21:14
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації, у Додатку 2, була допущена описка в формулюванні: 'Строк (термін) поставки (передачі) Товару: до 10.04.2024 р.' Ми припускаємо, що малося на увазі 2025 рік. Просимо підтвердити, чи це дійсно так, або залишити без змін, 2024 рік, а ми будемо вказувати вірний 2025 р.. Бо поставити до 2024 р. точно ніхто уже не зможе) У такому разі ми будемо вказувати 2025 рік, якщо це не критично для Вас щодо внесення виправлення. Заздалегідь вдячні за уточнення. Бажаємо Вам гарного дня!"
Відповідь:
Так, у Додатку 2 допущена формальна помилка : замість 2025 зазаначено 2024. Замовник підтверджує вірним зазначення дати : 2025 рік.
Дата відповіді:
17.03.2025 09:41
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
c7b1e98d63be465a9606195864323d61
Дата опублікування:
14.03.2025 11:43
Опис:
У п.8.2 зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3-х календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 днів днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.2 проєкту договору:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10-ти календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі (електронною поштою тощо).
Відповідь:
У п.8.1 та 8.2 проєкту договору зазначено : "8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та може виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3-х календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. "
Таким чином, невиконання, або прострочення виконання Стороною умов Договору у зв'язку із настанням обставин непереборної сили не буде вважатися порушенням Договору. Тобто, умови п.8.1 Договору розповсюджуються й на п. 8.2 Договору.
Дата відповіді:
17.03.2025 09:35
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
7c5c4d53f1ea47dfb29c5b9de211298c
Дата опублікування:
14.03.2025 11:42
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України
Пропонуємо додати нову правку:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учасник, не вбачаємо потреби у деталізуванні умов форс-мажору, зазначених у проекті договору.
Дата відповіді:
17.03.2025 08:59
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
6e0840b4bb6c41539472a96d5f60cd2e
Дата опублікування:
14.03.2025 11:42
Опис:
У пунктах 7.2 та 7.6 щодо відповідальності Постачальника та Замовника зазначено наступне:
«7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань за цим Договором Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення від суми несвоєчасно поставленого Товару, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачує штраф у розмірі 7 % вказаної вартості.
7.6. За порушення строків оплати, яке сталось з вини Замовника, Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,01% від вартості неоплаченого Товару за кожний день прострочення виконання зобов’язання.»
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості для кожної із Сторін. Відповідальність, що передбачена для Постачальника у пунктах 7.2 та Замовника 7.6 є відмінною для обох сторін, що ставить у нерівне становище Постачальника. За умовами п.7.2 Постачальник має сплатити пеню у розмірі 31% (подвійна облікова ставка НБУ), а Замовник пеню у розмірі 0,01 %. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, у ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Просимо внести наступні зміни до проєкту договору:
«7.2. У разі несвоєчасної поставки Товару за цим Договором Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 % вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення від суми несвоєчасно поставленого Товару, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачує штраф у розмірі 7 % вказаної вартості.
7.6. За порушення строків оплати, яке сталось з вини Замовника, Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1% від вартості неоплаченого Товару за кожний день прострочення виконання зобов’язання.»
Відповідь:
Шановний учаснику, умови проєкту договору по вказаних пунктах виписані згідно ст.231 Господарського кодексу України.
Дата відповіді:
17.03.2025 08:58
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
64eaf04cde41484d91622a95bbaa6043
Дата опублікування:
14.03.2025 11:42
Опис:
У п.5.4. зазначено, що При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг);
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Шановний Замовник, відповідно до п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника).
При цьому, згідно п.4.5 проєкту договору, розрахунок здійснюється за бюджетні кошти. Відповідно до п. 187.7. ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом.
Отже, зобов’язувати Постачальника на момент поставки надавати податкову накладну є заздалегідь невиконуваною умовою, навіть у разі надання в електронній формі, бо формування та реєстрація податкової накладної відбувається лише після відвантаження Товару.
5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Відповідь:
Шановний Учасник, у п. 5.4 Договору передбачено, що "При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки);
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару."
Таким чином, податкова накладна надається в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки
Дата відповіді:
17.03.2025 08:57
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
f4f54bed1cc04a2eb1883292caaf52c1
Дата опублікування:
14.03.2025 11:41
Опис:
У п.2.1. зазначено, що Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ, ГОСТ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.
В Україні уся фарба для дорожньої розмітки виготовляється відповідно до СОУ - для дорожньої розмітки (СОУ 42.1-37641918-116:2014 Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг). Також умовами тендерної документації зазначено, що фарба має відповідати СОУ 42.1-37641918-116:2014 Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Також для лакофарбової продукції немає чинних ГОСТів. Просимо внести наступні зміни привести у п.2.1 проєкту договору:
2.1. Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару СОУ 42.1-37641918-116:2014 Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг, що встановлені для даного виду Товару.
За аналогією просимо внести відповідні зміни до п.2.3 проєкту договору.
Відповідь:
Шановний учасник, у п. 2.1 Договору передбачено, що "Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ, ГОСТ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.". Формулювання даного пункту є більш ширшим, ніж те, яке запропоновано Вами. Вносити будь - які зміни, що його звужують не вбачаємо за доцільне.
Дата відповіді:
17.03.2025 08:52