-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
06.03.2025 18:05 - 14.03.2025 00:00
Відповідь надана
для працівників диспетчерської служби – документи, передбачені законодавством
Номер:
581f4eaece3849d0b3adc1e5f7286088
Дата опублікування:
13.03.2025 15:15
Опис:
Шановний Замовник! Відповідно до вимог чинного Законодавства, при формування своєї тендерної документації Ви зобов'язані зазначити читкий перелік документів, що учасник повинен надати при подачі своєї пропозиції. Додатково Замовник не має право встановлювати вимоги, що обмежеють коло потенційних учасників. Потенційний учасник має право звернутися до Замовника за роз'яснення уточненням тих чи інших вимог, що зазначені в тендерній документаці, а Замовник зобов'язаний надати йому чітку відповідь. У зв'язку з чи ми, як потенційний учасник просимо Вас надати чітке роз'яснення щодо наступної вимоги: на підтвердження кваліфікаційному критерію, про наявність працівників надати ".......для працівників диспетчерської служби – документи, передбачені законодавством" - Які саме документи треба надати для виконання цієї вимоги? Відповідь на аналогічне питання Вами не містило чіткої відповіді з переліком. Не надання чіткого переліку, ставить в нерівно становище всім учасників закупівлі, оскільки Ви як Замовник можете по різному трактувати той чи інший наданий документ, а отже пропозиція учасника може бути відхилена через не надання Замовником чіткого переліку документів, що необхідні для подання на підтвердження даному кваліфікаціному критерію, а отже Замовник може несвідомо дискримінувати потенційних учасників. Шановний Замовник просимо Вас внести зміни в документаці та зазначити чіткий перелік документів, що повинене подати учасник на "працівників диспетчерської служби", щоб унеможливити подвійного трактування та можливого оскарження його. Дякую
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. При підготовці тендерної документації, зокрема вимог до учасників про їх відповідність кваліфікаційному критерію, як от - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, взято за основу вимоги Закону України «Про охоронну діяльність», постанову Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
При цьому відповідно до ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали відповідні документи, передбачені зазначеною вимогою Закону. Цьому положенню вимог законодавства в частині кадрових вимог до персоналу охорони (в тому числі до працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження), відповідає і вимога, передбачена пунктами 14 – 18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960. Зокрема, освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Чіткого переліку документів, які б підтверджували освітній рівень підготовки персоналу пункту централізованого спостереження, вищезазначена нормативна база законодавства не передбачає.
Дата відповіді:
14.03.2025 09:11
Відповідь надана
обсяг закупівлі
Номер:
ad7b67005ca1424b9f7a312c472f1192
Дата опублікування:
11.03.2025 21:13
Опис:
Шановний замовнику! Відповідно до тендерної документації, ви закуповуєте охоронні послуги в кількості 1 послуга. Кількість людино-годин охорони вами не визначено!!! .Одночасно, у розрахунку цінової пропозиції ви вимагаєте від учасників надання відомостей щодо кількості (людино-годин) та ціни за одиницю. Поясніть, яким чином ми маємо визначити кількість людино-годин та здійснити коректний підрахунок? Предметом закупівлі є 1 послуга, тому ми можемо запропонувати вартість саме 1 послуги. Під час оцінки цінових пропозиції має бути однаковий підхід до оцінки. Не вказуючи кількість людино-годин ви змушуєте учасників фантазувати. Так один порахує людино-години з 12 березня (з дати завантаження пропозиції), інший учасник - наприклад з 17 березня (дати аукціону) а третій - взагалі з 1 квітня. В такому випадку при однаковій вартості людино-години їх цінові пропозиції відрізнятимуться, що ставитиме учасників в нерівне становище під час аукціону. Наголошуємо, одиницею закупівлі у вашому випадку є послуга, а не людино-година!!!Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, щоб усі учасники могли приймати участь на рівних умовах
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
Дата відповіді:
12.03.2025 16:12
Відповідь надана
транспортні засоби
Номер:
aca10ea60c314228a97b75189d05c982
Дата опублікування:
10.03.2025 11:21
Опис:
Шановний замовнику! Ваша тендерна документація містить суперечності. Так, ви вимагаєте документальне підтвердженя наявності У ВЛАСНОСТІ транспорту реагування. Одночасно, чинне законодавство дозволяє залучати групи реагування на умовах субпідряду. Ваша тендерна документація теж містить інформацію про можливість залучення субпідрядників. Проте, у випадку залучення транспорту реагування субпідрядника, такий транспорт реагування не буде у власності учасника. Просимо внести зміни до тендерних умов, оскільки при такому формулюванні виконати їх може лише певне коло компаній, що є дискримінацією по відношенню до інших потенційних учасників. Дякую
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
Дата відповіді:
11.03.2025 17:35
Відповідь надана
Неіснуючі документи
Номер:
f36f5f905ae54919bf1d62df1fc6b44c
Дата опублікування:
10.03.2025 10:51
Опис:
Шановний Замовник! Хочеться поцікавити, коли Ви формуєте документацію Ви ознайомлюєтесь за законодавство сфери діяльності відповідно до якої оголошуєте закупівлю? Чи хочаб питанням/скаргами які вже були підняті в інших закупівлях? В чергових раз хоем у Вас дізнатись, що таке "посвідчення про присвоєння робітничої кваліфікації "охоронник"??? Саме посвідчення, не свідоцтво...бо Ви зазначаєте копія свідоцтва і чере "КОМУ" посвідчення, яке саме посвідчення?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-03-06-014140-a).
