• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Номерні знаки для разових поїздок

Завершена

28 248 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 141 243.75 UAH
Період уточнення: 07.03.2025 16:34 - 14.03.2025 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 495c9189fdcb4f6e85eb3cb78de8edae
Дата опублікування: 11.03.2025 20:07
Опис: Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2025-03-07-009233-a, яке розміщене 07.03.2025 на Прозорро, Головний сервісний центр МВС (надалі по тексту – Замовник) оголосив процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби. 07.03.2025 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю за предметом: пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7 (номерні знаки для разових поїздок) та проект договору. Відповідно до п. 1.1. проекту договору Продавець зобов’язується виготовити та передати у власність Покупця номерні знаки для разових поїздок (пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7), далі – «Товар», а Покупець – прийняти Товар та оплатити його на умовах цього Договору. Відповідно до п. 5.1. проекту договору Продавець зобов’язується здійснити передачу Товару у кількості та асортименті, що зазначені Покупцем у заявці встановленого зразка (Додаток 2 до цього Договору). Тобто Товар повинен бути виготовлений Продавцем за вказаними параметрами, зокрема, регіон, серія, номер. Згідно ч. 1ст. 712 Цивільного кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Відповідно до ч.1ст. 837 Цивільного кодексу України, за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові (ч. 2ст. 837 Цивільного кодексу України). Отже, головна відмінність договору підряду від договору поставки/купівлі-продажу полягає в тому, що предметом першого є робота підрядника та її матеріалізований результат, а предметом другого - майно, що підлягає передачі у власність покупцю. Проект договору на закупівлю за предметом: пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7 (номерні знаки для разових поїздок) є договором підряду. Пункт 48 Особливостей встановлює, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Тобто Замовник може встановити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та/або 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та/або 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій, такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг. В оголошеній процедурі закупівлі Замовником встановлено всі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону і тому учасник вправі з метою підтвердження своєї відповідності вказаним критеріям залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, а Замовник зобов’язаний встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відсутність можливості залучення субпідрядника/співвиконавця є дискримінаційною вимогою для учасників, які планують залучення субпідрядників/співвиконавців, адже участь у такій закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які не планують залучати співвиконавців для виконання робіт за договором закупівлі. Таким чином, Замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників. Прохаємо врахувати зазначене та внести зміни до тендерної документації встановши вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідь: Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник має право вказувати у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям. Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, відповідно до частини другої статті 16 Закону Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС) включив до тендерної документації кваліфікаційний критерій (додаток 3 до тендерної документації). Відповідно до частини третьої статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідно до статті 1 Закону товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Таким чином, Замовник здійснює закупівлю номерних знаків для разових поїздок, тобто товару. Виходячи з вищевикладеного, законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено застосування критерію «Залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців» при закупівлі товару. Згідно статті 655 Цивільного кодексу України, за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму. Таким чином, договір про закупівлю номерних знаків для разових поїздок є договором купівлі-продажу, а не договором підряду.
Дата відповіді: 13.03.2025 12:34