-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дорожнього покриття для благоустрою населеного пункту с. Ямпіль Львівського району Львівської області».
Завершена
21 099 477.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 497.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 105 497.39 UAH
Період уточнення:
06.03.2025 12:54 - 18.03.2025 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
adb0c694cabd408f9aa91e1788a210f0
Дата опублікування:
17.03.2025 20:10
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний. Така вимога є дискримінаційною, оскільки штучно обмежує коло учасників. Так, учасники які мають діючі договори, незважаючи на їх відповідність усім іншим критеріям, які встановлює замовник до аналогічного договору, не зможуть взяти участь в цій закупівлі. Прошу виключити таку дискримінаційну умову з тендерної документації, або ж роз'яснити правомірність встановлення такої вимоги !
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 1 п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абз. 6 п. 28 зазначено наступне: У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, ч. 2 ст. 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Окрім цього, зауважимо, що ні Законом, ні Особливостями не регламентовано, яке саме документальне підтвердження Замовник повинен вимагати на підтвердження наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відтак, в кожному конкретному випадку замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, у т.ч. й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, з метою забезпечення якісного виконання робіт та ефективного використання бюджетних коштів, Замовник торгів зацікавлений як ніхто інший, аби потенційний підрядник мав достатню кваліфікацію щодо виконання у минулому аналогічних робіт, відтак, не вбачаємо необхідності у внесенні зазначених Вами змін.
Дата відповіді:
18.03.2025 18:02
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
116b75b7878b47dcbec6ef5201d341d7
Дата опублікування:
17.03.2025 20:06
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний. Договір може бути частково виконаним, і з тих чи інших обставин розірваний з ініціативи замовника через відсутність фінансування, відсутність подальшої потреби у виконанні робіт, тощо. Чи вважатиметься такий договір виконаним повністю ?? Якщо ні то чому ??
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно вимог тендерної документації, договір, що поданий в якості аналогічного, повинен бути повністю виконаний, відтак договір, який є частково виконаним не буде вважатися аналогічним в розумінні даної процедури закупівлі.
Дата відповіді:
18.03.2025 17:54
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
369646727d314ea0889cc613b8a0fbb0
Дата опублікування:
17.03.2025 20:03
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний. Прошу роз'яснити, що в розумінні замовника є повністю виконаним договором ??
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Договір вважається виконаним, якщо усі сторони договору про закупівлю належно виконали всі взяті зобов’язання — учасник виконав роботи, а замовник здійснив оплату.
Дата відповіді:
18.03.2025 17:52
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
0b884577867740c39793f50e43b28059
Дата опублікування:
17.03.2025 20:00
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку 1 Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. Прошу роз'яснити чи може бути підтверджена така дискримінаційна вимога щодо вартості аналогічних договорів замовника сумарно кількома аналогічними договорами ?? Якщо ні то чому ??
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати аналогічний договір, який повністю виконаний, з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. Відтак, Учасник повинен надати аналогічний в розумінні тендерної документації договір, вартість виконання якого становить не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Дата відповіді:
18.03.2025 17:42
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
8bb1552c4e6d41fb916c9b775ba9d68d
Дата опублікування:
17.03.2025 19:57
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку 1 Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 40% від очікуваної вартості даної закупівлі. Таке визначення аналогічного договору має дискримінаційний характер, позаяк штучно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в закупівлі. Вартість виконання робіт жодним чином не підтверджує досвід виконання того чи іншого виду робіт. За таких умов, участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники які мають договір, сума виконання якого становить не менше 40% очікуваної вартості закупівлі. В цей же час, не зможуть взяти участь в закупівлі учасники, вартість виконання договорів яких становить менше 40% очікуваної вартості закупівлі, і це при тому, що обсяги виконання тих чи інших робіт, зокрема з влаштування ФЕМ та поребриків, є більшими ніж передбачено технічним завданням за цією процедурою закупівлі. Тож прошу роз'яснити на підставі чого і задля досягнення якої мети замовник встановив таку дискримінаційну вимогу ??
