• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, автоматичних систем пожежогасіння (газового, порошкового та водяного), системи проти димного захисту)

Завершена

5 491 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 912.00 UAH
Період уточнення: 11.03.2025 15:56 - 19.03.2025 00:00
Відповідь надана

Вимоги до автовишки

Номер: 796d92bea52047b7bf6f4430340ee90a
Дата опублікування: 15.03.2025 15:20
Опис: В кваліфікаційних вимогах Ви надаєте перелік мінімально необхідного обладнання, інструмент та матеріально-технічної бази виходячи з обсягу робіт. Яка саме потрібна висота підйому в автовишки для виконання робіт та яких саме робіт? І щи може це бути причітний підйомник чи підйомник зі стрілою?
Відповідь: «Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення зазначаємо. Мінімальна висота підйому 10 метрів. Наявність автовишки обумовлена специфікою наявності прокладених зовнішніх мереж. В поняття автовишка вкладається наступне - Автовишка це підйомний механізм для виконання висотних робіт, який встановлено на транспортно-колісний засіб (вантажне шасі, вантажопасажирський мікроавтобус із суцільнометалевим фургоном, пікап, позашляховик, трактор, причіп тощо). Підйомний механізм має телескопічну, колінчату або комбіновану стрілу, яку розташовано на поворотній платформі.»
Дата відповіді: 17.03.2025 16:55
Відповідь надана

Внесення змін в ТД

Номер: 17bc7d071cfe4a63b29ca993a996b648
Дата опублікування: 15.03.2025 14:54
Опис: В п. 3.20 Додаток №4 зазначено: «3.20. Виконавець повинен забезпечити своєчасне прибуття спеціалістів з технічного обслуговування (ремонту) на спрацювання (або хибне спрацювання) сигналізації протягом 6-7 годин в робочий час, на місця спрацювання згідно переліку Об’єктів за заявкою Замовника.» В цьому пункті немає вимоги щодо: «В разі виникнення критичної ситуації Виконавець повинен забезпечити прибуття технічних спеціалістів протягом 3-х годин.». Оскільки, вимога, щодо прибуття технічних спеціалістів протягом 3-х годин у разі виникнення критичної ситуації впливає на якість послуг – внесіть, будь ласка, зміни в Додаток 4.
Відповідь: «Шановний Учаснику! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.»
Дата відповіді: 17.03.2025 16:53
Відповідь надана

