-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Роменської міської територіальної громади (середній)
Торги відмінено
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період уточнення:
06.03.2025 13:44 - 16.03.2025 00:00
Відповідь надана
Тендеру
Номер:
b3d7e8e100df43c3bf22590e2c3dc02a
Дата опублікування:
15.03.2025 23:42
Опис:
Доброго вечора! Згідно Додатку 1 п. 6.3.8. ви просите надати копії протоколу або витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та чинного посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці головним інженером (або іншою особою, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації) за НПАОП 45.2-1.11-97. НПАОП 45.2-1.11-97 Правила безпечного виконання робіт при спорудженні об`єктів з монолітного бетону та залізобетону, відповідно до Додатку 8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» жодних робіт повязаних зі споркдженням об`єктів з монолітного бетону та залізобетону не зазначено. Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити п. 6.3.8 .
Відповідь:
Доброго дня. Через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Тендерна документація не відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі та потребує доопрацювання відкриті торги будуть відмінені
Дата відповіді:
16.03.2025 10:06
Без відповіді
Тендеру
Номер:
77387407203a43ac98b47b2b741653d6
Дата опублікування:
15.03.2025 23:37
Опис:
Доброго вечора! Згідно Додатку 1 п.6.3.10. ви просите надати копії протоколів або витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань із загального курсу з охорони праці та чинних посвідченнь про проходження загального курсу з охорони праці, а в п. 6.3.4 ви також зазначаєте надання копій протоколів або витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та чинного посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці керівником Учасника за НПАОП 0.00-7.11-12. НПАОП 0.00-7.11-12 це загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Не зрозуміло навіщо вами встановлена вимога надання однакових посвідчень. Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити п. 6.3.4 .
Відповідь надана
Тендеру
Номер:
1a4f4d3e0d794db9849e538c91b0ac3b
Дата опублікування:
15.03.2025 23:18
Опис:
Доброго вечора! Згідно Додатку 1 п.6.3.3. учасник повинен надати копію кваліфіційного сертифікату (та копія свідоцтва про підвищення кваліфікації, у разі якщо з моменту видачі кваліфікаційного сертифіката пройшло більше чотирьох років) інженера-геодезиста, який зазначено у Довідці Учасника, але відповідно до Додатку 8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» взагалі не передбачені види робіт, які потребують наявність геодезиста. Що стосуєтьсчя холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою шириною фрезерування 1 м при глибині фрезерування 5 см та Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону то всі геометричні параметри виставляються у параментрах спецтехніки. Зважаючи, що Додатком 8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» не передбачено виправлення існуючого профілю за допомогою автогрейдера, що дійсно потребувало залучення інженера-геодезиста. Будь ласка, усуньте дискримінаційні вимоги та приведіть документацію у відповідність до вимог Закону та Особливостей.
Відповідь:
Доброго дня. Через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Тендерна документація не відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі та потребує доопрацювання відкриті торги будуть відмінені
Дата відповіді:
16.03.2025 10:07
Відповідь надана
Тендеру
Номер:
02ec4a51f6e544809b492458a755861d
Дата опублікування:
15.03.2025 22:47
Опис:
Доброго вечора! Згідно додатку Додатку 1 п.13 передбачено надання учасником гарантійного листа, складеного у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що ним буде забезпечено проведення лабораторних випробувань та досліджень якості матеріалів незалежними сертифікованими лабораторіями відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (зі змінами) «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» та ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» при наданні послуг з улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші. Оскільки використання інших сумішей не передбаечено Додатком 8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», очевидним є те, що якість таких сумішей має відповідати ДСТУ Б В. 2.7:119-2011.
Поясніть, будь ласка, навіщо тоді, вами в Додатку 9 тендерної документації, встановлюється вимогу, що АБЗ повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно зокрема, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ 8959:2019???????? Будь ласка, усуньте дискримінаційні вимоги та приведіть документацію у відповідність до вимог Закону та Особливостей. Не повторюйте приклад минулорічних закупівель, які через надмірну деталізацію неодноразово відмінялися
Відповідь:
Доброго дня. Через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Тендерна документація не відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі та потребує доопрацювання відкриті торги будуть відмінені
Дата відповіді:
16.03.2025 10:07
Відповідь надана
Додатку 1
Номер:
b0733d3503eb44b0898a85f488414f13
Дата опублікування:
10.03.2025 16:02
Опис:
Доброго дня. Вами в Додатку 1 пункті 17.4 встановлено, що сертифікати ISO повинні бути видані органом який є акредитованим НААУ (Національним агентством з акредитації України) або має бути акредитований органом, що є членом Міжнародного форуму з акредитації (IAF) з одночасним наданням в складі пропозиції чинного атестату про акредитацію та відповідної сфери акредитації - просимо внести зміни та виключити дану вимогу з наступних підстав: взяти участь у відповідній процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати сертифікат, виданий саме органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації і виключити з неї дискримінаційну вимогу, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації. Рішення Колегії під час розгляду аналогічного питання Підтвердженням правомірності нашої вимоги є аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: - рішення № 42-р/пк-пз від 02.01.2023, згідно з яким встановлено наступне: «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати сертифікати ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 45001:2018 та будуть видані органом сертифікації, який саме акредитований Національним агентством з акредитації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, нас» №3957-р/пк-пз від 30.03.2023, згідно з яким встановлено наступне: "Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати сертифікат, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 , що виданий органом з сертифікації, який акредитований саме Національним агентством акредитації України (НААУ), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за участь у нашій закупівлі! Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. До Тендерної документації в Додатку 1 будуть внесені зміни
