-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту Криворізької гімназії № 26 Криворізької міської ради по вул. Володимира Бизова, 7а (внутрішньої системи опалення)
Торги не відбулися
207 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 037.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 037.50 UAH
Період уточнення:
10.03.2025 16:25 - 15.03.2025 00:00
Відповідь надана
акт огляду об'єкта
Номер:
3575fa081373467f812f2571caa4de1f
Дата опублікування:
12.03.2025 09:37
Опис:
Відповідно до умов додатка 2 до тендерної документації, з метою усвідомлення специфіки та обсягу надання послуг, точного розрахунку ціни тендерної пропозиції, Учасник повинен обстежити об’єкт. На підтвердження огляду, надати Акт огляду об’єкта з визначеними обсягами послуг на відповідність дефектного акту (в довільній формі) за підписом керівника закладу освіти. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єктах Замовника не беруться до уваги та не розглядаються, незалежно від розміру цінової пропозиції.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта, підписаний саме представником замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. З незалежних від учасника підстав представник замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт огляду об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вказаної позиції дотримується Антимонопольний комітет України в наступних рішеннях:
№ 3526 від 21.03.2023, оголошення № UA-2023-03-07-010488-a
№1307 від 06.02.2023, оголошення № UA-2023-01-23-015989-a;
№1089 від 31.01.2023, оголошення № UA-2023-01-17-015273-a.
Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації Замовника.
Дата відповіді:
13.03.2025 16:33
Відповідь надана
Захист персональних данних
Номер:
c4e28754755e4a379f6f458905b8cd5f
Дата опублікування:
11.03.2025 17:46
Опис:
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист персональних даних Із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 23 лютого 2012 року N 4452-VI, від 20 листопада 2012 року N 5491-VI, від 16 травня 2013 року N 245-VII, від 3 липня 2013 року N 383-VII,від 27 березня 2014 року N 1170-VII,від 13 травня 2014 року N 1262-VII,від 9 квітня 2015 року N 316-VIII,від 3 вересня 2015 року N 675-VIII,від 6 грудня 2016 року N 1774-VIII,від 19 жовтня 2017 року N 2168-VIII,від 3 грудня 2019 року N 324-IX,від 4 березня 2020 року N 524-IX,від 16 грудня 2020 року N 1089-IX,від 30 березня 2021 року N 1357-IX,від 15 липня 2021 року N 1667-IX,від 8 вересня 2021 року N 1723-IX,від 18 листопада 2021 року N 1907-IX,від 30 листопада 2021 року N 1914-IX,від 15 грудня 2021 року N 1962-IX,
від 16 грудня 2021 року N 1971-IX,від 17 лютого 2022 року N 2075-IX,від 1 липня 2022 року N 2347-IX,від 19 липня 2022 року N 2438-IX,від 29 липня 2022 року N 2494-IX,від 22 лютого 2024 року N 3585-IX,від 19 вересня 2024 року N 3980-IX,від 19 грудня 2024 року N 4170-IX(який вводиться в дію з 1 січня 2025 року).
У переліку документів для подачі є вимога про надання особових данних на працівників. Це є порушенням цього Закону.
Відповідь:
Закупівля проводиться на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року (далі – Закон).
Замовник вважає, що розроблена тендерна документація відповідає нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до ст.22 Закону України Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.22 Закону - тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п.3 ст.22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.4 ст.22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, на виконання норми ст.22 Закону та відповідно до потреби замовником розроблено тендерну документації та визначено вимоги та перелік документів тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
13.03.2025 16:32