-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт даху їдальні та переходу до їдальні Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: м. Охтирка, пров. Сумський, 35
Категорія Замовника згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»
Завершена
3 220 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 103.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 103.50 UAH
Період уточнення:
11.03.2025 16:08 - 23.03.2025 00:00
Відповідь надана
Договірна ціна
Номер:
7464651b5d644c888e6092cac5043f3e
Дата опублікування:
21.03.2025 08:30
Опис:
Шановний Замовнику, в складі тендерної документації відсутня інформація щодо виду договірної ціни (тверда чи динамічна). Просимо Вас надати інфорацію щодо виду договірної ціни.
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до пункту 1.2. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
На стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель ЗАМОВНИК встановлює тверду договірну ціну.
Дата відповіді:
24.03.2025 15:51
Відповідь надана
Сертифікат ISO
Номер:
a21166458a7949ec88cbc03bc6ab31cf
Дата опублікування:
20.03.2025 11:45
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ISO 23932:2018 який вимагає Замовник, зазначено наступне: «Даний стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Даний стандарт, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто даний стандарт не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що даний стандарт має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT)Інжиніринг пожежної безпеки. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікату, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Тому просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо надання зазначеного сертифікату.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовник формує умови тендерної документації, з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням п.3 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі, яка говорить про те, що тендерна документація може містити вимоги що до надання документів, які замовник вважає за необхідне. Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки» надається Учасником для підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ. Відповідно до Указу Президента України від 23 лютого 2001 року N 113/2001 впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) здійснюється з метою підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції (товарів, робіт, послуг), забезпечення захисту інтересів споживачів. Отримати необхідний сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності за умови його відповідності відповідним стандартам якості. Вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вищезазначеного, Замовник залишає за собою право не вносити зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
23.03.2025 13:41