Визначення критичні ситуації

Номер: 613bd9a6eb304b18868874112db5cc4c
Дата опублікування: 14.03.2025 17:15
Опис: Ви зазначаєте :«Виконавець повинен забезпечити своєчасне прибуття спеціалістів з технічного обслуговування (ремонту) на спрацювання (або хибне спрацювання) сигналізації протягом 6-7 годин в робочий час, на місця спрацювання згідно переліку Об’єктів за заявкою Замовника. В разі виникнення критичної ситуації Виконавець повинен забезпечити прибуття технічних спеціалістів протягом 3-х годин.». Надайте, будь ласка, роз'яснення, які саме ситуації Ви розглядаєте як "КРИТИЧНІ". В переліку робіт з підтримання експлуатаційної придатності протипожежних систем, що покладено на Замовника зазначено : "Прийняття та вживання заходів при надходженні сигналу тривоги". Тобто на всіх Ваших об'єктах є черговий персонал, який проінструктований щодо вживання заходів при надходженні сигналу тривоги.
Відповідь: «Шановний Учаснику! Зазначимо, що предмет закупівлі передбачає «Послуги з ремонту і технічного обслуговування». В залежності від того яка ситуація складається на об’єкті під час експлуатації, а саме можливі пошкодження системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, автоматичних систем пожежогасіння (газового, порошкового та водяного, системи проти димного захисту) та в залежності від важливості даного об’єкта замовник визначає ступень критичності ситуації.»
Дата відповіді: 17.03.2025 16:52
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: df2038b7b2704201a23588fc2a206fae
Дата опублікування: 13.03.2025 00:27
Опис: Додатком 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації вимагається: «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал Акту технічного обстеження систем протипожежного захисту об’єктів Замовника за формою А.4 відповідно до ДСТУ 9047:2020 «Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності», з підписами уповноваженою особою Замовника і Учасника.» Наведена вимога є незаконною та має бути видалена з тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації. Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Цією вимогою Ви порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести обстеження, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Вам вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після обстеження об’єктів інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо обстеження об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Відповідно до Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Технічне обстеження об’єкту потенційним учасником разом із представником Замовника до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Актів за результатами обстеження об'єктів надання послуг (виконання робіт). Встановлення такої вимоги, щодо надання учасником акту обстеження з результатами обстеження об’єкта, завіреного представником Замовника до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати протоколи обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Законом визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо виключити з тендерної документації вимогу, яка міститься в додатку №3 тендерної документації «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал Акту технічного обстеження систем протипожежного захисту об’єктів Замовника за формою А.4 відповідно до ДСТУ 9047:2020 «Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності», з підписами уповноваженою особою Замовника і Учасника».
Відповідь: «Шановний Учаснику! Ви безпідставно припускаєте, що формування вказаної вимоги, щодо попереднього огляду обсягу та умов виконання послуг, обмежує Вашу участь у закупівлі, порушує право учасника на конфіденційність, створює дискримінаційні умови. Натомість, у викладеній Вашій скарзі жодного посилання на конкретний пункт або норму законодавства, яку порушив Замовник. Зазначені Ваші твердження жодним чином не відповідають дійсності та не обґрунтовують факт порушення права на участь у процедурі закупівлі, оскільки не містять жодних документальних доказів того, що Скаржник намагався виконати вказану вимогу і оглянути об’єкт зі складанням відповідного акту огляду, а йому (Скаржнику) було відмовлено в доступі до об’єкту, або вчиненні інших протиправних дій. Більше того зазначаємо, що майже щоденно потенційні Виконавці звертаються за здійсненням зазначеного огляду, жодному Учаснику не відмовлено, жодної претензії не має. В свою чергу варто зауважити, що предмет закупівлі вимагає попереднього огляду об’єктів перед початком проведення процедури закупівлі для оцінення можливостей потенційним Виконавцями перед поставленими задачами. В технічному завданні наведені лише загальні обсяги предмету закупівлі і не розкривають у воєнний час конкретне розташування об’єктів та кількість, яка перевищує понад 100 локацій. Так, в 2024 році з напрямку закупівлі протипожежних послуг/робіт було аналогічно оскаржено вимогу Замовника з приводу попереднього огляду об’єктів. Замовник дослухався прохання Учасника закупівлі та зняв вимогу щодо попереднього огляду. В результаті Переможець закупівлі не оцінив свої можливості з необхідним обсягом виконання робіт та строками, не спромігся в зазначені строки виконати взяті на себе зобов’язання, не подав на погодження жодного Акту надання послуг. За підсумками наведеної вище співпраці, були накладені штрафні санкції, пере направлено забезпечення виконання договору в держаний бюджет, Замовник, маючи фінансову можливість, лишився без впровадження протипожежних систем на нових своїх об’єктах. Замовник керуючись лише бажанням своєчасно та якісно отримати зазначені обсяги закупівлі повторно анулює вище зазначену вимогу.»
Дата відповіді: 14.03.2025 16:34
Відповідь надана

наявність перепустки/дозволу на право переміщення транспортних засобів та персоналу під час дії комендантської години

