• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобільний бензин А-95, дизельне паливо (ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Ціна товару повинна бути зазначена за нульовою ставковою податку на додану вартість відповідно до підпункту “г” підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Податкового Кодексу України та Постанови КМУ від 02.03.2022 № 178 «Деякі питання обкладання податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану». Вид та форма товару визначений у додатку №4

Завершена

649 650.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 496.51 UAH
Період уточнення: 11.03.2025 16:49 - 16.03.2025 00:00
Відповідь надана

Корегування проекту договору

Номер: 3f55a783711648ae93f17166e7462e8f
Дата опублікування: 12.03.2025 16:09
Опис: Доброго дня! Розглянувши проект договору, що доданий до тендерної документації, вважаємо за необхідне звернутися до Вас з вимогою щодо внесення змін в проект договору. В п. 4.2 проекту договору зазначено, що: « 4.2. Приймання-передача Товару здійснюється: - по кількості, відповідно до Інструкції П.6 ("Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і ТНС по кількості") від 15.06.1965року; - по якості, відповідно до Інструкції П.7 ("Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і ТНС за якістю") від 25.04.1966 року. Прийом товару здійснюється Замовником за наявності товаросупровідних документів: видаткової накладної, рахунку-фактури, сертифіката відповідності та сертифіката якості або паспорта на Товар. Якщо під час здачі — приймання Товару виявиться, що якість (комплектність) Товару не відповідає вимогам розділу ІІІ цього Договору, то такий Товар вважається непоставленим..» Даний пункт проекту договору є «застарілим» та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, оскільки не враховує останні зміни. У зв'язку з цим п.4.2 ПОТРЕБУЄ ЗАМІНИ на: "4.2.-Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (зі змінами); -Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 року № 1442 (зі змінами); -Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 року № 281/171/578/155; -Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04 червня 2007 року № 271/121; -ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»; -ДСТУ 4488:2005 «Нафта і нафтопродукти. Методи відбирання проб»; -Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 927 (зі змінами); -інших чинних нормативних та нормативно-правових актів України у сфері виробництва, обігу та торгівлі нафтопродуктами і пальним."
Відповідь: Керуючись п.п.3 п.1 ст.19 та п.п.3 п.1 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи вимоги Замовника, які визначені в оголошенні з використанням електронної системи закупівель та беручи до уваги звернення з пропозицією Учасника щодо можливого внесення змін до тендерної документації у Додаток №5, Замовником визначено про необхідність внесення змін у пункт 4.2 «Проекту договору» (Додаток 5) без виключення встановлених раніше положень, як таких, що не втратили чинність. “Дякуємо за запитання, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.”
Дата відповіді: 14.03.2025 15:02
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 8de76d5295384c8585fdeffe0e95ae1a
Дата опублікування: 12.03.2025 15:46
Опис: Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме: Додаток 4 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером. ТД передбачено: - Учасник повинен забезпечити відпуск палива за допомогою талонів в розгалуженій мережі АЗСАЗК по всій території України, за виключенням тимчасово окупованих територій. На підтвердження зазначеної вимоги Учасник повинен надати перелік в кількості не менше 2 (двох) АЗС/АЗК в кожній області України, за виключенням тимчасово окупованих територій, в тому числі не менше 7 (семи) АЗС/АЗК в Житомирській області (без обмеження у певному місці). Обслуговування на всіх АЗС/АЗК має проводитися талонами одного взірця., яка суттєво обмежує коло потенційних Учасників щодо участі у торгах. З аналізу та знання ринку постачальників пального з АЗС Учасника вбачається відсутність конкуренції в межах вищенаведеної від місцезнаходження Замовника до місцерозташування АЗС Учасника. Така кваліфікаційна вимога ТД, встановлена Замовником, не дає можливості іншим постачальникам добросовісно конкурувати та розраховувати на перемогу в даних торгах. Замовником не доведено доцільність/необхідність встановлення шляхів до автозаправних станцій Учасника та/або його партнерів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон№922), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №922, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону №922, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов ТД порушують вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у закупівлі. Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо тендерний комітет усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! А саме : Учасник повинен забезпечити відпуск палива за допомогою талонів в розгалуженій мережі АЗСАЗК по всій території України, за виключенням тимчасово окупованих територій. На підтвердження зазначеної вимоги Учасник повинен надати перелік в кількості не менше 1 (однієї) АЗС/АЗК в кожній області України, за виключенням тимчасово окупованих територій, в тому числі не менше 7 (семи) АЗС/АЗК в Житомирській області (без обмеження у певному місці). Обслуговування на всіх АЗС/АЗК має проводитися талонами одного взірця. Дякуємо!
Відповідь: Керуючись п.п.3 п.1 ст.19 та п.п.3 п.1 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи вимоги Замовника, які визначені в оголошенні з використанням електронної системи закупівель та беручи до уваги звернення Учасника щодо можливого внесення змін до тендерної документації Замовником визначено, що під час підготовки тендерної документації та вивченні ринку забезпечення автомобільним бензином та дизельним паливом було встановлено, що на території не окупованих областей в Україні за своєю протяжністю досить значні, заселені нерівномірно, структура забудови також нерівномірна, в тому числі це стосується і АЗС/АЗК. Зокрема протяжність Одеської області понад 320 км., Чернігівської обл. понад 220 км., Миколаївська обл. понад 220 км., Рівненської обл. понад 220 км., Київської обл. понад 250км., Полтавської обл. понад 210 км., Харківська обл. понад 210 км., Кіровоградська обл. понад 250 км., Тернопільської обл. понад 180 км. і т.п. тому відстань між найближчими АЗС може сягати декількох сотень кілометрів. Слід зазначити, що основними завданнями Державної служби цивільного захисту є проведення робіт та вжиття заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, захисту населення і територій від них, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, гасіння пожеж, а також ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій. Тому враховуючи діяльність та постійні відрядження Замовника, а також можливі пошкодження АЗС/АЗК через обстріли РФ (що неодноразово вже траплялось), нестабільність ринку (закриття АЗС), Замовник визначає доцільним наявність мінімум двох АЗС в кожній області України за виключенням тимчасово окупованих територій, для можливості стабільного, безперебійного отримання палива від Постачальника, особливо коли така необхідність виникає при виконанні завдань за призначенням, тобто в найкоротші терміни. Також вимога щодо наявності в учасника не менше 2 (двох) АЗС/АЗК в кожній області України, за виключенням тимчасово окупованих територій, не є дискримінаційною, оскільки за результатами проведеного аналізу ринку палива в Україні, опрацьованих інтернет ресурсів (сайти постачальників пального), інформації в електронній системі закупівель, встановлено, що існує понад 4 постачальника які мають можливість запропонувати 2 або більше АЗС/АЗК в кожній області України, за виключенням тимчасово окупованих територій. Враховуючи вище наведено вимогу щодо зменшення кількості АЗС/АЗК в межах однієї області до 1-Ї АЗС/АЗК залишаємо без задоволення.». Відповідно, дана вимога Замовника не обмежує Учасників. “Дякуємо за запитання.”
Дата відповіді: 14.03.2025 15:01