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Вашу звернення повідомляємо наступне:
Згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до абз. 1 п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абз. 6 п. 28 зазначено наступне: У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, ч. 2 ст. 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зауважимо, що ні Законом, ні Особливостями не регламентовано, яке саме документальне підтвердження Замовник повинен вимагати на підтвердження наявності виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, Замовник, встановлюючи саме таку вимогу щодо документального підтвердження наявності виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, керується в першу чергу тим, щоб Учасник, який в майбутньому стане підрядником, мав достатній досвід виконання саме таких аналогічних робіт, що є предметом даної процедури закупівлі, а також з метою забезпечення якісного виконання робіт та ефективного використання бюджетних коштів.
Дата відповіді:
18.03.2025 17:36
Відповідь надана
Щодо усунення порушень законодавства про публічні запуківлі та виключення з т/д дискримінаційних умов.
Номер:
6aba90f5cbe9418a87279d8f70f40cfa
Дата опублікування:
17.03.2025 15:09
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації "учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області".
Така умова т/д є не лише дивною, оскільки Замовник володіє інформацією про співпрацю з учасником, але і має дискримінаційний характер, ставить учасників в нерівні умови, оскільки участь у закупівлі зможуть прийняти участь лише ті учасники, які отримали від Замовника довідку зазначеного змісту. Такої ж думки притримується і Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства про публічні закупівлі (справа №18835-р/пк-пз від 17.08.2021 у закупівлі UA-2021-07-20-006296-b). У зв'язку з цим, просимо внести зміни у т/д та виключити умову, що носить дискримінаційний характер.
Відповідь:
Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до умов тендерної документації «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Відтак, вимога про надання довідки довільної форми, виданої Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області, жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не дискримінує їх, а лише підтверджує факт відсутності будь-якого негативного досвіду співпраці, що в подальшому лише спростить проведення кваліфікації тендерної пропозиції такого учасника на етапі розгляду. Замовник має бути впевненим у тому, що учасник якісно виконав свої попередні зобов’язання, якщо такі були, або що негативного досвіду нема, оскільки не було у минулому жодної співпраці, а Замовник ефективно та відмінно задовольнив свою потребу у закупівлі. Якщо при попередній співпраці із учасником були ті чи інші проблеми у співпраці, як можна бути впевненим у тому, що і при проведенні цієї закупівлі не виникне аналогічна ситуація.
Уповноважена особа Замовника (відповідальна за проведення закупівель) ніяким чином не приймає і не буде приймати участь у наданні відповідної довідки, оскільки це статистичні дані, які ведуться окремими особами, відповідальними за виконання договорів. Відтак, кожному без виключення потенційному Учаснику ми як Замовник торгів гарантуємо надання відповідної довідки. Актуальна електронна адреса для направлення запиту щодо отримання даної довідки - tender.murovanska.otg@gmail.com.
Дата відповіді:
17.03.2025 18:01
Відповідь надана
Щодо правіильності визначення одиниці виміру
Номер:
b518d05a88474932929be73df0197b71
Дата опублікування:
13.03.2025 13:31
Опис:
Дефектним актом, пункт 8 передбачено: " Нарізання швів за допомогою ручного нарізувача, при площі покриття, що ремонтується 3,0 м2". Одиниця виміру м2.
Згідно кошторисних норм нарізування швів передбачається в метрах. Відтак, виникає запитання : Чи вірно вказана одиниця виміру в дефектному акті?
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт та відомостей ресурсів, які є частиною проектно документації, яка розроблена ліцензованою проектною організацією, що має відповідні знання та компетенцію, та пройшла експертизу в сертифікованому експертному центрі. Відтак, всі відомості щодо переліку робіт, їх об’ємів та одиниць виміру чітко відповідають тій інформації, яка міститься в проектній документації.
Дата відповіді:
14.03.2025 12:33