Номер: 490376e8c2ef47d6a6583451a18a8330
Дата опублікування: 12.03.2025 11:51
Опис: Відповідно п. 3.20. Додатку Ви зазначаєте: «Виконавець повинен забезпечити своєчасне прибуття спеціалістів з технічного обслуговування (ремонту) на спрацювання (або хибне спрацювання) сигналізації протягом 6-7 годин в робочий час, на місця спрацювання згідно переліку Об’єктів за заявкою Замовника.» В Додатку №2 до ТД Ви зазначаєте: «Проведення планових регламентних робіт на об’єктах Замовника можлива тільки в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 17:00 з урахуванням перерви на обід з 13:00 до 14:00 та повітряну тривогу. Адміністративні та складські будівлі, що потребують обслуговування протипожежних систем діючі. Вирішення критичних проблем відбувається відповідно до встановлених термінів.» Якщо Ви зазначаєте що всі роботи потрібно виконувати в робочих час, то надайте, будь ласка, роз’яснення для Ви вимагаєте - наявність перепустки/дозволу на право переміщення транспортних засобів та персоналу під час дії комендантської години?
Відповідь: «Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення зазначаємо. В додатку №2 до ТД сторінка 6 перший абзац чітко вказані терміни виконання критичних проблем. Додатково цитуємо вищезазначений абзац «Виконавець повинен забезпечити своєчасне прибуття спеціалістів з технічного обслуговування (ремонту) на спрацювання (або хибне спрацювання) сигналізації протягом 6-7 годин в робочий час, на місця спрацювання згідно переліку Об’єктів за заявкою Замовника. В разі виникнення критичної ситуації Виконавець повинен забезпечити прибуття технічних спеціалістів протягом 3-х годин.»
Дата відповіді: 14.03.2025 16:23
Відповідь надана

Вимога Замовника яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: b2304c3bf13343fb98f6d2d319a07948
Дата опублікування: 12.03.2025 08:47
Опис: Шановний Замовнику! В тендерній документації в ДОДАТКУ 5 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»: відповідно до вимог п.2. Ви вимагаєте: Мінімально необхідне обладнання, інструмент та матеріально-технічна база виходячи з обсягу робіт: - Драбина або стрем’янка (будівельний поміст/підмостки) – не менше 3 шт.; - Перфоратори або дрилі - не менше 3 шт.; - Шуруповерт – не менше 3 шт.; - Тест прилад пожежних сповіщувачів – не менше 1 шт.; - Прилад електровимірювальний або мультимітр (вольтметр, амперметр, мегомметр та інші) – не менше 3 шт.; - Компресор – не менше 1 шт.; - Зварювальний апарат - не менше 1 шт.; - Автовишка – не менш 2 шт. с зазначенням марки, моделі та державного реєстраційного номера; - Вантажний автомобіль - не менш 1 шт. с зазначенням марки, моделі та державного реєстраційного номера; - Легковий автомобіль - не менш 1 шт. с зазначенням марки, моделі та державного реєстраційного номера; - Складське приміщення – 1шт. Предметом закупівлі є послуги з «Код ДК 021:2015-50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, автоматичних систем пожежогасіння (газового, порошкового та водяного), системи проти димного захисту) чинним законодавством України, а саме діючою Постановою КМУ №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" Даний вид послуг виконується на підставі чинної паперової або електронної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 №852 (далі – Ліцензійні умови), з врахуванням вимог розділів: 1. «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних)»; 2.«Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень»; 3. «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту»; Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також щодо наявності відповідної матеріально-технічної бази. Наполягаємо на коригуванні вашої вимоги, шляхом внесення змін та формування вашої вимоги, відповідно до норм чинного законодавства України, а саме, згідно п.12, п.16, та п.20 чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року, щодо наявності в учасника процедури відповідної матеріально-технічної бази.
Відповідь: «Шановний Учаснику! Відповідно до діючої Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" в відповідності до п.1. Загальних положень – «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).». Тобто це вимоги які ліцензіат повинен мінімально виконати в обов’язковому порядку для отримання ліцензії на відповідний вид діяльності та загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. ДОДАТКУ 5 як Ви зазначили відповідно до п.2. вимагає: Мінімально необхідне обладнання, інструмент та матеріально-технічна база виходячи з обсягу робіт. Дана вимога жодним чином не суперечить чинному законодавству, а саме статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у тендерній документації зазначаються: - один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.»
Дата відповіді: 14.03.2025 16:21