Дата відповіді:
13.03.2025 15:40
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
bca96b19840d48af8ee88ed20f14995f
Дата опублікування:
10.03.2025 14:10
Опис:
Доброго дня. Додатком 1 Тендерної документації п 6.3.4 зазначено наявність у штаті Учасника інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує таку функцію), сертифікованого у відповідності до вимог СОУ-С-001:2016 на підтвердження такої вимоги подається Сертифікат фахівця будівельної галузі з обов’язковою наявністю заповненої зворотної сторінки сертифікату, де є підтвердження, що даний працівник дійсно працює на даному підприємстві. Вказана вимога є незаконною з огляду на наступне. Як потенційний учасник закупівлі ми забезпечуємо виконання вимог з охорони праці, для вказаних цілей на підприємстві а саме директор підприємства, пройшов відповідне навчання з охорони праці. Також проведено відповідні навчання з питань охорони праці в головного інженера, інженера з охорони праці та виконавця робіт підприємства. Проте не зважаючи на вище вказане ми не має можливості взяти участі в публічній закупівлі, оскільки змовник встановив дискримінаційну вимогу щодо наявності «Інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує таку функцію), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 . Таким чином участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають інженера з охорони праці, що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 , що є дискримінаційним до інших учасників. За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Просимо виключити дану дискримінаційну умову з документації, та не порушувати законодавство.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за участь у нашій закупівлі! Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне. До Тендерної документації в Додатку 1 будуть внесені зміни
Дата відповіді:
13.03.2025 15:40
Відповідь надана
Додатку 1
Номер:
aac9a09144fb435e9ce5e1d9439d50c6
Дата опублікування:
10.03.2025 11:42
Опис:
Доброго дня. Додатком 1 Тендерної документації встановлена вимога акт огляду об’єкта, який підписаний представниками учасника та замовника. Для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Довідку щодо огляду об’єкту необхідно підписати у представника Замовника За таких умов представник Замовника може не погодитися підписати довідку щодо огляду об’єкту або уникати її підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення нашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати довідку щодо огляду об’єкту за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Відповідь:
Шановний учаснику. Замовник закупівлі в силу особливостей об’єкту закупівлі і того, що тендерна документація містить лише «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вважає доцільним саме відвідування об’єкта потенційним учасником закупівлі з метою уникнення в подальшому питань щодо виконання робіт (надання послуг) учасником закупівлі, якого буде визнано переможцем за його найбільш вигідною пропозицією. Під час відвідування об’єкту і ознайомлення з його особливостями, потенційний учасник матиме змогу ознайомитися з об’єктом та отримати відповіді на всі питання щодо умов виконання договору надання послуг за даною закупівлею. Замовник закупівлі гарантує кожному потенційному учаснику, який прибуде на огляд об’єкту, складання і підписання акту його огляду, тим самим не порушуючи жодного з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, забезпечуючи в такий спосіб вільний доступ до інформації про закупівлю
Дата відповіді:
10.03.2025 15:57
Відповідь надана
додаток 9
Номер:
85a3865e26c944b9a0daf76aa970833c
Дата опублікування:
07.03.2025 14:58
Опис:
В додатку 9 ТД вказано: "У разі залучення АБЗ, учасником в складі тендерної пропозиції надається копія чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю договору з власником АБЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування АБЗ. Також надається витяг з Державного земельного кадастру, який підтверджує цільове призначення земельної ділянки на якій розташовано АБЗ." Навіщо потрібен витяг з державного земельного кадастру,якщо Учасник закупівлі купує готову асфальтобетонну суміш
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Також, згідно з частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям
Дата відповіді:
10.03.2025 15:56
Відповідь надана
додаток 8
Номер:
2ecc8e00b45b4b63b01311894dcdcc0c
Дата опублікування:
07.03.2025 14:19
Опис:
У додатку 8 Вами о 13год 20 хв були внесені зміни стосовно необхідної техніки.Скажіть будь ласка в яких видах робіт задіяний навантажувач і екскаватор.,а також в заявленій вами кількості техніки вказано котків-5 од.,коли асфальтоукладачів лише 1 одиниця??? У вказаних вами видах робіт,а саме кошторисними розцінками передбачено асфальтоукладальник-1 шт,коток-2шт. Просимо внести необхідні зміни в додаток 8.
Відповідь:
доброго дня. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Також, згідно з частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Замовник вважає за доцільне зазначити мінімальну кількість необхідної техніки в Учасника відповідно до додатку 8, оскільки це забезпечить своєчасне надання послуг з поточного ремонту і підтвердить спроможність учасника виконати роботи у визначені строки.
Дата відповіді:
10.03.2025 15:56
Відповідь надана
додаток 8
Номер:
a015d5409b7443759ada0e95fc0ed43f
Дата опублікування:
07.03.2025 13:59
Опис:
В додатку 8 до ТД проектно-кошторисною документацією передбачено взяття розцінок по різних збірниках ДБ, ДУ та КР, що суперечить назві закупівлі ,так як в ній йдеться мова про дороги комунальної власності в межах населених пунктів Роменської міської територіальної громади. Для таких доріг комунальної власності повинні примінятися розцінки лише по збірнику КР.
Просимо звернутися до проектної організації та внести зміни в проектно-кошторисну документацію, адже при перевірці актів наданих послуг контролюючими органами за неправильне примінення розцінок підрядна організація несе відповідальність згідно чинного Законодавства України.
Відповідь:
Доброго дня. Технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі визначено лише обсяги та види проведення робіт. Ціна повинна бути розрахованою згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін).
Дата відповіді:
10.03.2025 15:55