Дата відповіді:
11.03.2025 17:34
Відповідь надана
Незрозумілі вимоги
Номер:
6f6339d6fed34a68ba060fdf8ce78071
Дата опублікування:
10.03.2025 10:48
Опис:
Шановний Замовник! В складі тендерної пропозиції Ви вимагаєте від учасника надати документи, але не зазначаєете вичерпний перелік їх та не зазначаєте відповідно до чого ці документи повинні бути подані, а саме: припис "для працівників диспечерської служби - документи, передбачені законодавством" - питання: Яким саме Законодавством, нормативно - правовим актом, законом, постановою тощо передбачені документи на працівників диспечерської служби? Дайте посилання на Законодавство документи щодо якого Ви вимагаєте? Дайте вичерпний перелік документів згідно Законодавства на яке Ви посилаєтесь? Внесіть будь ласка зміни в документацію, шляхом приведення її до Закону, яким Ви зобовязані керуватись. І не створюйте підстави для оскарження ще однієї Вашої закупівлі потенційними учасниками.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. При підготовці тендерної документації, зокрема вимог до учасників про їх відповідність кваліфікаційному критерію, як от - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, взято за основу вимоги Закону України «Про охоронну діяльність», постанову Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
При цьому відповідно до ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали відповідні документи, передбачені зазначеною вимогою Закону. Цьому положенню вимог законодавства в частині кадрових вимог до персоналу охорони (в тому числі до працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження), відповідає і вимога, передбачена пунктами 14 – 18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960. Зокрема, освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Тому зазначена освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження повинна бути підтверджена поданням у складі тендерної пропозиції сканованих копій документів у відповідності до п.3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації».
Дата відповіді:
11.03.2025 08:38
Відповідь надана
Строк надання послуг
Номер:
5922a083bd004063a801589630df3354
Дата опублікування:
10.03.2025 09:55
Опис:
Доброго дня,
Відповідно до вимог ТД учасник повинен надати "розрахунок вартості послуг", для корректного розрахунку учасникам необхідно розуміти термін надання послуг, оскільки припис, що міститься в ТД "з наступного дня після підписання договору" не дає можливості потенційному учаснику зробити відповідний прорахунок, тим самим Замовник не дає учасникам всієї необхідної інформації, яка є необхідною для подачі тендерної пропозиції. Просимо зазначити чіткий термін надання послуг та кількість людино годин охорони для можливості учасникам виконати вимоги тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Тендерною документацією (додаток 2 до тендерної документації) передбачено вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахунку вартості послуг охорони. При цьому учасники визначають ціни на послуги, які вони пропонують надати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат (страхування, податки і збори і т.п.), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Розрахунок вартості надання послуг охорони визначається від вартості надання послуг однією людиною за одну годину. А фактична сума оплати наданих послуг залежить від фактично відпрацьованих людино-годин на об’єкті та сум доплат за роботу в нічний час і святкові дні. Звертаю увагу учасника, що зазначена вимога розрахунку вартості послуг охорони передбачена пунктом 4.2 проєкту договору, який є додатком 3 до тендерної документації.
При формуванні тендерної документації взято до уваги комерційні пропозиції суб`єктів охоронної діяльності, які визначали вартість надання послуг з охорони із розрахунку вартості надання послуг однією людиною за одну годину.
Дата відповіді:
11.03.2025 08:32