• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комп’ютерні запам’ятовувальні пристрої

Завершена

494 464.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 472.32 UAH
Період уточнення: 06.03.2025 18:11 - 11.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: b036591bfac64a6384b749d8f96659ef
Дата опублікування: 10.03.2025 14:51
Опис: Добрий день. Просимо прибрати вимогу надати "лист від виробника товару або його офіційного представника". Дана вимога не має жодної юридичної сили, а тільки носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого "листа від виробника товару або його офіційного представника" з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a. У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за виявлений інтерес до оголошеної закупівлі. У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо: 1) у зв’язку з відсутністю в Україні робочого правового механізму запобігання обігу фальсифікованих і контрафактних товарів, наявністю вільного доступу до сертифікатів відповідності в електронній системі закупівель і на веб-ресурсах виробників, офіційних дистриб’юторів, подання Учасником листа від виробника або його уповноваженого представника вбачається мінімальним превентивним засобом забезпечення ефективності закупівлі; 2) водночас замовник не вимагає такого листа винятково від виробника товару, що складає предмет закупівлі, відповідний лист може бути виданий будь-якою особою, що провадить легальний продаж такого товару, у тому числі офіційним дистриб’ютором, авторизованим партнером, реселером тощо. Мережа останніх є надзвичайно широкою і розміщена в публічному доступі на офіційних веб-ресурсах провідних виробників товару, що складає предмет закупівлі, приміром, www.samsung.com/ua/official_partners, www.seagate.com/where-to-buy, www.toshiba-storage.com/ru/retailers, www.westerndigital.com/en-ua та ін. Оскільки для Замовника пріоритетною є закупівля оригінальних запам’ятовувальних пристроїв базовий критерій для відбору постачальника – продаж від імені виробника і відповідно до загальноприйнятих умов, які забезпечують: по-перше, гарантію від виробника; по-друге, безперервну інформаційну підтримку та сервіс; по-третє, український локалізований контент, – які неспроможні забезпечити продавці нелегального товару; 3) встановлення відповідної умови в тендерній документації на Закупівлю має на меті мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними учасниками, котрі об’єктивно неспроможні забезпечити поставки за предметом закупівлі належної якості, в необхідних обсягах і у визначені потребами замовника строки. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» гарантується право замовника на встановлення забезпечення виконання договору про закупівлю в будь-якій формі (наприклад, гарантія, депозит, порука тощо), замовником обрано форму гарантійного листа, що, на відміну від забезпечення у формі банківської гарантії, не потребує додаткових фінансових витрат з боку потенційних Учасників. Інформуємо Вас, що відповідний лист у складі документів тендерної пропозиції позиціюється винятково як діловий некомерційний документ, який є легальним засобом підтвердження відповідності предмету закупівлі та забезпечення виконання господарських зобов’язань іншою стороною угоди. Відтак, вилучення вимоги тендерної документації про надання листа від виробника або його уповноваженого представника на користь встановлення вимоги забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії вбачається недоцільною
Дата відповіді: 11.03.2025 18:11